abd'nin ufo belgelerini açıklaması
başlık "la taupe" tarafından 08.05.2026 21:18 tarihinde açılmıştır.
1.
durup durup ufo kolpası sıkıyor bunlar.
dünya dışı yaşamın olduğuna inananlardanım lakin bu i*ne amerikalılar açıklıyorsa altında bi bokluk vardır.
edit : x.com/i/status/205276762342...
dünya dışı yaşamın olduğuna inananlardanım lakin bu i*ne amerikalılar açıklıyorsa altında bi bokluk vardır.
edit : x.com/i/status/205276762342...
devamını gör...
2.
iran'da kazanamıyorlar. ne zaman yenilgi yaşasalar ufo muhabbeti. düşünün, buna inana bir halk kitleleri var.
devamını gör...
3.
atayistler inanmasa da var gardaşım, ufo benzeri şeyler var ve bunları bir anda birden fazla kişi görüyor, aynı yerde ve aynı şekilde.
devamını gör...
4.
doğru veya yalan hiç umrumda değil. ufodan inip karşıma dikilse la sittir git çekil işim gücüm var seninle uğraşamam diyecek kıvama geldim psikolojik olarak.
devamını gör...
5.
devamını gör...
6.
konuya yaklaşımın bana faydası olmayan kilisenin papazını seveyim şeklinde. evrende başka yaşam formları olabilir mi? evet olabilir. peki bize sadece amerika üzerinden mesaj veriyor olabilirler mi? bilemiyorum. ben uzaylı olsam koca dünyada trump'ın olduğu yeri seçmezdim. bir hesap açar instagramda günlük hayatımı paylaşırdım ya da ne bileyim. birinci ağızdan gelir söylerdim. bu şekilde herkes toshack geçiyor. rencide oluyorsun yok yere.
devamını gör...