gerçekten iyi bir insan, iyi bir yazar , hoş görü sahibi, iyi ki var, sözlüğün böyle yazarlar ile daha güzel olduğuna inanıyorum, kardeşim bütün iltifatları hak ediyor.
devamını gör...

bu bebek yeni geldi.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bestelenen şiirlerden biridir ve ataol behramoğlu'ya aittir.

"bu aşk burada biter ve ben çekip giderim.
yüreğimde bir çocuk, cebimde bir revolver.
bu aşk burada biter, iyi günler sevgilim!
ve ben çekip giderim, bir nehir akıp gider.

bir hatıradır şimdi dalgın uyuyan şehir,
solarken albümlerde çocuklar ve askerler...
yüzün bir kır çiçeği gibi usulca söner,
uyku ve unutkanlık gittikçe derinleşir.

yan yana uzanırdık ve ıslaktı çimenler,
ne kadar güzeldin sen! nasıl eşsiz bir yazdı!
bunu anlattılar hep, yani yiten bir aşkı...
geçerek bu dünyadan bütün ölü şairler...

bu aşk burada biter.
ve ben çekip giderim
yüreğimde bir çocuk, cebimde bir revolver...
bu aşk burada biter, iyi günler sevgilim!
ve ben çekip giderim,
bir nehir akıp gider.


muazzamdır.
devamını gör...

kaliteli, bilgili paylaşımlar vardır diye kafa sözlüğe üye olmuştum ama ne yazık ki yanılmışım. daha sözlük kurulalı az bir zaman olmuşken şimdiden sözlük ekşi sözlüğe dönmüş. ulan bize ne sözlüğün en fenomen yazarından. bana ne faydası olacak bunun?
devamını gör...

uçlarına çentik attığı 6 yemek kaşığı.
babam onlardan başka kaşık kullanmaz.
devamını gör...

çok ince bir davranış ama bu kadar ince düşünmeyin kirilirsiniz.
devamını gör...

ilk duyduğumda ciddi ciddi üzerine kola döküyorlar zannetmiştim.
çünkü bir ara oto yıkamada, lastikleri kola ile sildiklerini gördüm, daha parlak oluyormuş öyle demişlerdi.
şimdi yıka bakayım 2.5 litre kola 12.5 tl olmuş, neyse efendim konumuz bu değil.

gömleğin yakalarına kollarına çeşitli kimyasallar sıkarak çok daha sıkı ve sert bir hale getiriyorlar ve buna kolalı gömlek deniyor.
katiplere ciddi ciddi çok yakışır bu gömlek.
artık pek yapıldığını görmedim, kimse de çok tercih etmiyor.
devamını gör...

#490983

videoyu izlediğimden beri boğazımda bir düğüm... ne hallere düştük böyle. benim boğazımdaki düğüm büyüyor ve boğuyor artık beni.

hala bir şeyler alabildiğim, yiyebildiğim için utanıyorum. dün uğradığım büyük bir markette, kasiyer, bir haftadır bir kişinin bile diş macunu almadığını söyledi.

ülke olarak bir yol ayrımına geliyoruz sanki, ve artık ne olacaksa olsun, kopacaksa kopsun kıyamet diyorum.
devamını gör...

aklına ilk gelen şık dogrudur
devamını gör...

(bkz: bütün sırrı bozdun ya)
devamını gör...

tatlı mı tatlı bir eyluling sesiyle karşı karşıya kaldık, ardından bir kortkortkort beklerdik.*
devamını gör...

şaşırtmayan durumdur.

new york — 
uluslararası pen yazarlar birliği’ne bağlı pen america (freedom to write 2020), yayınladığı 2020 yılı yazma özgürlüğü raporunda dünyada en fazla aydının hapsedildiği üç ülkeden birinin türkiye olduğunu açıkladı.
rapora göre geçtiğimiz yılki sıralama bu yıl da değişmedi. çin, suudi arabistan ve türkiye, dünyada en fazla aydının hapiste olduğu üç ülke olarak sıralamadaki yerini 2020 yılı raporunda da korudu. rapora göre, türkiye’de 25 aydın, akademisyen ve yazarın hapiste olduğu bildirildi. dünyada 273 aydın, yazar ve akademisyenin hapiste olduğu belirtilen rapora göre dünya sıralamasındaki ilk on ülke şöyle:

çin (81)

suudi arabistan (32)

türkiye (25)

iran (19)

belarus (18)

mısır (14)

vietnam (11)

hindistan (9)

eritre (8)

myanmar (8)

buradan
devamını gör...

aynı zamanda bir meyve suyu karışımına verilen isim.
gribe birebir meyve suyu tam bir şifa deposudur. bomba gibi yapar insanı *
içerisinde her meyveyi kullanabilirsiniz ancak ben bir tane liste atayım.
elma,kivi,portakal,greyfurt,nar,limon,mandalina ve bal
devamını gör...

babamın çok severek yediği ama benim kokusuna bile dayanamadığım bir sebzedir.
devamını gör...

o değilde bir gün ev de tek başımayım ve keman çalışıyordum. daha sonra ara verdim ve mutfağa gittim. içerden sanki birisi parmağıyla kemanın teliyle oynuyor gibi bir ses geliyor. * aklım çıktı yemin ediyorum. yavaş yavaş içeriye gittim bi baktım telefonum çalıyormuş. telefonumun zil sesini silmiştim. yeni zil sesi yapmadığım için öyle bir ses çıkmıştı. *
devamını gör...

25 tanımım uçuruldu. sizin de uçurulan tanım sayılarınızı merak ediyorum.

t: üzüldüğüm, heba olan cânım emeklerimdir.

not: acıtan, akılda kalır :)

edit: başlığı biz düzenleyebiliyor muyuz? (uçurulan)
devamını gör...

"kimsenin hikayesini kınamayın, henüz sizinki bitmedi."
devamını gör...

bir ara mantar gibi çoğalmışlardı. açıp bakıyosun kemal sunal filmi, bir sonraki kanala geçiyorsun yine kemal sunal.. reklam aralarında gergedan boynuzu ilacı reklamları vardı bir de.. hala var mı acaba.
devamını gör...

bu mahlukat ifadesinde, ''yoldan geçen iki bayan gördüğünü, bayanın birinin önüne atladığını, kendisinin direksiyonu sağa kırdığını ve frene bastığını söylemiş. bayana çarptığını fark ettiğini, telefonun şarjı olmadığı için ambulans arayamadığını bu yüzden de yola devam ettiğini'' söylemiş.
arabaya iyi bakın! hasar arabanın hangi tarafında?

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel

araba bu halde... üstelik bu araç üst segment. bu hale geldiyse ne kadar hızlı gittiğini siz düşünün.
devamını gör...

zerre kadar katılmadığım bir başlık. mazlumun, garibanın, yolda kalmışın başımın üstünde yeri var.
herkes kendi rızkını yer.
bu dünya kimseye kalmaz.
kanada müslüman vatandaşlarına selamün aleyküm diyor ramazan mübarek diyor, biz ne diyoruz.
allah ıslah etsin.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim