zaman tüneli
hallederiz erkeği
hallederiz
devamını gör...
düşük kilo çok tekrar vs yüksek kilo az tekrar
hafif balık etli kiloda, tadında tekrar*
devamını gör...
nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası
listeye bakalım
medyascope->cia
halktv ->sahibi ingiltere vatandaşıydı yamulmuyosam
cumhuriyet -> eski sahibi nadi nadinin karısı cia ajanıydı. (mary nadi)
vs vs bunlar zaten natonun yayın organları niye takip etsinler ki. kendileri katılmamıştır.
gerçi amerikada da rejim değişmiş durumda trumpun avrupada yaptığı toplantılarda o ülkedeki solcu gazetelere yer verilmiyordu.
lgbt destekçisi transeksüel medyayla trump yüz göz olmak istemiyor.
sayın trump fidel castro gibi adam walla.
fidel castroda gaylerle transları sınırdışı ediyodu yaşarken.
hatta castro bir dönem umap kampları açıp lgbt, yehova şahitleri ve rejim muhaliflerini zorunlu çalışma ile ülkeden kaçırtmaya çalışmış.
medyascope->cia
halktv ->sahibi ingiltere vatandaşıydı yamulmuyosam
cumhuriyet -> eski sahibi nadi nadinin karısı cia ajanıydı. (mary nadi)
vs vs bunlar zaten natonun yayın organları niye takip etsinler ki. kendileri katılmamıştır.
gerçi amerikada da rejim değişmiş durumda trumpun avrupada yaptığı toplantılarda o ülkedeki solcu gazetelere yer verilmiyordu.
lgbt destekçisi transeksüel medyayla trump yüz göz olmak istemiyor.
sayın trump fidel castro gibi adam walla.
fidel castroda gaylerle transları sınırdışı ediyodu yaşarken.
hatta castro bir dönem umap kampları açıp lgbt, yehova şahitleri ve rejim muhaliflerini zorunlu çalışma ile ülkeden kaçırtmaya çalışmış.
devamını gör...
kızıl erik fırtınası
27 haziran* ve 30 temmuz da başlayan kuzey yönlü fırtınadır, özellikle ege ve marmara'da denizcilerin başına bela olur.
viking efsanesi 'kızıl erik' adlı şahısla hiç ilgisi yok. ağaçta yetişen papaz-mürdüm gibi eriklerin kızarma zamanlarına rastladığı için kızıl erik denmiştir.
viking efsanesi 'kızıl erik' adlı şahısla hiç ilgisi yok. ağaçta yetişen papaz-mürdüm gibi eriklerin kızarma zamanlarına rastladığı için kızıl erik denmiştir.
devamını gör...
erkeğe en çok yakışan renk
koyu renkler
kırmızı pembe turuncu gibi tenkleri ise yakıştıramıyorum
kırmızı pembe turuncu gibi tenkleri ise yakıştıramıyorum
devamını gör...
en keyif alınan üçlü kombinasyon
beyinsiz annebaba + beyinsiz ergen + forum chat tarzı başlık...
en sevdiğim ;;;))
sözlükler toplumun aynasıdır. bu sözlük nasılsa toplum da öyledir ...
en sevdiğim ;;;))
sözlükler toplumun aynasıdır. bu sözlük nasılsa toplum da öyledir ...
devamını gör...
yalnızız
peyami safa'nın karakter tahlilleri, ruh çözümlemeleri ve betimlemeleri ile göz dolduran romanı. anlatımı akıcı, üslup çekici. yalnız arapça ve farsça kelimelerin arasına fransızca ve ingilizce kelimeler de girince yer yer okuması zorlaşıyor şeklinde bir eleştiri de sunulabilir. romanın genel havası batılılaşma hareketleri ve cumhuriyet sonrası geçiş dönemindeki toplumsal durum üzerinden ilerlediği için bu eleştiri de mazur görülebiliyor bir yerde.
ideal bir ütopya olan samim'in simeranya'sı pek çok yönden bugün dahi hayaliniz kurduğumuz nizamı, intizamı ve oluşturduğu toplumun bilinç düzeyi ile keşke gerçek olsa dedirten bir yer. romanda, içinde yaşanılan toplumun anlatılan yozlaşısından bir kaçış yeri bir sığınak olarak karşımıza çıkıyor.
şüphe- sadakat - ahlak üçleminde ele alınan olay örgüsü okurları kendine çekiyor ve pek çok hususu da düşünmemize yol açıyor. bahsi geçen çoğu hususun günümüzde dahi toplumsal sorun olmaya devam etmesi toplumun içinde düştüğü kısır döngüyü de güzel aktarıyor. kadın erkek eşitliği, toplumsal ahlak, batılılaşma ve batı özentiliği çelişkisi romanın baş karakterlerinden meral üzerinden ele alınmış hazin bir şekilde sonlanmış.
bilhassa romanın sonlarındaki o mistik, telepatik, telekinetik olaylar zincirini başarılı buldum. gerçekten zaman zaman ürperdim, zaman zaman o odada ben de varmışım gibi hissedip o ıslık sesini ben de duydum. saat biri altı geçen benim burnumdan da gitti yanık kokusu...
romandaki karakterlerden her biri yine özenle seçilmiş nevi şahsına münhasır tipler. her biri bir şeyi yemsil ediyor. kimi çok rahat, kimi çok evhamlı, kimi çok ciddi, kimi çok gevşek, kimi çok şüpheci, kimi çok gamsız, kimi çok ahlak satıyor kimi hafif meşrep.
biraz da samim itine değinmek istiyorum. evet roman genel olarak samim'in ağzından ve onun bakış açısıyla ilerliyor. simeranya da samim'in kurguladığı güzel bir ütopya ok. spoiler - be gavat hem kızın yaşında olan, hatta belki de kızın olabilecek biriyle düşüp kalkıp nasıl sağda solda ahlak satabiliyorsun? yıllar önce evli bir kadın olan meral'in annesi necile ile metres hayatı yaşayıp yıllar sonra kızı ile iş pişirip kimin ahlakını ne hakla sorguluyorsun. tamam meral gözü dışarda hatta kaşar yaftası vurulabilecek bir kız da sen çok mu iyi boksun be adam. valla kriz geçirdim okurken.
favorim tabi ki de besim. kanki olmak isterdim kendisiyle sjdkkld
sonuç olarak bence okunması gereken hatta okunması elzem olan bir kitap. velhasıl kelam, koketrisini tecessüsünün vuzuhu, itiyat tamayülüne istihale ederse istihzalara neden olabilir.
ideal bir ütopya olan samim'in simeranya'sı pek çok yönden bugün dahi hayaliniz kurduğumuz nizamı, intizamı ve oluşturduğu toplumun bilinç düzeyi ile keşke gerçek olsa dedirten bir yer. romanda, içinde yaşanılan toplumun anlatılan yozlaşısından bir kaçış yeri bir sığınak olarak karşımıza çıkıyor.
şüphe- sadakat - ahlak üçleminde ele alınan olay örgüsü okurları kendine çekiyor ve pek çok hususu da düşünmemize yol açıyor. bahsi geçen çoğu hususun günümüzde dahi toplumsal sorun olmaya devam etmesi toplumun içinde düştüğü kısır döngüyü de güzel aktarıyor. kadın erkek eşitliği, toplumsal ahlak, batılılaşma ve batı özentiliği çelişkisi romanın baş karakterlerinden meral üzerinden ele alınmış hazin bir şekilde sonlanmış.
bilhassa romanın sonlarındaki o mistik, telepatik, telekinetik olaylar zincirini başarılı buldum. gerçekten zaman zaman ürperdim, zaman zaman o odada ben de varmışım gibi hissedip o ıslık sesini ben de duydum. saat biri altı geçen benim burnumdan da gitti yanık kokusu...
romandaki karakterlerden her biri yine özenle seçilmiş nevi şahsına münhasır tipler. her biri bir şeyi yemsil ediyor. kimi çok rahat, kimi çok evhamlı, kimi çok ciddi, kimi çok gevşek, kimi çok şüpheci, kimi çok gamsız, kimi çok ahlak satıyor kimi hafif meşrep.
biraz da samim itine değinmek istiyorum. evet roman genel olarak samim'in ağzından ve onun bakış açısıyla ilerliyor. simeranya da samim'in kurguladığı güzel bir ütopya ok. spoiler - be gavat hem kızın yaşında olan, hatta belki de kızın olabilecek biriyle düşüp kalkıp nasıl sağda solda ahlak satabiliyorsun? yıllar önce evli bir kadın olan meral'in annesi necile ile metres hayatı yaşayıp yıllar sonra kızı ile iş pişirip kimin ahlakını ne hakla sorguluyorsun. tamam meral gözü dışarda hatta kaşar yaftası vurulabilecek bir kız da sen çok mu iyi boksun be adam. valla kriz geçirdim okurken.
favorim tabi ki de besim. kanki olmak isterdim kendisiyle sjdkkld
sonuç olarak bence okunması gereken hatta okunması elzem olan bir kitap. velhasıl kelam, koketrisini tecessüsünün vuzuhu, itiyat tamayülüne istihale ederse istihzalara neden olabilir.
devamını gör...
erkeğe en çok yakışan renk
laciverttir. ben mavi ve tonlarını giyerim genelde.
devamını gör...
hallederiz erkeği
genelde bu bana uyan bir tabirdir, öyle zannediyorum. aslında çocukluğumda ve ergenliğimde çok fazla kasan stres yapan biriydim. daha sonraları bunun bana bir faydası olmadığını gördüm.
hiç bilmediğim, yabancı olduğum bir işe girişirken bile "bir şekilde hallederiz" kafasında takılıyorum. olumsuz ihtimalleri değerlendirip durmak iyi değil. insanı negatife sokuyor.
onun yerine daha eylemsel olmak ve detayları fazla kasmadan anda kalmak gerekli.
vesselam.
hiç bilmediğim, yabancı olduğum bir işe girişirken bile "bir şekilde hallederiz" kafasında takılıyorum. olumsuz ihtimalleri değerlendirip durmak iyi değil. insanı negatife sokuyor.
onun yerine daha eylemsel olmak ve detayları fazla kasmadan anda kalmak gerekli.
vesselam.
devamını gör...
en keyif alınan üçlü kombinasyon
şu an; karpuz, deri peyniri, fırından küncülü sıcak pide…*
devamını gör...
evcil hayvanınız insan olsaydı nasıl birisi olurdu
ne biliim ben?!...senin annen kedi olsaydı nasıl bir kedi olurdu?!... teyzenin pipisi olsaydı nasıl bir dayı olurdu?!...kullandığın araba elektrikli lokomotif olsaydı kaç vagon çekebilirdi?!...içtiğin kahve şarap olsa sarhoş eder miydi?!...
aptalca ve beyinsizce, başlık tutturmak için popolardan uydurulmuş önermeler...
ne işe yaradıklarını kimse bilmiyor...kendileri de bilmiyor ;;))
aptalca ve beyinsizce, başlık tutturmak için popolardan uydurulmuş önermeler...
ne işe yaradıklarını kimse bilmiyor...kendileri de bilmiyor ;;))
devamını gör...
nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası
kankasına talimatı vermiş…
(bkz: yaşasın kankacılık)
(bkz: yaşasın kankacılık)
devamını gör...
erkeğe en çok yakışan renk
eğer doğru seçim ve kombin yaparsa, pembe renk bile çok yakışıyor.
devamını gör...
evcil hayvanınız insan olsaydı nasıl birisi olurdu
pera- duygusal, temas bağımlısı
ares- obur, kıskanç, gözü hep dışarıda
oreo- yaramaz, hiperaktif, anneci
ares- obur, kıskanç, gözü hep dışarıda
oreo- yaramaz, hiperaktif, anneci
devamını gör...
tff başkanı liyakatsizliğini kabul etmiyor
ne demişti, 63 şut çektik, allah nasip etmedi, demişti, di mi, öyle demişti...
e bu sabah 5 kaleyi bulan şut çektin, 3' ü gol oldu ?!...
neden doğru dizilişleri çok geç olduğunda uyguluyo bu montella?!...neden takıntı yapıyo?..
" dünyanın en kötü milli takımı " diyo batı gazeteleri, türk milli için...bilin de ben bu tanımı ilerde kullanırsam bana türk düşmanı demeyin...
neden ?! .. böyle oynayamadığı için...neden oynayamadı ? .. seçim ve taktikler yanlıştı. peki bunun sorumlusu kim?!...sen ve montella sayın beyim.
buna binaen ne yapmayı düşünüyorsunuz?...grubun en zayıf takımı görünmenize rağmen, doğru taktiği işe yaramadığı yerde uygulayıp, grubun en güçlü takımını yendiniz !! bu size de çok garip gelmiyor mu?!...
bu entry de burada dursun.
e bu sabah 5 kaleyi bulan şut çektin, 3' ü gol oldu ?!...
neden doğru dizilişleri çok geç olduğunda uyguluyo bu montella?!...neden takıntı yapıyo?..
" dünyanın en kötü milli takımı " diyo batı gazeteleri, türk milli için...bilin de ben bu tanımı ilerde kullanırsam bana türk düşmanı demeyin...
neden ?! .. böyle oynayamadığı için...neden oynayamadı ? .. seçim ve taktikler yanlıştı. peki bunun sorumlusu kim?!...sen ve montella sayın beyim.
buna binaen ne yapmayı düşünüyorsunuz?...grubun en zayıf takımı görünmenize rağmen, doğru taktiği işe yaramadığı yerde uygulayıp, grubun en güçlü takımını yendiniz !! bu size de çok garip gelmiyor mu?!...
bu entry de burada dursun.
devamını gör...
evcil hayvanınız insan olsaydı nasıl birisi olurdu
hiç büyümeyen ve kucağımdan inmeyen sevgi dolu bir çocuk.
devamını gör...
26 haziran 2026 türkiye abd maçı
bizim çocukların, yankilere berber dayaması yaptığı maçtır. siz daha çocukların saçına laf edin.
devamını gör...
evcil hayvanınız insan olsaydı nasıl birisi olurdu
çıkarcı insanlardan olurdu. işi görülene kadar. işi bitti mi tanımazdı.
devamını gör...


