zaman tüneli

sen ne diyorsun biz tekila shot turnuvası düzenlerdik komutanlar hakem olurdu.. ayrıca after parti yapardık sonra street fighter oynardık ama birbirimizle
devamını gör...

pizza yerine iskender deseydiniz de pideye rakip olsaymış. zira kıyaslama yok ortada çünkü.
devamını gör...

benim yaptığım durum
şuan pişman mıyım evet
iki soyisim yazmak gerçekten sıkıntı
imzam değişmesin diye yapmıştım ama keşke yapmasaydım dediğim durum
yorucu oluyor kardeşler
özellikle çalışıyorsanız yapmayın
gerçekten çok hoş ama yorucu
devamını gör...

amerikan güreşi ama türkçe dublaj
devamını gör...

dün jeneratörün mazot kaçağıyla uğraştım, sabah bozulan buzdolabıyla uğraştım şimdi de botun motoru conta yaktı. naneyi yediğimin resmidir.
devamını gör...

emel & erdal'ın erdal'ı, erdal çelik'in 93 yılındaki ya hep ya hiç adlı albümünden güzel bir slow. şarkı yıldıray gürgen'e aittir.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel


seni anlattım şarkılarda
seni yaşadım ama sensiz
bir hüzün çöktü akşamlara
gidişin gibi her yer sessiz

her şeyden vazgeçtim gururumdan bile
haykırdım binlerce belki duyarsın diye
uzun zaman oldu ses çıkmadı senden
ya bir haber gönder ya da gel

seni aradım gecelerde
seni aradım her yerde
kimseler bana çare değil
benim çarem yalnız sende


devamını gör...

8 yildir gormedigim, konusmadigim, mesajlasmadigim kizi dusundum adina diyelim ki belgin. ulan dedim acaba buna cakabilir miydim. ertesi gun linkedin bildirimi geldi: belgin profilini inceledi. ataayizler aciklayin bakim
devamını gör...

bende gelişen yetenek.

artık bu yapay zeka işi diyorum ve doğrulanıyor. s

adece kulak deneyimi ile edindiğim bu yetenek geleceğin dünyasında hemen her konuda gereksineceğimiz bir şey olacak
devamını gör...

giresun gıymalısı tekte alır
devamını gör...

açık hava, ılık rüzgar, kuş sesleri, ilk vitray
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

duvara çivi çakarken çekiçi parmağıma vurarak yaşadığım acının tortusu olan sorunsaldır.

sakarlık; her canlının deneyimlediği "beceriksizce iş yapma girişimi" dir. kökenini önhazırlıksız, tasarımsız, denemesiz, donanımsız işe kalkışmaktan alır.

ezcümle; tezcanlılığın/aceleciliğin sonucu dur. akılcı yöntemlerle giderilebilir bir sorundur.
devamını gör...

sumo, yağlı güreş, grekoromen güreş, halter.
devamını gör...

hiç bir pizza kuşbaşılı yumurtalı pide olamaz.
devamını gör...

öyle bir soru ki messi mi ronaldo mu diye sorsaniz cevaplamasi daha kolay olurdu.
devamını gör...

izlerken hayran kaldım. ülkemizde tarım ve hayvancılıkla uğraşan, işini hakkıyla yapan böyle insanların varlığı umut verici. yolu açık olsun…

sencer solakoğlu, 1974 yılında istanbul’da doğmuş, ortaokul ve lise eğitimini isviçre’deki lyceum alpinum zuoz’da tamamlamış, ardından amerika birleşik devletleri’nde university of the pacific üniversitesi iktisat bölümü’nden mezun olmuştur. aynı üniversitede psikoloji ve davranış bilimleri alanında akademik çalışmalarını 2003 yılına kadar sürdürmüştür.

türkiye’ye kesin dönüş yaptıktan sonra, ülkenin önemli ihtiyaçlarından biri olarak gördüğü tarım ve hayvancılık alanına yatırım yapmaya karar vermiş ve 2009 yılında bursa’nın karacabey ilçesinde feyz çiftliği’ni kurmuştur. avrupa’nın örnek çiftliklerinden biri olarak gösterilen feyz çiftliği; yaklaşık 2.300 hayvan varlığı, 1.200 sağmal inek, günlük ortalama 40 kilogram süt verimi ve 6.000 dekar alanda yem üretimiyle faaliyet göstermektedir. çiftlik, tarladan sofraya uzanan entegre üretim modeliyle dikkat çekmektedir.

sencer solakoğlu aynı zamanda tüm süt, et ve damızlık sığır yetiştiricileri derneği’nin (tüsedad) başkanlığını yürütmektedir. çiftçi tv’de yayınlanan “izle feyz al” programında hayvancılık konusundaki bilgi ve tecrübelerini paylaşarak üreticilere yol göstermektedir.

evli ve iki kız çocuğu babası imiş, kızları çok şanslı, böyle vizyoner bir babanın kızları oldukları için… almanca ve ingilizce biliyormuş.başarılı çalışmalarıyla türk tarım ve hayvancılığına örnek gösterilen isimlerden kendisi…
(link: salesnetwork.net/kisiler/se...)



devamını gör...

ben bekarim esi olanlar düsünsün. hehehe.
devamını gör...

ne pes'i ne veleti lan. ben askerdeyken ankesörlü telefonlar bile çalışmıyordu.
lan ben 12 ay sivil insan görmedim, siz nasıl askerlik yapıyorsunuz lan.*
devamını gör...

ne yalan söylesem diye düsünüyor olabilir.
devamını gör...

yetki verseler istanbul ve ankara disindaki bütün üniversiteleri kapatirim.
devamını gör...

konyali bilim adamlarinin yaptigi arastirmaya göre aldatma ihtimalleri cok yüksektir.
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim