zaman tüneli

hallederiz
devamını gör...

hafif balık etli kiloda, tadında tekrar*
devamını gör...

listeye bakalım
medyascope->cia
halktv ->sahibi ingiltere vatandaşıydı yamulmuyosam
cumhuriyet -> eski sahibi nadi nadinin karısı cia ajanıydı. (mary nadi)
vs vs bunlar zaten natonun yayın organları niye takip etsinler ki. kendileri katılmamıştır.
gerçi amerikada da rejim değişmiş durumda trumpun avrupada yaptığı toplantılarda o ülkedeki solcu gazetelere yer verilmiyordu.

lgbt destekçisi transeksüel medyayla trump yüz göz olmak istemiyor.
sayın trump fidel castro gibi adam walla.
fidel castroda gaylerle transları sınırdışı ediyodu yaşarken.
hatta castro bir dönem umap kampları açıp lgbt, yehova şahitleri ve rejim muhaliflerini zorunlu çalışma ile ülkeden kaçırtmaya çalışmış.
devamını gör...

27 haziran* ve 30 temmuz da başlayan kuzey yönlü fırtınadır, özellikle ege ve marmara'da denizcilerin başına bela olur.

viking efsanesi 'kızıl erik' adlı şahısla hiç ilgisi yok. ağaçta yetişen papaz-mürdüm gibi eriklerin kızarma zamanlarına rastladığı için kızıl erik denmiştir.
devamını gör...

pembe demeyen kendini sorgulasın....

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

koyu renkler
kırmızı pembe turuncu gibi tenkleri ise yakıştıramıyorum
devamını gör...

beyinsiz annebaba + beyinsiz ergen + forum chat tarzı başlık...

en sevdiğim ;;;))

sözlükler toplumun aynasıdır. bu sözlük nasılsa toplum da öyledir ...
devamını gör...

peyami safa'nın karakter tahlilleri, ruh çözümlemeleri ve betimlemeleri ile göz dolduran romanı. anlatımı akıcı, üslup çekici. yalnız arapça ve farsça kelimelerin arasına fransızca ve ingilizce kelimeler de girince yer yer okuması zorlaşıyor şeklinde bir eleştiri de sunulabilir. romanın genel havası batılılaşma hareketleri ve cumhuriyet sonrası geçiş dönemindeki toplumsal durum üzerinden ilerlediği için bu eleştiri de mazur görülebiliyor bir yerde.

ideal bir ütopya olan samim'in simeranya'sı pek çok yönden bugün dahi hayaliniz kurduğumuz nizamı, intizamı ve oluşturduğu toplumun bilinç düzeyi ile keşke gerçek olsa dedirten bir yer. romanda, içinde yaşanılan toplumun anlatılan yozlaşısından bir kaçış yeri bir sığınak olarak karşımıza çıkıyor.

şüphe- sadakat - ahlak üçleminde ele alınan olay örgüsü okurları kendine çekiyor ve pek çok hususu da düşünmemize yol açıyor. bahsi geçen çoğu hususun günümüzde dahi toplumsal sorun olmaya devam etmesi toplumun içinde düştüğü kısır döngüyü de güzel aktarıyor. kadın erkek eşitliği, toplumsal ahlak, batılılaşma ve batı özentiliği çelişkisi romanın baş karakterlerinden meral üzerinden ele alınmış hazin bir şekilde sonlanmış.

bilhassa romanın sonlarındaki o mistik, telepatik, telekinetik olaylar zincirini başarılı buldum. gerçekten zaman zaman ürperdim, zaman zaman o odada ben de varmışım gibi hissedip o ıslık sesini ben de duydum. saat biri altı geçen benim burnumdan da gitti yanık kokusu...

romandaki karakterlerden her biri yine özenle seçilmiş nevi şahsına münhasır tipler. her biri bir şeyi yemsil ediyor. kimi çok rahat, kimi çok evhamlı, kimi çok ciddi, kimi çok gevşek, kimi çok şüpheci, kimi çok gamsız, kimi çok ahlak satıyor kimi hafif meşrep.

biraz da samim itine değinmek istiyorum. evet roman genel olarak samim'in ağzından ve onun bakış açısıyla ilerliyor. simeranya da samim'in kurguladığı güzel bir ütopya ok. spoiler - be gavat hem kızın yaşında olan, hatta belki de kızın olabilecek biriyle düşüp kalkıp nasıl sağda solda ahlak satabiliyorsun? yıllar önce evli bir kadın olan meral'in annesi necile ile metres hayatı yaşayıp yıllar sonra kızı ile iş pişirip kimin ahlakını ne hakla sorguluyorsun. tamam meral gözü dışarda hatta kaşar yaftası vurulabilecek bir kız da sen çok mu iyi boksun be adam. valla kriz geçirdim okurken.

favorim tabi ki de besim. kanki olmak isterdim kendisiyle sjdkkld

sonuç olarak bence okunması gereken hatta okunması elzem olan bir kitap. velhasıl kelam, koketrisini tecessüsünün vuzuhu, itiyat tamayülüne istihale ederse istihzalara neden olabilir.
devamını gör...

laciverttir. ben mavi ve tonlarını giyerim genelde.
devamını gör...

genelde bu bana uyan bir tabirdir, öyle zannediyorum. aslında çocukluğumda ve ergenliğimde çok fazla kasan stres yapan biriydim. daha sonraları bunun bana bir faydası olmadığını gördüm.

hiç bilmediğim, yabancı olduğum bir işe girişirken bile "bir şekilde hallederiz" kafasında takılıyorum. olumsuz ihtimalleri değerlendirip durmak iyi değil. insanı negatife sokuyor.

onun yerine daha eylemsel olmak ve detayları fazla kasmadan anda kalmak gerekli.

vesselam.
devamını gör...

kharit'ler de denilen zeus ile eurynome çiftleşmesinin üç kızı dır.
antalya müzesinde böyleler;
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
aslına benzetilmeye çalışılanı da kalbimizde böyle;
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

şu an; karpuz, deri peyniri, fırından küncülü sıcak pide…*
devamını gör...

ne biliim ben?!...senin annen kedi olsaydı nasıl bir kedi olurdu?!... teyzenin pipisi olsaydı nasıl bir dayı olurdu?!...kullandığın araba elektrikli lokomotif olsaydı kaç vagon çekebilirdi?!...içtiğin kahve şarap olsa sarhoş eder miydi?!...

aptalca ve beyinsizce, başlık tutturmak için popolardan uydurulmuş önermeler...

ne işe yaradıklarını kimse bilmiyor...kendileri de bilmiyor ;;))
devamını gör...

kankasına talimatı vermiş…
(bkz: yaşasın kankacılık)
devamını gör...

eğer doğru seçim ve kombin yaparsa, pembe renk bile çok yakışıyor.
devamını gör...

pera- duygusal, temas bağımlısı
ares- obur, kıskanç, gözü hep dışarıda
oreo- yaramaz, hiperaktif, anneci
devamını gör...

ne demişti, 63 şut çektik, allah nasip etmedi, demişti, di mi, öyle demişti...

e bu sabah 5 kaleyi bulan şut çektin, 3' ü gol oldu ?!...

neden doğru dizilişleri çok geç olduğunda uyguluyo bu montella?!...neden takıntı yapıyo?..

" dünyanın en kötü milli takımı " diyo batı gazeteleri, türk milli için...bilin de ben bu tanımı ilerde kullanırsam bana türk düşmanı demeyin...

neden ?! .. böyle oynayamadığı için...neden oynayamadı ? .. seçim ve taktikler yanlıştı. peki bunun sorumlusu kim?!...sen ve montella sayın beyim.

buna binaen ne yapmayı düşünüyorsunuz?...grubun en zayıf takımı görünmenize rağmen, doğru taktiği işe yaramadığı yerde uygulayıp, grubun en güçlü takımını yendiniz !! bu size de çok garip gelmiyor mu?!...

bu entry de burada dursun.
devamını gör...

hiç büyümeyen ve kucağımdan inmeyen sevgi dolu bir çocuk.
devamını gör...

bizim çocukların, yankilere berber dayaması yaptığı maçtır. siz daha çocukların saçına laf edin.
devamını gör...

çıkarcı insanlardan olurdu. işi görülene kadar. işi bitti mi tanımazdı.
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim