zaman tüneli
arkadaşlar başlığıma hoşgeldiniz
lbu tür başlıkların devamını gelmesi için ütfen başlığıma yorum yazıp beğenmeyi unutmayın.
devamını gör...
üç harfli marketlerdeki kasiyerleri beğenmemek
zor beğenen biri olduğunuzu gösterir. genellikle migros ve carrefoursa da ki kasiyerlerin daha güzel olduklarını düşünüyorum. tabii ki kötü gözle bakmıyorum kimsenin kızına filan. sadece dikkatimi çekiyor bu ayrım.
belki de bakım eksikliğinden ve özentisizlikten kaynaklanıyordur.
belki de bakım eksikliğinden ve özentisizlikten kaynaklanıyordur.
devamını gör...
29 yaşındayım hiç sevgilim olmadı
normal bir durum var escinsel oldugunu kabullenmen lazim.
devamını gör...
sınanmadığın acıdan ahkam kesmek
gülme komsuna gelir basina. ewed.
devamını gör...
29 yaşındayım hiç sevgilim olmadı
inşaallah sevgilin falan olmasın ama seni mutlu edecek iyi bir eşin olsun. *
devamını gör...
gece uyurken açık unutulan pencere
pencere üstüne yuva yapmış kuşların sesinden sabaha karşı uyandırır adamı.
devamını gör...
uzak mesafe ilişkisi
yürümez gibi geliyor bana.
bence her insan kendi muhitinden birini bulmalı. ilçe sınırları dahilinde sevgili olunabilecek, evlenilebilecek binlerce hatun varken ben neden il sınırlarının ötesine geçeyim mesela...
ilerde allah nasip ederse önceliğim tabii ki de kendi semtimden, ilçemden, olmadı komşu ilçelerden bir hanımla aşk yaşamak olur.
atıyorum bayrampaşa'da yaşarken gidip de bağcılarlı bir kızla ilişki kurmak istemem. yakın yerler olursa ne ala tabii..
bence bu çok önemli bir şey.
aynı şeyleri görüp, deneyimlemiş, yaşamış olmak önemli... bu konuda biraz sabit fikirliyim.
bence her insan kendi muhitinden birini bulmalı. ilçe sınırları dahilinde sevgili olunabilecek, evlenilebilecek binlerce hatun varken ben neden il sınırlarının ötesine geçeyim mesela...
ilerde allah nasip ederse önceliğim tabii ki de kendi semtimden, ilçemden, olmadı komşu ilçelerden bir hanımla aşk yaşamak olur.
atıyorum bayrampaşa'da yaşarken gidip de bağcılarlı bir kızla ilişki kurmak istemem. yakın yerler olursa ne ala tabii..
bence bu çok önemli bir şey.
aynı şeyleri görüp, deneyimlemiş, yaşamış olmak önemli... bu konuda biraz sabit fikirliyim.
devamını gör...
gece uyurken açık unutulan pencere
windows'u açık unutmuşum diye çok pis bir espri yapılabilinir
devamını gör...
29 yaşındayım hiç sevgilim olmadı
3 harfli marketlerdeki kasiyer kızlar para üstü verirken de mi değmedi diye sorgulatır insana.
devamını gör...
29 yaşındayım hiç sevgilim olmadı
banane.
devamını gör...
29 yaşındayım hiç sevgilim olmadı
şaka değil tokalaşma harici elime kadın eli değmedi.
devamını gör...
bir barda beş bira vs beş barda birer bira
biz almanya' da hep 1.cisini yaparız. herkesin gittiği, müdavimi olduğu bi birahane vardır. eski oturduğum yerde benim de vardı öyle bi birahanem.
devamını gör...
sınanmadığın acıdan ahkam kesmek
kişinin kendi sınırlarını aşan bir kibir göstergesidir ahkam kesmek… en büyük ahmaklıktır.
"herkes yara almadan acıyı atlatabilir, yalnız acıyı çeken yaranın ne demek olduğunu bilir."
(bkz: william shakespeare)
"herkes yara almadan acıyı atlatabilir, yalnız acıyı çeken yaranın ne demek olduğunu bilir."
(bkz: william shakespeare)
devamını gör...
günaydın sözlük
elinizdekinin değerini bildiğiniz, sevdiklerinizle yan yana, huzurlu bir sabah dilerim.
kıymetini bilemediğimiz her şeyin bir gün özlediğimiz her şeye dönüşmediği güzel bir gün olsun.
günaydın!
kıymetini bilemediğimiz her şeyin bir gün özlediğimiz her şeye dönüşmediği güzel bir gün olsun.
günaydın!
devamını gör...
pelin gümüşdağ
üniversite sınavında türkiye 18ncisi olarak boğaziçi tarih bölümğne girdi. birincilikle boğaziçi tarihi bitirdi. boğaziçi yükseklisans yazılı ve sözlü sınavını kazandı. ama adı kazananlar listesinden silindi.
pelin mahkemeye gitti. mahkeme yürütmenin durdurma kararını verdi ama mahkemeni kararı boğaziçi üniversitesi tarafından tanınmıyor.
pelin mahkemeye gitti. mahkeme yürütmenin durdurma kararını verdi ama mahkemeni kararı boğaziçi üniversitesi tarafından tanınmıyor.
devamını gör...
nude atmak
ortamlarda olduğum dönemlerde adamlar çok istiyordu. yüzyüze tanışmadan ön gösterim istiyorlardı. tek gösterimlik atıyordum. bence heyecanı gizemi öldürüyor ya.
devamını gör...
30 yaşında aile kurmamış insan
türkiye'de insana bir yaşam çizgisi çizilir. o çizginin belirli zaman ve rota çizelgeleri vardır. çizelge herkese uygulanır, ve bu çizelgeye çoğunluk uyar, ya da uymak zorunda kalır.
bu çizelgenin dışına çıkmak isteyenler büyük baskılarla karşılaşabilir.
bu çizelgenin dışına çıkmak isteyenler büyük baskılarla karşılaşabilir.
devamını gör...
günaydın sözlük
good morning user kardeslerim.
devamını gör...
sınanmadığın acıdan ahkam kesmek
"beni bilimle anla iki gözüm, felsefeyle anla
ve tarihle yargıla"
ve tarihle yargıla"
devamını gör...
sexting
30 yasindan büyük olup bunu yapan varsa aynaya bakip iki dakika utansin.
devamını gör...