zaman tüneli

bugün benim yaş günüm ve bugün ben annemi toprağa veriyorum. gerçek olamaz bu.
devamını gör...

kastamonunun gururu.
devamını gör...

antrophic'in;
amazon web services, apple, broadcom, cisco, crowdstrike, google, jpmorganchase, the linux foundation, microsoft, nvıdıa, palo alto networks ile beraber yer aldığı ittifak
amaç güvenlik, yersen...

mythos modelini kullanabilen sınırlı sayıda kurumlar bunlar şimdilik
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

aslan hemşerim, iki kara yağız delikanlıyla estergon kalesi'ni müdafaa eder gibi didişiyordu. akp'den aday adayı olmuş ama her anlamda babayı almakla yetinmiştir. rivayetlere göre yine ihlas holding'e bağlı paravan bir şirkette suudi arabistan semalarında boy göstermeye devam ediyormuş. hmm arabistan geceleri ve şeyhin ballı bademi. rasim'im, kaan'ım ağzının tadını biliyorsun. ihlas'ın seni harcamaması da aslında üst mahfillerde kıllı karaşin kara heriflere duyulan iştahın veya şantajın sonucu.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

para zaman sağlık şehvet
devamını gör...

3.5 pro modeline sarı pipi yüzünden ulaşılamadığımız ai

yalnız diğerlerine göre çok geriden gelşyorlar
değişim zamanı geldi geçiyor
ekosistem kuracağım diye en iyi elemanlarını bile kaybetmeye başlamışlar
böyle böyşe kullanıcıyı da kaybedecekler
devamını gör...

oldukca sevimli kücük bir hayvandir.
devamını gör...

sol, terra, luna ile gpt 5.6 modeline geçiş yapılacaktı
ama sarı pipi engellediği için ertelenmiş
fable'ı tokatlıtor diyen olmuş ama ben sanmıyorum
devamını gör...

muhtemelen yorganın altında ağlıyorlardır.
elbirliği ile adamlara meriçlik yapacak hatun bile bırakmamışsınız sözlükte.
ortada meriç bile kalmamış.
meriçsiz sözlük mü olur yaaa.
devamını gör...

halki futboldan sogutmustur.
devamını gör...

türkiye'nin kadinlarda cok basarili oldugu spor dalidir.
devamını gör...

cok önemlidir bazi insanlara karsi dogmadan önde olursunuz.
devamını gör...

yaninda yavrulari varsa cok tehlikedir hemen uzaklasin.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
bu fotoya çok dikkatli bak......
öyle bakıp da geçme, birşeyler anlamak istercesine bak.....
rte yi taparcasına sevenlerin kimler olduğunu düşün....
adam haftaya nato toplanıtısı yapacak ve oraya gelecek olan dünya liderlerine hava atacak
aha ben ülkemi oradan aldıııım şooraya gettüüm, öyle ettüm, böyle ettüm.......
tabi o panoların arakasına da, bu halkın aslında nasıl bir sefalet yaşadığını görmemeleri için
gerçek durumu saklamaya çalışacak, yoksa o manzarayı gören dünya liderleri
lan ne konuşuyorsun sen, biz hava alanından buraya kadar öyle manzaralar gördük ki
milletin hindistandandan beter, ne anlatıyon lan sen sen dümbelek herif deyip buna kıçlarıyla
gülmesinler, yediği b*kları gizlemiş.
dünya liderleri gelince, aha bu reyizini taparcasına seven herifleri o panoların engellerin arkasına itecekler, panolarda enfes manzarlar, dışarıdan gelen adamlar memleketi cennet zannetsinler ve öyle çekip gitsinler
bu kadar yazdık. sonuç olarak ; bu milletin çoğuna da anca bu herif ve böyle bir iktidar
müstehak, hakettiklerinden fazla dahi.....
haydi hep bir ağızdan
reyüz giderseeeee namaz gılamayııııııghhhh
tedbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
alalalaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

ayıların da olduğu şeydir
devamını gör...

adamlar yeni imza attı mürekkebi soğumadan yine yeniden savaş başladı. ama nedense altın düşüşe geçmedi, zaten düşük olduğu için mi? yoksa iki ülkenin altın rezervi tükendiği için mi? allah bilir.
devamını gör...

kişi kendinden bilir işi.
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim