zaman tüneli
ümit davala
bu adam daha sonra rapçiliğe başlamıştı ne alakaysa
devamını gör...
beren saat
kendisini bozduğunu düşündüğüm oyuncudur.
medyada var olan diğer ünlülere göre daha hafif ve daha etik çerçeveyi yitirmeden bozulsa da, sonuçta bozulduğu gerçeğini göz ardı edemeyiz.
bir oyuncu olarak, sapmaması gereken bir yola saptı ve sesi kaliteli olmamasına rağmen, ses sanatçılığına soyundu. ses çok ayrı bir sanatsal yetenektir. gırtlak hata kaldırmaz. bu sektörün bir standardı ve jargonu var. keza eşi kenan doğulu yılların sanatçısı olmasına rağmen, bu işi nasıl destekledi ve destekliyor inanın bilmiyorum.
parçasının klibi ilk yayınlandığında, merak ettiğim için gerçekten izledim. sonunu getiremeden kapattığımı anımsıyorum. bir yetişkine asla hitap edebilecek bir parça değil. bunun da ötesinde, ben gerçekten ortada dinlenecek bir ses göremiyorum.
oyuncudan ses sanatçısı olmaz mı?
tabii ki olur. serenay sarıkaya, özgür çevik, keremcem, ışıl yücesoy, ayta sözeri ve niceleri..
bakın bu insanlar albüm yapsın. hepsinde bir gırtlağın olduğu aşikar. ben genel hatlarıyla, sesinin tınısı olan oyuncuya karşı değilim ama sesi olmayan oyuncunun müzik piyasasına atılmasına karşıyım.
lafın kısası : beren hanımı dinlemiyorum, dinlemeyi de düşünmüyorum. gönül isterdi ki aksi olsun ama maalesef sonuç bu.
medyada var olan diğer ünlülere göre daha hafif ve daha etik çerçeveyi yitirmeden bozulsa da, sonuçta bozulduğu gerçeğini göz ardı edemeyiz.
bir oyuncu olarak, sapmaması gereken bir yola saptı ve sesi kaliteli olmamasına rağmen, ses sanatçılığına soyundu. ses çok ayrı bir sanatsal yetenektir. gırtlak hata kaldırmaz. bu sektörün bir standardı ve jargonu var. keza eşi kenan doğulu yılların sanatçısı olmasına rağmen, bu işi nasıl destekledi ve destekliyor inanın bilmiyorum.
parçasının klibi ilk yayınlandığında, merak ettiğim için gerçekten izledim. sonunu getiremeden kapattığımı anımsıyorum. bir yetişkine asla hitap edebilecek bir parça değil. bunun da ötesinde, ben gerçekten ortada dinlenecek bir ses göremiyorum.
oyuncudan ses sanatçısı olmaz mı?
tabii ki olur. serenay sarıkaya, özgür çevik, keremcem, ışıl yücesoy, ayta sözeri ve niceleri..
bakın bu insanlar albüm yapsın. hepsinde bir gırtlağın olduğu aşikar. ben genel hatlarıyla, sesinin tınısı olan oyuncuya karşı değilim ama sesi olmayan oyuncunun müzik piyasasına atılmasına karşıyım.
lafın kısası : beren hanımı dinlemiyorum, dinlemeyi de düşünmüyorum. gönül isterdi ki aksi olsun ama maalesef sonuç bu.
devamını gör...
kabala
kabala çalışırken şu basit temel mesele kafama yeni oturdu, maneviyat çalışan insanların daha büyük alma arzusu var aslında çoğunluktan, yani sanıldığı gibi dünyadan el etek çekmiş ezik insanlar değil, bilakis kapları daha büyük, dünyevi hazlar adamları doyurmuyor o yüzden daha fazlasını istiyorlar. o anlam ihtiyacı olmayan bu tür konuları hiç sorgulamayan insanları görürsün ya, dünyevi zevklerin dibine vurmuş mesela ve mutlu o halinden, işte onların kabı küçük azla yetiniyorlar. uyanık ve kârlı biri varsa bu denklemde o da maneviyat yolunda yürüyen insandır yani özetle. daha büyük mutluluk için küçük olan zevklerinden vazgeçiyor ya da aşıyor diyebiliriz daha uygun tabirle.
devamını gör...
ciddi bir ilişki kurmanın giderek zorlaşması
ciddi ilişki kurmak isteyen kızlar dm.
evet.
evet.
devamını gör...
ciddi bir ilişki kurmanın giderek zorlaşması
ilişkide ciddiyet arttıkça sorunların da artmasından dolayıdır.
devamını gör...
ciddi bir ilişki kurmanın giderek zorlaşması
belli bir yaşa gelmiş insanların hala ergen gibi insanları tek bir fenotipe indirgeyip çıkarım yaptığı başlık. belki de ilişkilerde ki temel yanlışta budur; büyüdüğünü kabullenmemek.ne istediğine karar verememek, olgunlaşmamak. iş yerinde müdürlüğe oynayan 30+ insanların hala tekrar okusam mı diye düşündüklerine şahidim. doyumsuzlukta değil bir olmamışlık var üzerimizde. zihnimiz yaşımıza yetişemiyor maalesef.
devamını gör...
yazarların itiraf köşesi
akıl sağlığım yerinde değil.
devamını gör...
beren saat
lan daha önceki şarkısı yetmiyormuş gibi 4 5 şarkıyı bir arada sunmuş beren sen boş ver üzerine tekila dök ya da tabancayla vur sana
devamını gör...
hırt
(bkz: sözlük yazarlarının söylemek istedikleri) burada yazar açıkça hırt davranan kürtlerden bahsediyor. bizden kaçmaz boşuna uğraşmayın.
devamını gör...
recep tayyip erdoğan
72 yaşında olan siyasetçi.
normalde bu yaşlarda olan insanlar tek başlarına evlerini, arsalarını bile alıp satamıyorlar, akli dengeleri yerinde kabul edilmiyor.
normalde bu yaşlarda olan insanlar tek başlarına evlerini, arsalarını bile alıp satamıyorlar, akli dengeleri yerinde kabul edilmiyor.
devamını gör...
ciddi bir ilişki kurmanın giderek zorlaşması
erkek tarafı ilişkinin maliyet boyutunu da hesaplamak zorunda olunca hesap tutmuyor
kızların ekonomşk duyarlılığı düşük zaten ve hrsap ödeme gibi bi dertleri yok
böyle olunca erkek talebi düşüyor ve kız arzı azınlıktakı zengin bebelwre akıyo
bu bebelerden darbeyi yiyince kızlar da ilişkilerden nefret ediyo
sonra bütğn erkekler aynı oluyo onların gözğnde
sonra erkeklerde ağlama lan sen paraya değer verdin falsn diye itiraz ediyo
kızlsr hayır vermedim dşyo
erkekler hayır verdin diyo
sonra erkekler artık incel, redpill, mgtow falan oluyo
bu durum kızlsrı daha da kızdırıyo
siz de az erkek olun lan diyolar
bu tartışma ortamında ilişki kurmak çok zor oluyo
çğnkğ artık iki grup da radikalleşmiş oluyo
eyyorlamam bu kadar
kızların ekonomşk duyarlılığı düşük zaten ve hrsap ödeme gibi bi dertleri yok
böyle olunca erkek talebi düşüyor ve kız arzı azınlıktakı zengin bebelwre akıyo
bu bebelerden darbeyi yiyince kızlar da ilişkilerden nefret ediyo
sonra bütğn erkekler aynı oluyo onların gözğnde
sonra erkeklerde ağlama lan sen paraya değer verdin falsn diye itiraz ediyo
kızlsr hayır vermedim dşyo
erkekler hayır verdin diyo
sonra erkekler artık incel, redpill, mgtow falan oluyo
bu durum kızlsrı daha da kızdırıyo
siz de az erkek olun lan diyolar
bu tartışma ortamında ilişki kurmak çok zor oluyo
çğnkğ artık iki grup da radikalleşmiş oluyo
eyyorlamam bu kadar
devamını gör...
salgın var
ne zaman biri hasta olduğunu söylese, ortamdaki insanlardan birinin ağzından dökülen cümle.
birkaç gündür hastayım, işten izin aldım yatıyorum. kaç kişiden salgın var salgın cümlesini duydum. ne hikmetse çevremde başka hasta olan da yok haha.
birkaç gündür hastayım, işten izin aldım yatıyorum. kaç kişiden salgın var salgın cümlesini duydum. ne hikmetse çevremde başka hasta olan da yok haha.
devamını gör...
beren saat
başımızda onca dert ywtmezmiş gibi
bi de bunun şarkılarıyka upraşıyoruz ya
bi de bunun şarkılarıyka upraşıyoruz ya
devamını gör...
emrah serbes
bunun hapse atılırken bi sözü vardı
benim adım swrbes sonunda t yok
hani insan dwr ki sırf şunu söylemek için kaza yaptın sankş
ama duyunca senin yazacağın kştabı filmş silkeyim demiştim
ölenlere rahmet dilşyorum kalanlara sabır
benim adım swrbes sonunda t yok
hani insan dwr ki sırf şunu söylemek için kaza yaptın sankş
ama duyunca senin yazacağın kştabı filmş silkeyim demiştim
ölenlere rahmet dilşyorum kalanlara sabır
devamını gör...
sporun türkiye'de gelişmemesi
bugün yoga günüydü
bi tek ben kutladım
alandan bi foto bile gelmedi
burdan hesap edin işte nşye gelişmiyor
bi tek ben kutladım
alandan bi foto bile gelmedi
burdan hesap edin işte nşye gelişmiyor
devamını gör...
emrah serbes
katlettiği ailenin geriye kalan son ferdi olduğunuzu düşünsenize bi..
yaptığı hareketleri zaten gördünüz...
ve şu an en az sizin kadar özgür.
yaptığı hareketleri zaten gördünüz...
ve şu an en az sizin kadar özgür.
devamını gör...
90'lara özlem
90'lards en nefret edilen ünlğ, siyasetçi, şarkıcı vırt zırt listesi yapsak üç beş kişi tutardı listelerimiz
şimdi hepsi kabarık
kredi kartı slibi gibi uzun
şimdi hepsi kabarık
kredi kartı slibi gibi uzun
devamını gör...
sivas katliamı
bugün yıldönümüdür. sivas ta bir yürüyüş gerçekleştirildi. ayrıntılar aşağıda
x.com/ankaradgd17/status/20...
x.com/ankaradgd17/status/20...
devamını gör...
hırt
eskiden olsa iki üç woke yazar damlayıp duyar kasardı hemen bu başlıkta ama sözlük o kadar ıssızlaştı ki insan onları bile özlüyor.
devamını gör...

