sen kimsin.
devamını gör...

bir yere benzemeye ya da benzememeye çalışmak yerine düzgün bir ortam oluşturmaya çalışmamız gerektiğini düşünüyorum. bence bir şeyin her zaman en büyük rakibi kendi olmalıdır ve hep kendini geliştirmek için çalışmalıdır. burası da bunun için gayet çabalıyor. bir iki falso olabilir fakat insanız hepimiz, olağan şeyler bunlar.

küfür için sansür deniliyor hala fakat sansür değil, buranın bir kuralı bu, artık anlayın bunu. buraya üye olurken bunu kabul ettiniz şimdi değiştirmeye çalışmayın. burası küfürsüz gayet güzel, illa hakaret etmek istiyorsanız yaratıcı olun biraz.
devamını gör...

bir kere koptu mu asla durdurulamaz. durdurmaya çalışınca dalağın patlayacak gibi olur. zor bir durumdur.
devamını gör...

reflü.

sürüm sürüm süründürür, miden ağzında gezersin, yatsan uyutmaz, kalksan ağzından gelir. içini kemirir yeri gelir yakar. illet bir şey bu.
devamını gör...

robnaja'nın dinleyicilerin sıkılmış olabileceğini düşünmesi firmin bilmemesinden daha büyük skandal.
firmin bilmemeyi bize bırakır mısın robcum pls. öpt. kib. by.
devamını gör...

pismaniye.
simit..
körfez..
devamını gör...

insanın olduğu yerde olur böyle şeyler. gençlerin yolu açık olsun diyeceğim başlık.
devamını gör...

ege bölgesine ait yöresel bir şivedir.

“oldukça,çok, öyle böyle değil” gibi anlamlara da gelmektedir. şivelerin karşılığını bulmak da zor olabiliyor.

örnek;
“bir kız gördüm berenarı güzel değil.”*
anlamı:bir kız gördüm çok güzell.

ilk tanım için de örnek vermek gerekirse;”hıhh berenarı iş yapıyon!”
devamını gör...

eksiği(!) olmayıp fazlası olduğunu düşünen kişilerin serzenişte bulunduğu başlık.

al ben sana üç eksiğini söyleyeyim: dahi anlamına gelen de/da’yı ayırmaktan aciz olmak, virgül ve nokta kullanmaktan aciz olmak, özel isimlere gelen ekleri tırnak ile ayırmaktan aciz olmak. hem de yazarak iletişim kurulan sözlük gibi bir mecraada.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

organ bağışı, 18 yaşından büyük bireylerin organlarının bir kısmı veya tamamının sağlıklı iken veya ölümünden sonra ailesi tarafından da gönüllü olarak başka insanların hayatını kurtarmak için bağışlanmasıdır. unutulmamalıdır ki, acılar paylaştıkça azalır ve daha güçlü kılar. çaresiz insanlara hiç tereddüt etmeden destek olmak gerekir. acı da olsa yitip giden bir bedenin organıyla, hayata tutunan insanın sevinci ve yeniden kıpırdamaya başlayan bir hayatın başlamasına vesile olmak. yeniden yeşeren bir hayat, kim istemez ki? umarım toplumumuz bu konuda daha duyarlı olur. bizler bu konuda hiç tereddüt etmeden e nabız üzerinden organ bağışımızı büyük bir mutlulukla yaptık.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

aşk olmadan olmazmış. genelevler neden var o zaman, eskortlara kaç kişi aşık olmuştur.
devamını gör...

eğer erkek isteme diye bir gelenek olsaydı feministler buna "neden ayaklarına kadar gidip almaya çalışıyoruz? toplumdaki erkeklere verilen abartılı değerden kurtulunmalı" gibi bir mağduriyet çıkarırlardı.
her toplumun bir kültürü vardır. ne idüğü belirsiz fikirler bu kültürlerin içini boşaltma çabasındadır. hepiniz de biliyorsunuz, kimsenin kimseyi aşağılama amaçlı bir şey yapmadığını.
feminizm denen yozlaşmaya kucak açmayınız.
devamını gör...

tatlı bir gülüşe sahip kargocu gencin karşısınada öyle çıkmanız mümkün.
sad but true girl...
devamını gör...

iyi ki gelmiş buraya, iyi ki keşfetmişim dediğim yeni bir yazar. kendisi ile mahlas uyumlarımız beni benden almıştır. güzel tanımları hep sürsün, biz de bilgilenelim. teşekkürler efeniiim.*
devamını gör...

distopya.

öyle ki, bir romana konu olabilecek zamanlardan geçiyoruz. insanlar delirmenin eşiğinde, evlerimizden çıkamıyoruz, devletler desek... daha fazla yazmak istemiyorum çünkü zaten durumu yeteri kadar özetleyen bir kelime, daha fazlası büyüsünü bozacak.
devamını gör...

30 yaşında intihar etmiş olan rus şair sergei alexandrovich yesenin'in daha çok 'bambaşka bir düzenin kanunuyum ben' dizeleri ile bilinen şiiri. aslında yesenin'in pek çok şiirinde gördüğümüz hayıflanma durumu bu şiirde de kendini gösterir. yesenin ona sıralanan şarlatan ve rezil gibi hakaretlerin altında ezilmek yerine kendini açıklar gibi görünür ama şiir açıklama çabasından ziyade umursamaz bir kabulleniş temsilidir bana kalırsa. aslında bu şiirde görürüz ki çağdaşı olan pek çok şairin kaderini de paylaşmıştır yesenin. tıpkı andrey voznesenski'nin gel zoya'sında aşağılar, bağırırken onlar, sendin koşup gelen yanıma dediği gibi burada da yesenin'in toplum ve edebiyat çevreleri tarafından itildiğinin ufak bir kesitine şahit oluruz aslında. neyse, hem zaten nankör bir şeydir sanat.


kandırmak istemem kendi kendimi,
ama sisli yüreğimde hep bir kaygı var.

bilmiyorum niçin bana, o yesenin rezili
bilmiyorum niçin bana, o şarlatan diyorlar.

ne bir cani ne de bir haydutum ben,
masumları kurşuna da dizmedim, dizdirmedim.
yoldan geçenlere durmadan gülümseyen
bir sokak serserisiyim o kadar.


sabahtan akşama değin gezinmekteyim
moskova yollarında muzip ve mağrur,
insan sevmeyen başıboş köpekler,
ayak sesimi işitir işitmez durur.

kardeşçe başını eğip selamlar beni,
karşılaştığım her uyuz beygir.
gönül yoldaşıyım tüm hayvanların.
hastadır, bir şiir yazarım iyileşir.

istemiyorum kadınların hoşuna gitmek.
ahmakça kaygılarla çarpmamalı bu yürek.
hüznümü boğmak üzre bana katırların
önüne serpilmeye bir avuç arpa gerek.


bambaşka bir düzenin kanunuyum ben.
insanlara da dostluk duymam, asiyim.
hazırım en güzel kravatımı hemen
boynuna takmaya şu sersefil köpeğin.

ancak böyle düzelir, bulurum keyfimi,
dağılır içimde sis, bir güneş doğar.
ve işte bundan bana, o yesenin rezili
ve işte bundan bana, o şarlatan diyorlar.
devamını gör...

karşında,dalıp gideceğin bir çift büyük ve güzel gözleri olan hatun kişisi.ekstra bir sarhoşluk hissiyatı verir insana..
devamını gör...

ortaokul zamanlarında öğrendiğim ilk tekerleme.
"sizin damda var, beş boz başlı beş boz ördek,
bizim damda var, beş boz başlı beş boz ördek,
sizin damdaki beş boz başlı beş boz ördek
bizim damdaki beş boz başlı beş boz ördeğe,
siz de bizcileyin beş boz başlı beş boz ördek misiniz? demiş."
devamını gör...

tanımlarıyla güldüren, tespitleri tam tutturan tatlı mı tatlı yazarımızdır.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim