çok kötü bir durum lan bu. düşünsenize normal şekilde mesajlaşıyorsunuz biriyle konu başka yerlere gidiyor ardından muhabbet derinlere inince o derine indiğin kişi senin mesajını şlooppsss diye sosyal medyada paylaşıyor. ah be, insanlar kahpe azizim, dikkat etmek ve uyanık olmak gerekir.

valla bunun katı bi cezası olması lazım, lazım ki kimse at oynatamasın.
devamını gör...

aşk
abartacaksanız saygıyı abartın lan. belki bir şeyler düzelir.
devamını gör...

tüm insanların eşit şartlar altında rahatlıkla uyumasını isterdim. normalde aç uyuyanların tok uyumasını, evsiz uyuyanların evde uyumasını, mutsuz olanların mutlu uyumasını.
devamını gör...

elhamdülillah bugünde top olduk, bakalım yarın ne olacağız.
devamını gör...

tbmm sitesinde denk geldiğim ve henüz komisyonda olmasına rağmen korkutan kanun teklifi. şu an çıkan herhangi bir aşıya güvenemiyorum ve kendimi kobay yerine koymak istemiyorum.
daha önce ülke bazında salgın hastalıklar olduğunda gönderilen aşıların bambaşka yeni hastalıklar doğurmasını okumuş/izlemiştim.
komplo teorisyenliği yapmıyorum, yeni çıkan bir virüs için çok da uzun olmayan bir sürede üretilmiş olan aşının vücuduma girmesini istemiyorum....
tbmm'deki kanun teklifi: ((link: https://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/tasari_teklif_sd.sorgu_yonlendirme?d_yy=999&taksim_no=0&teklif_sicil=0&y_d_d_k=0&esas_no=2%2f1638&genel_evrak_tarihi_basla=&genel_evrak_tarihi_bitis=&metin_arama=&icerik_arama=::buradan))
devamını gör...

günaydın canım sözlük ve sevdiğim yazar arkadaşlarım ve diğerleri ve en diğerleri...

bugün spora ara vermiş bulunmaktayım. gece yatarken ve sabah kalktığımda acayip derecede vücudum ağrıyordu ve dedimki ben bugün ara veriyorum. canım vücudum dinlensin öyle değil mi?

efendim geçtiğimiz 20 günde 1 kg almış olmam dışında ekstra bir şey yok. o kadar dikkat et o kadar spor yap git kilo al. kısmetse bu ay 5 kg düşünüyorum hahaha.

kafa itiraf köşesine yazmam gerekiyor belki ama evet itiraf ediyorum. yoo pek dikkat etmedim. çünkü yemek düzenim oturmadı. saattler ve öğünler birbirine giriyor. akşam 8 gibi tekrar acıkıyorum misal ya da 9.yo yoo bu saatte yemem diyorum 10 gibi bir bakıyorum mini minnacık bir kurabiyecik ağzıma girmiş. ben edepsiz, hadsiz sen napıyorsun demeden 2, 3 ooo. püfff. evet evet akşam yemeği saatini tam şey edemedim. bazı karışıklıklar var ama çözülecek sakin kalmaya çalışın hahaha.

eee sizden ne haber anlatın bakalım? yeni yeni yüzler görüyorum. bazende görmüyorum çünkü profil fotonuz yok hahah.

shrekle tekrar görüşmeye başladık bak bu da kafa itiraf köşelik iyi dinleyin ahahah yok ya pışık sizin ağzınıza malzeme verir miyim böyle ulu orta. hee dedikodu canı çeken bende de var bir şeyler diyenler adresi biliyor. bu ara herkes içisine kapanmış benim gibi hiç dedikodu yapmaya dürtenler yok. bakın bu çok ayıp işte. az arkadaşınızı dürtükleyin aloo banu yaşıyor musun kız ne oldu falan diyin. ölmüş ölmüş sözlük kankacılığı ölmüş arkadaş.

selam olsun hala direnenlere biz bittik ühüğğğ. neyse kankiler benden bu kadar parmak uçlarım bile ağriyyy. öptüm bebikler.
devamını gör...

ya arkadaşlar, boşuna okul okumaya, üniversiteye falan hazırlanmaya gerek yok vallahi. çünkü belirli bir makama gelipte yine insan olunamıyor ya, ben cidden üzülüyorum. siz mini eteğinize laf gelsin istiyor musunuz? ortalığı ayağı kaldırıyorsunuz hatta. lezbiyen gay olan kendi yaşamına laf ettiriyor mu? hayır. bırak müdahaleyi laf bile edilmiyor. ben anlamıyorum benim saçlarımı örttüğüm bu kumaş sizin nerenize batıyor çok özür dilerim.??? annenizi düşünün sevmiyorsunuz ama baş örtülü. napıyorsunuz arabistana git anne ne yobazsın örümcek kafalısın mı diyorsunuz? yapmayın allah aşkına yapmayın ya. saygı diye kıçımızı yırtarken, başını gözünü kapatanın örtüsünü yırtmakmış bizim derdimiz. merhamet neden hiç yüreklere yer edinememiş bir kelime? fütursuzca eleştirip, kelimelerinizle nasıl dövüyorsunuz bir insanı? sonra rakı masalarında, itiraf köşelerinde, eski sevgili mesaj köşelerinde, dertli, derbeder ve mutsuz takılmayın. hakkımız yok, yok! insanların canını bu denli yakıp itibarsızlaştırırken, 'ben üzüldüm neden allahım?' diye sormaya falan hakkımız yok. ne sanıyorduk ki, birilerinin kalplerini kırarken biz çok mu mutlu olacaktık? o şizofren adamlar silahla bıçakla işliyor cinayeti. küfürler lanetler savuruyoruz, evet; kahrolsunlar! ama, insanların hayal, hedef, yaşantı, gaye ve amaçlarını kötüleyip, rezil, rencide edip nasıl hashtaglerle insan hakları diyebiliriz..?
devamını gör...

kalabalık ortamlarda boş boş ,saçma sapan konulardan bahseden insan,
patavatsız insan,
herkesin içinde dakikalarca telefonla konuşan insan,
karşısındaki konusurken sağa sola bakan,önemsemeyen tavırlarda bulunup kendisi konuşurken dinlenmek,dinletmek isteyen insan! davranışlarıdır
devamını gör...

blacksmith olurdum. savaşçılara malzeme, silah üretirdim.
devamını gör...

unutulanların yerine konulan geçici elemanım. asıl sahibi geldiği anda şutlanıyorum. (bkz: xay=şey)
devamını gör...

tatlılardan şekerpare yapımı için :

4 yumurta, 4 bardak un, 1 bardak sıvı yağ, 1 bardak süt ve biraz ekşimemiş yoğurt suyu, yarım limon suyu birlikte yoğrulup hamur yapılır. koyuca hamur küçük çay bardağının ağzıyla aynı büyüklükte yuvarlaklar haline getirilir.

yağlı kağıt kaplanmış tepsiye dizilerek fırına verilir, üstü kızarınca çıkarılır ve soğumaya bırakılır. sora 1 kg. toz şeker kaynatılarak kestirilir ve üzerine dökülür.

şerbeti içine alan malzeme şişerek büyür. üzerine hindistan cevizi veya toz fındık dökülerek afiyetle yenir. şimdilerde marketlerde hazırı da satılıyor.
devamını gör...

bence de zarar veren kişinin o saatte orada ne işi varmış. onun yeri hapisane ya da akıl hastanesi olmalıydı.
devamını gör...

birkaç akp’li troll gözüme kestirdim lakin bunlar uçmazsa iyice üreyip giderler ve aktroll yatağı olur sözlüğünüz benden söylemesi. bizler uludağ sözlükten kaçtık geldik buraya eğer burada da aktroller fink atarsa rotayı başka yere çeviririz.

ha ben laf sokarım sokmasına ama tanımlarımı silmeyin madem, bazen yapıyorsunuz bunu o bakımından söyledim.

aktroller istediği gibi cirit atıyorsa verin muhaliflere yetkiyi görün etkiyi o zaman. içlerinden geçelim şunların ayol…
devamını gör...

çok önemli bir bilim ile uğraşan insanlardır.

toplum mühendisi olarak da bilinirler.
devamını gör...

bu tanım eşim olduğunda düzenlenecektir. eşim bana gülümsediğinde düzenlenecektir. eşim bana kitap okuduğunda düzenlenecektir. eşim bana gelişimim için öğüt verdiğinde düzenlenecektir. eşim bana derdini anlattığında düzenlenecektir. eşim bana iyi ki eşim sensin dediğinde düzenlenecektir.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

akademik olarak üzerinde oldukça az durulan ahlak ve etik konularında çalışmıştır kendileri. malesef genel tartışmalardan bile bihaber olduğumuz için-akademi bile bihaber- kuçuradi'nin bize 'yeni bi şeyler' söylediğini zannediyoruz. halbuki bahsettiği ahlak ve etik, 2. dünya savaşı sonrası batı'da konuşulanlardan farksızdır. kuçuradi'nin gündeminden düşmeyen 'rasyonel ve öğretilebilir' etik anlayışı çoktan dünyanın gündeminden düştü. literatür bilenler, literatür bilmeyenlere her zaman yeni bir şey söylerler tabi.

tabi ki ''gündemden düşen bi konuyu tekrar gündeme getirmek'' tenkit edilebilecek bi durum değildir. ancak bunu bilmeyen okuyucu tenkit edilebilir. eğitim ve öğretimin konusu olarak 'etik' ise başlı başına bi meseledir.
devamını gör...

sevgili makinist, clickbait ise cidden üzülürüm, zira film izlerken yarıda durdurup yayınını açtım, clickbait ise bana bi film öneri borcun var bilgin olsun.
bi de hatay usulü tavuk dürüm, yanında da su.
devamını gör...

nöronal uptake-1 inhibitörüdür. böylelikle adrenerjik hormonların yıkılmasını engeller ve etkinin uzamasını sağlar.
ayriyeten vazokonstrüksiyon yaptığı için burun septasinin silinmesine neden olur, dış görünüşle rahatça anlaşılabilir.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim