öyle şey mi olur. gider tek kişiyi çözer beş kişinin yanına bağlarım. anca beraber kanca beraber. sonra altısı birden ölsün (!)
devamını gör...

giresun fındığı kadar güzel olmayan fındık türüdür.

genellikle iri ve yağsız olur.
devamını gör...

edebî tiyatro yazmaya gönüllü olabileceğim dergidir.
devamını gör...

fransız yazar. öyküleri çok güzeldir. özellikle horla adlı korku öyküsü ünlüdür, hikayede görünmez ve insanları delirtip hasta eden bir hortlak anlatılır.
devamını gör...

küçükken çok güzel bir çocuktum. herkes bana çok güzel olduğumu söylerdi. ama öyle böyle değil yani. nasıl abartmalar nasıl abartmalar... büyüyünce dehşet-ül vahşet olacakmışım. çok güzelim çok. neyse herkes beni çok seviyor, çok güzelim çünkü. sevimliyim de böyle sessiz sakin falan. sonra büyüdük ergenliğe girdik. ergenliğin verdiği şişkinlik. e kilolar alındı. burun şişti. kıllar artı. kaşlar çoğaldı. mayın tarlası cildi hiç söylemiyorum bile. çirkinleştik yani. bu sefer insanlar beni görünce " ya bu kız küçükken çok güzeldi." demeye başladılar. evet değişmiştim ama bana göre hala güzeldim. ama artık kimse güzel olduğumu söylemiyordu. ya da türevlerini. tabi ben de üzülmeye başladım. artık güzel değildim. ergenlik aklı işte güzelleşme çabalarına girdim. artık insanlar nasıl etki bıraktıysa üzerimde. çok güzel olmak istedim tekrardan. üzerinden yıllar geçti. artık ergenliğin verdiği çirkinlik yok. evet tekrardan güzelim ama şimdi de kimsenin bana güzel olduğumu söylemesini istemiyorum. bir tiksinçlik geldi. kimsenin dış görünüşüm hakkında yorum yapmasını istemiyorum. ben kendimi seviyor ve güzel buluyorum. gerisi önemli değil benim için. benim kusur olarak görmediğim ama sizin kusur olarak adlandırdığınız her şeye rağmen çok güzelim ve kendimi çok seviyorum. size önerim hiçbir şey için insanların düşüncelerini önemsemeyin. her halinizle kendinizi sevin. siz olduğunuz gibi güzelsiniz. sevgilerle, hoşça kalın.
devamını gör...

organizasyon, manipülasyon, motivasyon, dekorasyon gibi beceriler hepsinin - yon ile bitmesi de ne bileyim.
devamını gör...

buradan

nerde kendini bilmez çocuklar
bir sabah öylece çekip gittiler
çınladı alkışlar kör sokaklarda
yankısı kime kaldı

deniz koydum adını
kederi bende saklı
uzak köyler kurdum birbirine
denizine aldandım

acının surlarında ateşler yaktık
vuruldu şehirler soluksuz kaldık
kendine çekildi bütün zamanlar
gölgeler orda kaldı
devamını gör...

zehra ile zafer’in tanışma ve evlilik yaşamlarını konu alan sinan akyüz kitabı. evlilik içerisinde çiftlerin nasıl yalnızlaştığını, aynı evin içesirinde iki yabancı gibi yaşamalarını, hayatların nasıl çöktüğünü konu almıştır. zaman zaman sinirleneceğiniz, üzülüp, kızacağınız bir solukta okunacak romanlardan biri daha.


“onu suçlayacağıma hep kendimi suçladım. hangi yetememişliğimin hatasıydı bu yaşadıklarım?”
devamını gör...

din ve felsefecilerin kadına yaklaşımı tartışılacaksa öncelikle ikisinin arasındaki en büyük farkı ortaya koymak gerekir.
felsefececiler tek bir felsefecinin anlayışını, kitabını ya da sözlerini ilahi kitap olarak algılayıp, doğruluğunu sorgusuz sualsiz kabul etmezler.temeli sorgulamak olan felsefe pek çok farklı akımı içerir, değişir, gelişir, öncekini eleştirir, kendini yeniler.
sosyokültürel bir olgu olan din bu anlamda islam kültürden kültüre değiliklik gösterse bile dinin temelini oluşturan kitap 1411 yıl öncesine aittir. islamın temel taşı olarak kabul edilen kuran ve kuranın kadına yaklaşım değişmez ve değiştirilemez.
tarih boyunca her alanda ve meslekte olduğu gibi kadını aşağılayan ve yücelten felsefeciler olmuştur . aradaki fark ise diğer felsefecilerin kadın düşmanı olan ifadeleri tartışabilmeleri, eleştirebilmeleri, kendi felsefelerini farklı bakış açısıyla kurabilmeleridir. 1411 yıl öncesinin sosyal hayatını yansıtan kadın anlayışına bozuk plak gibi takılıp kalmazlar. kalsalardı bugün ne feminist felsefeden ne de cinsel kimlik felsefesinden bahsedebilirdik.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

edebiyatımızın en nahif yazarı demek doğru olacaktır. ''ilkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer.. ne olursa olsun.'' demiştir fakat bir ilkbahar günü o çok sevdiği mevsimden ve dünyadan ayrılmak zorunda bırakılmıştır. kendisini ziyaret edip dertleşebileceğimiz, belki bir çiçek, gönlümüzden bir söz bırakabileceğimiz bir yer yoktur. gönlümüzde küçük de olsa bir yer ayırmamız yetecektir belki de.

"sana kızgın değilim. sana kızmayacak kadar seni iyi tanıyorum. sonra seni seviyorum. neden sevdiğimi bilmeden seviyorum. bu sevgiyi her gittiğim yere beraber götüreceğim. allahaısmarladık." demiştir içimizdeki şeytan'da, işte bu şekil onu seviyor, saygı ve özlem duyuyorum.
devamını gör...

“bence modern zamandaki en acı durum, karşındaki insanın seni bir alternatif olarak görmesidir. seni diğer insanlardan farklı görmeyip, hızlıca tüketip başka alternatiflere yönelmesidir. fast food tüketir gibi insan tüketmeleridir. insan gerçekten ziyandadır.”
aamir khan
devamını gör...

iletişim başkanlığı'ndan yapılan son dakika açıklaması.


--- alıntı ---

iletişim başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, görevlerinden aflarını talep eden sayın dr. berat albayrak ve sayın arda ermut'un türkiye varlık fonu yönetim kurulu üyelikleri sona ermiş, türkiye varlık fonu yönetim kurulu üyeliğine sayın ahmet burak dağlıoğlu sayın cumhurbaşkanımız tarafından atanmıştır.

--- alıntı ---

buradan
devamını gör...

bir babanın yüreğine sahip olmak istemişimdir hep,babamdaki beni anlamak için..babasıyla arası iyi olan insanlar,çok şanslısınız bilin istedim..
devamını gör...

sabah erken uyanınca mutlu oldum. şimdi yine kahve içip yine mutlu olma vakti.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

katılmadığım başlıklardan bir tane daha. sözlukteki dostlarımın çoğu 30 yaş üstü ama hepsi de kaliteli yazarlar. bazı şeyleri görmüş geçirmiş ve tecrübelerini paylaşıyorlar. hepsini de büyük bir zevkle okuyorum.
devamını gör...


devamını gör...

bazen bir adım ötesi bile kaf dağının ardı gibi olabilir. bazen ise dünyanın öbür ucu göz açıp kapama mesafesindedir.
mesafeyi uzatan yaşanmışlıklardır, ulaşım aracı değildir. mesafeleri yok edenlere sonsuz mutluluklar selam eder.
devamını gör...

bir daddy bir sek, dertlerini daha yüksek makamlar önünde acıklamalılar bence. öyle konusmalar yapıyorlar sanırsın darbe bildirisi. tv'yi actım hicbir kanalda yoklar. üzücü.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim