nude atmak
kişilerin, birbirinin vücutlarını çıplak olarak görme isteği doğrultusunda çekilen görüntüleri karşı tarafa göndermesi durumudur.
her ne kadar bizim toplumumuzda “tabu” kavramı içerisinde yer alsa da dünyanın geri kalan kültürlerinde var olan, yaşanan bir gerçektir.
ha ben yapmadım hiç (şimdiye kadar hiç bir ilişkimden çıplak fotoğrafını isteyecek kadar uzak olmadım, özlemedim) ama yapıyor diye de kimseyi ayıplayamam. haddim değil.
cinsel hayatlarını ve ilişkilerini nasıl yaşayacaklarına insanlar karar verir. bu olaydan zevk alıyor ya da mutlu oluyorlarsa “yeterince tanışık olmak, karşılıklı güven ve dürüstlük” koşulları ile ne yapacaklarını kendileri bilirler.
her ne kadar bizim toplumumuzda “tabu” kavramı içerisinde yer alsa da dünyanın geri kalan kültürlerinde var olan, yaşanan bir gerçektir.
ha ben yapmadım hiç (şimdiye kadar hiç bir ilişkimden çıplak fotoğrafını isteyecek kadar uzak olmadım, özlemedim) ama yapıyor diye de kimseyi ayıplayamam. haddim değil.
cinsel hayatlarını ve ilişkilerini nasıl yaşayacaklarına insanlar karar verir. bu olaydan zevk alıyor ya da mutlu oluyorlarsa “yeterince tanışık olmak, karşılıklı güven ve dürüstlük” koşulları ile ne yapacaklarını kendileri bilirler.
devamını gör...
hatıra olsun diye saklanan garip nesneler
yurt dışında gezilmiş şehirlerin şehir haritaları. özenle saklar arada açıp bakarım. fotoğraflara bakıp anıları yad etmek kadar etkilidir. bir de bazı müzelerin giriş biletleri gerçekten çok güzel, onları da saklıyorum.
devamını gör...
sözlükçülerin kahvaltıları
tamamen can sıkıntısından ve meraktan açtığım başlık.
yaşadığım yerde o kadar güzel bir güneş ışığı var ki kendimi fransa'daymışım gibi hissediyorum.
özenle hazırladığım için kendiminkinin de reklamını yaprak isterim.*

edit: arkadaşlar sahip olmadığınız şeylere sahip insanları hemen yalancılıkla suçlamanız komik görünüyor.
danimarka'da güneşli günler çok çok azdır ve bugün de yaşadığım yerde çok güzel bir güneş ışığı olduğu için erkenden uyanıp kendime güzel bir kahvaltı hazırlamak istedim, hepsi bu.
evet size yalan söylüyor olabilirim, süphelenmeniz doğal, bu konuda sizi anlıyorum. ama bu konuda söylemek istediğim bir şey var: böyle sofralar kurabilmek, gösterişli kıyafetler giymek ve the macallan viskiler içebilmek için bütün hayatım boyunca çalıştım.
yani bütün zamanımı para kazanmak için harcayan bir insan olduğum için böyle şeyler beni mutlu ediyor.
kopenhag'dayım hepinizi kahvaltıma davet ediyorum. umarım sahip olmak isteyen herkese çok daha iyisini verir tanrı.
...ve umarım bir gün eşimle ve bebeğimle kahvaltı yapmak nasip olur bana da...
yaşadığım yerde o kadar güzel bir güneş ışığı var ki kendimi fransa'daymışım gibi hissediyorum.
özenle hazırladığım için kendiminkinin de reklamını yaprak isterim.*

edit: arkadaşlar sahip olmadığınız şeylere sahip insanları hemen yalancılıkla suçlamanız komik görünüyor.
danimarka'da güneşli günler çok çok azdır ve bugün de yaşadığım yerde çok güzel bir güneş ışığı olduğu için erkenden uyanıp kendime güzel bir kahvaltı hazırlamak istedim, hepsi bu.
evet size yalan söylüyor olabilirim, süphelenmeniz doğal, bu konuda sizi anlıyorum. ama bu konuda söylemek istediğim bir şey var: böyle sofralar kurabilmek, gösterişli kıyafetler giymek ve the macallan viskiler içebilmek için bütün hayatım boyunca çalıştım.
yani bütün zamanımı para kazanmak için harcayan bir insan olduğum için böyle şeyler beni mutlu ediyor.
kopenhag'dayım hepinizi kahvaltıma davet ediyorum. umarım sahip olmak isteyen herkese çok daha iyisini verir tanrı.
...ve umarım bir gün eşimle ve bebeğimle kahvaltı yapmak nasip olur bana da...
devamını gör...
umurumda bile olmaz nükleer denemeler
o bir nükleer kraliçe!
samimiyeti, tatlı sohbeti, yazdıklarıyla çok sevdiğim bir yazar arkadaşım. kalemi daim, hayatı çok güzel olsun. o hep yazsın, hep konuşsun ben dinler, okurum. seviyorum bu kızı.
samimiyeti, tatlı sohbeti, yazdıklarıyla çok sevdiğim bir yazar arkadaşım. kalemi daim, hayatı çok güzel olsun. o hep yazsın, hep konuşsun ben dinler, okurum. seviyorum bu kızı.
devamını gör...
ailenin tamamının müzisyen olması
bir zamanlar benim ailemdi. annem saz, ablam keman çalardı. babam da türkü söylerdi. herkes ne yapıyorsa ben doğduğum sıralarda bırakmış. geriye bir ben gitar çalan kişi olarak kaldım. bırakmayı da düşünmüyorum. swh
devamını gör...
kıbrıs
ada parçası derken başlık sahibinin kastettiği nedir anlayamadım.
t: jeopolitik konumundan ötürü oldukça değerli topraklara sahip, atatürk'ün ''efendiler, kıbrıs'a dikkat ediniz.'' vasiyetinde bulunduğu 4 tarafı sadece sularla değil doğalgaz ve sömürgeci yamyam devletlerle çevrili, adaya adım attığınızdan itibaren tarih kokan, venediklisi, cenevizlisi, osmanlısı ve birçok önemli medeniyete ev sahipliği yapmış akdeniz'in incisi ada.
t: jeopolitik konumundan ötürü oldukça değerli topraklara sahip, atatürk'ün ''efendiler, kıbrıs'a dikkat ediniz.'' vasiyetinde bulunduğu 4 tarafı sadece sularla değil doğalgaz ve sömürgeci yamyam devletlerle çevrili, adaya adım attığınızdan itibaren tarih kokan, venediklisi, cenevizlisi, osmanlısı ve birçok önemli medeniyete ev sahipliği yapmış akdeniz'in incisi ada.
devamını gör...
ramazan geldi diye iş yerindeki çay kazanını sökmek
terbiyesiz, hadsiz, bencil ve bireyselleşmesini tamamlayamamış primatların işidir. her kurumda bunlardan bulunur hem de üst düzeylerde. samimi niyetten ziyade gösterişçilik ve yalaka tebaacılık yapmayı çok severler. yedikleri haltın dinle imanla alakası yoktur, demek ve öyle inanmak isterim.
devamını gör...
susmanın asaleti
bazen insanı çıldırtan asalettir. karşındaki ile bir ilişki yaşamışsın, şimdi bu neyin tafrası anlamadık ki?
devamını gör...
ilk kimin aklına geldiği merak edilen şeyler
:) bu ifadenin ilk kimin aklına geldiği.
biraz bakındım ama çeşitli söylemler var, net bir cevap buladım. abi nerden geldi aklınıza iki nokta bir parantezle gülen surat yapmak. *
biraz bakındım ama çeşitli söylemler var, net bir cevap buladım. abi nerden geldi aklınıza iki nokta bir parantezle gülen surat yapmak. *
devamını gör...
cem karaca şarkılarındaki ölümcül cümleler
ben suyumu kazandım da içtim,
ekmeğimi böldum de yedim,
alkış duydum, ihaneti gordum...
ne denilebilirki?
ekmeğimi böldum de yedim,
alkış duydum, ihaneti gordum...
ne denilebilirki?
devamını gör...
2cellos
luka sulic ve stjepan hauser'in oluşturduğu gruptur.
farklı tarzda çello çalmalarıyla tanınan ikili günümüze kadar dört albüm çıkarmıştır.
müzik okulunda tanışmış ama sonra ayrılarak başka ülkelere gitmişlerdir. daha sonra bir araya gelen iki arkadaş 2 cellos grubunu kurmuşlardır.
ilk albümlerini 2011 yılında çıkartmış ve uzun bir süre müzik listelerinde üst sıralarda yer edinmişlerdir. ama asıl çıkışlarını smooth criminal ile yapmışlardır. klasik müzik ile yola başlayan arkadaşlar ilerleyen zamanlarda film müziklerinede yönelmişlerdir.
gerek klip gerekse tarzlarıyla game of thrones jenerikleri büyük beğeni toplamış ve onları zirvede tutmaya devam etmiştir.
çello ile yaşadıkları benzersiz aşk insana farklı duygular hissettirir. love them the gotfather dinlerken yaşadığınız sakinlik bir anda wake me up ile heyecan ve enerjiye dönüşür.dinlemeye doyamazsınız. sonu gelmesin, müzikleri sonsuza kadar devam etsin ve siz dinleyin istersiniz.
mesela bir gece vakti sessiz sokaklarda yürürken kulaklığı takıp 2cellos açarsınız. müzikleri ruhunuza işlerken bir bakmışsınız ki saatler geçmiş ve siz binlerce adım atmışsınız. yorulmaz ve daha da devam etmek istersiniz çünkü müzik devam etmektedir.
muzik adına dünya üzerine gelebilecek en iyi iki yetenek denilebilir. sadece müzikleri değil klipleri de çok güzeldir. özellikle they don't care about us klipleri tavsiyemdir. her detayıyla kendileri ilgilenmiş ve harika bir şaheser ortaya çıkartmışlardır.
hala dinlemeyen varsa hemen her şeyi bıraksın ve dinlemeye başlasın.
farklı tarzda çello çalmalarıyla tanınan ikili günümüze kadar dört albüm çıkarmıştır.
müzik okulunda tanışmış ama sonra ayrılarak başka ülkelere gitmişlerdir. daha sonra bir araya gelen iki arkadaş 2 cellos grubunu kurmuşlardır.
ilk albümlerini 2011 yılında çıkartmış ve uzun bir süre müzik listelerinde üst sıralarda yer edinmişlerdir. ama asıl çıkışlarını smooth criminal ile yapmışlardır. klasik müzik ile yola başlayan arkadaşlar ilerleyen zamanlarda film müziklerinede yönelmişlerdir.
gerek klip gerekse tarzlarıyla game of thrones jenerikleri büyük beğeni toplamış ve onları zirvede tutmaya devam etmiştir.
çello ile yaşadıkları benzersiz aşk insana farklı duygular hissettirir. love them the gotfather dinlerken yaşadığınız sakinlik bir anda wake me up ile heyecan ve enerjiye dönüşür.dinlemeye doyamazsınız. sonu gelmesin, müzikleri sonsuza kadar devam etsin ve siz dinleyin istersiniz.
mesela bir gece vakti sessiz sokaklarda yürürken kulaklığı takıp 2cellos açarsınız. müzikleri ruhunuza işlerken bir bakmışsınız ki saatler geçmiş ve siz binlerce adım atmışsınız. yorulmaz ve daha da devam etmek istersiniz çünkü müzik devam etmektedir.
muzik adına dünya üzerine gelebilecek en iyi iki yetenek denilebilir. sadece müzikleri değil klipleri de çok güzeldir. özellikle they don't care about us klipleri tavsiyemdir. her detayıyla kendileri ilgilenmiş ve harika bir şaheser ortaya çıkartmışlardır.
hala dinlemeyen varsa hemen her şeyi bıraksın ve dinlemeye başlasın.
devamını gör...
saçma hareketler yapıp burcumun özelliği demek
net olarak ''ben cahilim'' diye bağıran insan tipinin lafıdır. bu insanlar size genellikle zarar vermez, ancak sorgulama ve anlama yetisinden yoksundurlar. bir belgesel'de deniyordu ki ''siz doğarken ebenizin sizi tutuş şekli bile sizi gezegenlerin hareketinden çok etkiler. çünkü burada fiziksel bir temas vardır. '' o kadar haklı bir söylem ki bu... yıl olmuş 2021, nasıl hala gezegenimizden onlarca uzaklıktaki başka gezegenlerin hareketlerini kendi davranışlarımıza yorabiliyoruz anlamıyorum. bundaki mantıksızlığı ciddi ciddi göremiyor insanlar. dünyanın en boş işlerinden biri olan burç yorumlarıyla uğraşıyorlar hala, gerçekten utanç verici bir durum. bunun en büyük sebebi bence toplumlardaki etik yargısı. kişi içinden geldiği gibi davrandığında, ve bu davranış bir başkasına saçma geldiğinde ''burcumun etkisi'' diyip çıkabiliyor işin içinden. her şeyden önce etik yargıları biraz değişmeli, eğitim değişmeli, o zaman bunların da sonu gelecektir.
devamını gör...
hiçbir şey olmadıysa bile kesinlikle bir şeyler oldu
şu an sözlüğü en iyi anlatan cümle. anlamadığım bişiler oluyor. herkes birbirine girmiş durumda olayları kaçırıyorum. annesiyle babasının kavgasını izleyen küçük çocuklar gibiyim.
devamını gör...
günde bir paket sigara içmek
bırakın bir paketi son zamanlarda bir paketi de geçmeye başladı. dur demek lazım dostlar, bu halimiz hal değil.
devamını gör...



