sicil tertemiz
9 ay 10 gün içerde yattım. psikopatım diyorum kızım! nesini anlamıyorsun bunun?
devamını gör...
kadınların abi diyeyim de yavşamasın mantığı
yavsamasin diye değil, bazen nasıl hitap edeceğinizi bilemiyorsunuz.ismiyle hitap edecek kadar samimi değilsiniz , x bey diyecek kadar da resmi olmayan bir ortamda ne diyebilirsin ki?.
devamını gör...
fraktür
kemik veya kıkırdak dokularda oluşan çatlaklar, ufak kırıklar veya bozulmalara verilen isim.
devamını gör...
şarkılarda geçen etkileyici sözler
hep aynı kalsa acılar,
insanoğlu nasıl yaşar?
insanoğlu nasıl yaşar?
devamını gör...
deprem
yer kabuğundaki doğal nedenlerle oluşan salınım ve titreşim hareketleridir. oluşumuna göre üçe ayrılır:
volkanik depremler:volkan patlamalarına bağlı olarak oluşan sarsıntılara denir. dünyadaki depremlerin %7'si böyledir.
tektonik depremler:yer kabuğunun derinlerinde ki basınç ve gerilimler sonucu oluşan sarsıntılardır. dünyada ki depremlerin %90'ı böyledir.
göçme depremler:eriyebilen kayaçların bulunduğu yerlerde erime sonucunda oluşmuş büyük mağaraların tavanlarının çökmesiyle oluşan sarsıntılardır. maden ocakları için açılan tünellerin çökmesiyle oluşan depremler bu şekildedir. dünyadaki depremlerin %3'ü böyledir.
volkanik depremler:volkan patlamalarına bağlı olarak oluşan sarsıntılara denir. dünyadaki depremlerin %7'si böyledir.
tektonik depremler:yer kabuğunun derinlerinde ki basınç ve gerilimler sonucu oluşan sarsıntılardır. dünyada ki depremlerin %90'ı böyledir.
göçme depremler:eriyebilen kayaçların bulunduğu yerlerde erime sonucunda oluşmuş büyük mağaraların tavanlarının çökmesiyle oluşan sarsıntılardır. maden ocakları için açılan tünellerin çökmesiyle oluşan depremler bu şekildedir. dünyadaki depremlerin %3'ü böyledir.
devamını gör...
normal sözlük'teki sohbet edilesi yazarlar
yalnız kalıp tavanı izlediğim şu dakikalarda, sohbet etmek ne de güzel olurdu.
devamını gör...
20 mart 2021 izlanda volkanik patlaması
son haftalarda en az 40 bin deprem meydana gelmiş. çivisi çıkan dünyanın bize mesajı.
devamını gör...
sokak kedisi bob
filmini önce izlemiştim epey güzeldi. kitabını da en kısa sürede edinip okumayı düşünüyorum. çok etkileyici bir hikaye olduğu kesin.
devamını gör...
girift radyo yayını
"radyoyu açıp karşınızda bizi görürseniz belki güzel şeyler olur, tesadüfen olan şeyler daha güzel olmuyor mu zaten?" diyerek yayına başlayan radyo programı.
ilk canlı yayınlarıymış, hayırlı ve bol dinleyicili ha tabi ki çok da başarılı olsun dilerim!*
ilk canlı yayınlarıymış, hayırlı ve bol dinleyicili ha tabi ki çok da başarılı olsun dilerim!*
devamını gör...
mehmet ali erbil'in seyircilerin ağzına salam sokması
rtük'ün patates olduğu zamanlarda gerçekleşmiş rezalettir.
devamını gör...
yazarların itiraf köşesi
bir dönem andy warhol sergisinde çalışır iken gelen insanların "andy beyefendi nerede sahi?" demeleri sonrası üzülerek yıllar önce hayatını kaybettiğini anlatırdım.
bir zamandan sonra gelen on kişiden en az sekizi bu soruyu sorunca ben de detaylıca ölümünü anlatmaya başladım ama adamı her seferinde farklı öldürüyordum. bi gün kendisinin samsun'da araba kazasında öldüğünü söyler, tüm eserlerini lösev'e bağışladığını söylerdim, ilk zamanlar balkondan düştü, araba çarptı, ikinci kez vuruldu, dostu tarafından bıçaklandı gibi şeyler söylüyordum.
sonraları bi tık daha farklı sallayayım bakayım dedim, "warhol'u cıa öldürdü, kgb adına casusluk yapmış...", "abi adamı kubrick gibi gizli örgütler yok etti, çorba konservelerine bakınca *burada her seferinde latince bir şey sallardım...* yazıyormuş, anlamı da bizi hep izlediler, bizi kontrol ediyorlarmış." diye gelişigüzel sallardım. bizim milletin bu kadar komplo teorisi aşığı olduğunu o dönem daha detaylı öğrendim, o zamana kadar kenarda köşede eserleri anlatan bi garibandan çok daha farklı bi yere terfi ettim, yaşlı amcalar, teyzeler, beyaz yakalı takım falan, kime anlatsam "ya başka neler biliyorsunuz? kafeteryada çay ısmarlayayım sizlere" demeye başladılar. çıkarken yüzünüze tiksinir gibi bakan bu insanlar çok daha nazik olmaya başladılar, çok şaşırıyordum. galerinin müdürüne gidip, "şu arkadaş çok güzel anlattı, size de ona da teşekkür ederiz..." diyen insanlar vardı.
neyse ki aks müdürü olayı fark etti de kandırma milleti günah dedi.
daha sonra kalben'in don kişotlu illüstrasyonunu soran insanlara "jeanne d'arc, orleans kuşatmasında en önde savaşıyor." diye anlatmışlığım da vardı. ne güzeldi aks'de çalışmak ya...
bir zamandan sonra gelen on kişiden en az sekizi bu soruyu sorunca ben de detaylıca ölümünü anlatmaya başladım ama adamı her seferinde farklı öldürüyordum. bi gün kendisinin samsun'da araba kazasında öldüğünü söyler, tüm eserlerini lösev'e bağışladığını söylerdim, ilk zamanlar balkondan düştü, araba çarptı, ikinci kez vuruldu, dostu tarafından bıçaklandı gibi şeyler söylüyordum.
sonraları bi tık daha farklı sallayayım bakayım dedim, "warhol'u cıa öldürdü, kgb adına casusluk yapmış...", "abi adamı kubrick gibi gizli örgütler yok etti, çorba konservelerine bakınca *burada her seferinde latince bir şey sallardım...* yazıyormuş, anlamı da bizi hep izlediler, bizi kontrol ediyorlarmış." diye gelişigüzel sallardım. bizim milletin bu kadar komplo teorisi aşığı olduğunu o dönem daha detaylı öğrendim, o zamana kadar kenarda köşede eserleri anlatan bi garibandan çok daha farklı bi yere terfi ettim, yaşlı amcalar, teyzeler, beyaz yakalı takım falan, kime anlatsam "ya başka neler biliyorsunuz? kafeteryada çay ısmarlayayım sizlere" demeye başladılar. çıkarken yüzünüze tiksinir gibi bakan bu insanlar çok daha nazik olmaya başladılar, çok şaşırıyordum. galerinin müdürüne gidip, "şu arkadaş çok güzel anlattı, size de ona da teşekkür ederiz..." diyen insanlar vardı.
neyse ki aks müdürü olayı fark etti de kandırma milleti günah dedi.
daha sonra kalben'in don kişotlu illüstrasyonunu soran insanlara "jeanne d'arc, orleans kuşatmasında en önde savaşıyor." diye anlatmışlığım da vardı. ne güzeldi aks'de çalışmak ya...
devamını gör...
saç döken üniversite bölümleri
mühendislik!!!! 4. sınıf erkeklerinin %85 ini kel gören benim ilk yıl şaşkınlığım. sonradan biz kadınlar için de dökülmenin normal olması şoku. saç dökmeden müh bitiren bordo berelilere selam olsun.
devamını gör...
borsa asla uyumaz
oliver stone un yönetmenliğini yaptığı 2010 yılında gösterime girmiş filmdir. filmin adı ders niteliğindedir. su uyur hatta düşman da uyur ama borsa asla uyumaz.
devamını gör...
iphone tercih eden devrimci
avrupa bizi kıskanıyor deyip, alman arabalarından makam aracı filosu kuran ülkenin devrimcisidir.
çok görmemek lazımdır.
çok görmemek lazımdır.
devamını gör...
göle
yaşayanların "devlet bize soğuk hava maaşı bağlasın"dedikleri ilçe.
devamını gör...
irene adler
sherlock holmes'ün yenemediği kadın. kadınlarla arası pek de iyi olmayan sherlock holmes'ün, kadınlara olan ön yargısını çürütmüş ve zekasına hayran kalmasını sağlamıştır.
devamını gör...
keremyildiz
ben de '' nerede kaldın diye merak ediyordum '' diyeceğim yazardır. passat'ı satmış olabilir.
devamını gör...
bardağı eliyle tutan insan
yanlış yapıyordur. bir cambaz edasıyla el hariç herhangi bir yeriyle tutması lazımdır.
devamını gör...
yeni bir şeye adım atmak
cesaret ister, risk almalısınız. ama yapmayı istediğiniz bir şeyse herkese ve her şeye rağmen sonu güzel olur. yeter ki o ilk adımı atın, sonra koşmaya başlayacaksınız.
devamını gör...
