çok fazla insanın sigara içmesi ve bunun normal karşılanması.
kaç yaşıma geldim hala aklım almıyor. bir insan niye yarım saat içmezse eli ayağı titreyecek kadar bağımlı olacağı bir şeye bulaşmak ister, bundan keyif alır? pis kokması ve sağlığa zararlarından bahsetmiyorum bile.
normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz.
Daha detaylı bilgi için çerez ve
gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.
online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.