şunu merve boluğur değil de biz söylesek neler gelirdi başımıza. burada hepimiz yüzde 1 içindeyiz biliyorum ama...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...
ilk ve son meriçliğimi yapıyorum. merveciğim diyorsa haklıdır.
devamını gör...
dayak yemesi gereken insanların %99'u erkektir.
devamını gör...
akıl hastası cinsiyetçi birinin fikri.

aynı şeyi bir erkeğin kadınlar için söylediğini hayal edin.
devamını gör...
allah'tan erkeğiz de böyle provokatif cümleleri takmıyoruz. şunun onda birini bir erkek kadınlara söylese ortalığı yıkarlar.
devamını gör...
güzelliğiyle akıl sağlığı bu kadar ters orantı olan bir hatun daha görmedim hayatımda iyi mi.

neyse şeklimizi koyalım: erkek erkektir, şerefsiz babandır!
devamını gör...
kızım sen git büyü kazanıyla falan uğraş, kedi falan besle, bu işler seni aşar. hala küçüklük dönemine saplanmış kalmış zekan.
devamını gör...
merak ediyorum, kaynağı nedir? hangi bilimsel araştırmadan faydalanmış? hangi akademik kaynağı baz almış bu genellemeyi yaparken?

yoksa, "ex'imden darbe yedim, bu yüzden tüm erkekler şerefsizdir, kaynağı da oturma organım" mı diyor?
devamını gör...
bekaretini dogru erkege saklayamamis ve ne yazik ki ortam mali olmus aklievvellerin ortak dusuncesi.

daha geleneksel bir kulturde yetisip de sonrasinda 'namus, bacak arasinda degildir' mesaji veren westoidiot akimina kapilan her genc kizin basina gelebilecek tehlikeli bir durum.

ıste toplumun baskalastirdigi guclu baba figuru, tam bu esnada kizini korumak icin devreye girer.
devamını gör...
lanet olsası erkekler...
devamını gör...
şerefsizlik değil. doğaları gereği tohum yaymak istiyorlar sadece. bilirsiniz, bahar gelince ağaçların çok olduğu yerlerde binlerce beyaz beyaz polenler/tohumlar uçuşur havada. işte o tohumların hepsi erkek ağaçlardan salınır. dişi ağaçlara ulaşması içindir. erkek dölleyicidir, çeşit çeşit döllemek ister. doğası budur. bir şerefsizlik yok yani, yaradılış.
devamını gör...
sabah kendi kendime kahvemi yudumlarken gördüğüm muameleye bak.
devamını gör...
haklısın tatlım
bu arada bora ben
devamını gör...
bu kadar doğru çok az genelleme vardır.
devamını gör...
selam ben yüzde birlik dikim.
devamını gör...
böyle düşünenlerin yüzde yüzünün ilaçlarını aksatmaması veya acilen tedavi olması gerekir.
devamını gör...
bende oran %33,333...
kaynak babam, kardeşim, exim.
devamını gör...
ben kesin şerefsiz miyim şimdi, eğer öyleyse ona göre davranacağım lütfen biri söylesin nolur.
devamını gör...
bu nasıl bir oran hiç mi acımadınız?
bu kadarını ben bile yapmam. bari %90 olsaydı, müthiş bir değişim olurdu.
abartmakta sözlük gibi ol..
devamını gör...
tamam o zaman haydi şimdi lezbiyen ya da aseksüel olun da kafa açmayın*
devamını gör...

bu başlığa tanım girmek için olabilirsiniz.

zaten üye iseniz giriş yapabilirsiniz.

"erkeklerin yüzde 99'u şerefsizdir" ile benzer başlıklar

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim