şuraya bi vicdan azabı bırakayım, kendi imalatım hem. o anlar*

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

ırkçılığı sadece türk faşistliği olarak değil kürt faşistliği olarak da düşünürsek ikisi de hastalıktır.
devamını gör...

dedim ki belki fotoda öyle çıkmıştır; yok efendim yine bu fotoğrafta iyiymiş bile. bizim mahmut abi aynı.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
daha büyük bir kitaplık lazım. ve daha büyük bir oda.
ve bolca çikolata.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

"...
ip salla ya da bi şey yap, bi ilaç yaz doktor
ayaklar yere basınca inan herşey çok zor,
ne kalbim ne inancım herşey boka sardı.
tedaviyi reddettim ya şırınga var mı?"
devamını gör...

"türk'ün aklı sonradan gelir" atasözünü hatırlatan durum *

edit: burada da düzenleye bastım çünkü tırnak işareti koymayı unutmuşum.
devamını gör...

yüzünü güldüren içine ışık saçan bir şeylere denk gelirsin umarım. güçlü olmak zorunda değiliz, güçsüzlüğü de kabul etmeliyiz. bunu insan çok güçlü olmaya çalıştıktan sonra anlasa da... umarım kolay olur her şey sana.
devamını gör...

herkes kendi inancını yaşayabilmeli normal şartlar altında. fakat müslümanlar, islamda çan eğrisi varmış gibi başkalarının günahlarına karışmakta bir numaradırlar. ama konu kendi dinlerine gelince ''sin binim inincimi niyi kirişiyirsin'' demekten öte gidemiyorlar.
devamını gör...

ağlamayı pek sevmesem de bu aralar pek bir ağlar oldum. e ben ağlarım da sezen olmaz mı hiç? bir serçe ve bir kırlangıç oturur ağlarız.
genellikle de şöyle der sezen...

/küçüğüm, daha çok küçüğüm
bu yüzden bütün saçmalamam
yenilmem bu yüzden
bu yüzden kendime hâlâ güvensizliğim
/

open.spotify.com/track/3vDs...
devamını gör...

fikirlerimin ciddiye alındığı tek yer olabilir.
bu zamanda kimse kimseyi dinlemiyor artık.
devamını gör...

(bkz: nauru)
21 km²'lik yüzölçümü ile dünyanın en küçük ada ülkesi. ayrıca 12.704 kişilik nüfusu ile vatikan’dan sonra en az nüfusa sahip olan ülkedir.
devamını gör...


1930ların amerikasında maycomb adında kendi halinde ufak bir kasabada yaşayan scout isimli küçük bir kızın ağzından aktarılan adaletsizlik hikayesi. o zamanlarda şu an yaşadığımız dönemden de fazla olan siyahi karşıtlığı ve onlara karşı uygulanan önyargılı tutumu, gözünde yalan olmayan ama biz yetişkinlerin bütün kötülükleri onlara aşılamayı görev edindiğimiz masum çocukların gözünden izliyoruz. yazar harper lee otobiyografik sayılabilecek bu eserinin ana karakteri scout'da kendi kişiliği ve hayatından izler sergilemiş. kitabı okurken başka bir yargısız infaz hikayesi olan yeşil yol'u anımsadım ister istemez.

kitaptan alıntı bir pasaj aslında o dönemin hukuk sisteminin özeti niteliğinde;
" bizim mahkemelerimizde, beyaz adamın dünyasıyla siyah adamın dünyası karşı karşıya geldiğinde, her zaman beyaz adam kazanır. bu ne kadar çirkin olursa olsun hayatın bir gerçeği."

"yalnızca tek bir tür insan varsa, o zaman neden hiç geçinemiyorlar? hepsi birbirine benziyorsa, niçin özel bir çaba harcayarak birbirlerini aşağılıyorlar, scout, galiba bir şeyleri anlamaya başlıyorum. galiba öcü radley bunca zamandır evden çıkmamasını anlamaya başlıyorum... dışarı çıkmamak istediği için içeride kalıyor."
devamını gör...

"insanlar sevilmek için kusurlarını
gizleme gereği duyarlar. ama kimse
zaaflarına, zayıf anlarına, hatalarına
tanık olmadığı birini gerçekten
sevemez."
devamını gör...

cem karaca-ıslak ıslak.
devamını gör...

milli güvenlik sorunudur.devletin aciz kalacağı bir durumdur. tüm tehditlere açık kalmaktır. ciddi bir meseledir. gel gör ki.. umursamıyorlar. şaşırıyor muyum hayır.
devamını gör...

islamiyet evet barış dinidir, amma bunu bozan, kur'an'ı kerim'in emirlerine uymayan, yine insanlar bunun islamiyet ile bir ilgisi yoktur, tıpkı hıristiyanlık ta olduğu gibi, tevratta yazdığı gibi , incil'le ve tevrat a inanlar ne kadar barışçıl ise müslümanlarda o kadar barışçıl.
bugün ineğe, put'a tapanlar , hindistan'da, asya'da hemen hemen her gün müslüman kanı akıtıyor, avrupalı, amerikalı hıristiyanların hangi sömürgesi ne barış getirmişler? sizden ricam siz inanmıyor olabilirsiniz , saygım sonsuz ama aynı saygıyı benim gibi inanlara göstermeniz.
hayırlı cumalar , hayırlı günler diliyorum.
devamını gör...

adana kebap
şefin salata
meclis special pide
(bkz: vişneli tayfır) *
devamını gör...

pislik, yaratık insanlıktan nasibini almamış mahluklarin yaptığı hareket. ve hala da varlar kendileri.
ayrıca maalesef bebek bezi yanında promosyon olarak kanlı ped atan da gördüm. evet.

bu manhlukları eğitsen dahi devam eder bu harekete. umrunda değil çünkü, atmaması gerektiğini zaten biliyor ama sırf işine geldiği için atıyor. mahluk.
devamını gör...


manchester united taraftarı andrew tryan, sinir ve stresten ötürü saçlarının dökülmesinden sorumlu tuttuğu takımına dava açacak.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
ingiltere premier ligi'nde zirveyi yakından ilgilendiren maçta liverpool, manchester united'ı deplasmanda tarihi bir skorla 5-0 yendi. karşılaşmayı 5-0 kaybeden manchester united, evinde liverpool'a karşı ligdeki en ağır mağlubiyetini yaşadı. andrew tryan isimli manchester united taraftarı, sinir ve stresten ötürü saçlarının dökülmesinden sorumlu tuttuğu manchester united'a dava açacak.

buradan
fenerbahçe taraftarı dava açmaya başlarsa takım iflas eder.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim