bazen bende bakıyorum neden benim karmam düşük diye ama seri artı oy veremiyorum, karşılık beklermis gibi olur diye utanıyorum,çekiniyorum yazar kardeşlerim.varsın karmamızda düşük olsun napalım.
devamını gör...

ölseler bile mi? anneler ölmemeli bence.
devamını gör...

değer görmediğini düşündüğüm dizidir.
çevremdekilere zorla izlettiririm.
lorelai'ın uzun uzadıya cümleleri, rory'nin ders çalışması (bir kaç sezon sonra aynı hırsı göremiyoum şahsen.) ikisinin kahve bağımlılığı beni diziye bağlayan etkenler.
2016'da devam niteliğinde çekilen 4 bölümü de var. ve beni çok da tatmin etmedi. gerçek bir gilmore girls bölümleri değildi sanki.
-5.sezondan sonra rory'i sevmeye devam edemedim üzgünüm. -
team jess.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
-benimki
devamını gör...

sözlüğü çöplüğe döndürmek isteyenler için gördüğüm an zevkle kullandığım özellik. enrty altındaki üç noktaya tıklayarak sözlüğün troll yuvasına dönüşmesini engelleyebilirsiniz. burası geldiğiniz yer değil ama ısrar devam ederse gittiğiniz yer olur! misal #234145

edit: mevzu bahis entry uçurulduğu için yönetime teşekkürlerimi iletiyorum. *
devamını gör...

vücudun zehre karşı dirençli olmasını sağlamak için önceden azar azar zehir alıp vücudu zehre alıştırma işine verilen ad.

ismi kral mithridates'ten gelir. efsaneye göre romalılar tarafından zehirlenmeyi önlemek için bu yönteme başvurmuş ve başarılı olmuştur.
devamını gör...

yunan mitolojisi'nde ağrı yatıştırma tanrıçasıdır. tıbbın ve sağlığın tanrısı asklepios ile evlidir.
devamını gör...

okuduğu kitapları boşuna okumuştur dediğim insan. istersen filozof atakan ol, bu sana hiçbir zaman hiçbir kimseyi küçümseme hakkı vermeyecek.
devamını gör...

ukde sahibi: urlalı

yun. "seni seviyorum" anlamına gelen, beste sahibinin tam olarak bilinmediği, dünya üzerinde kalbi sevgi ile çarpan herkese ait olduğundan dolayı aslında pek de bir öneminin olmadığı enfes bir geleneksel* ege ezgisi.

kökleri mikra asia yani anadolu topraklarına uzanan bu anonim parçanın güftesine ise son şeklini verenin aristidis moschos olduğuna inanılmaktadır. kendi adıma konuşacak olursam en beğendiğim yorumu yorgo dalaras'a ait olup, atina'daki irodis attikos antik tiyatrosunda sergilediği performansı tek kelimeyle büyüleyicidir.

devamını gör...

üzülme daha fazla, biraz daha zaman tanı sevecektir seni...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

sevgili amaterasu'nun tavsiye ettiği şarkıdır.
devamını gör...

hala şu olaylarda duyar kasan tipler var. ben görsem bende iplemem. niye kaale alayım ki ??.

1- kadın böylesi sapık, sapkın ve serseri birini seçti ise, sonucuna katlansın.
2- defalarca benzer örnekler gördük. müdahale etsen, kadın çıkar "sana ne ya, karışma" der.
3- yine defalarca örneği var. adam kadını doğrar, ceza almaz. sen gidersin adamı yaralarsın hapse girersin.
4- ve final. adam gelir kafana satırı saplar. sen eşekler cennetine gidersin, satırlı dallamadan kadın şikayetçi olmaz, bir süre sonrada tutuksuz yargılanmak üzere serbest kalır.

böyle bir ortamda, niye müdahale edeyim. enayi miyim ben, aptal mıyım.

hukuk yok, adalet yok, insanların gözü dönmüş, aptalca seçim yapan kezbanlar cabası.

bunun adı duyarsızlık değil akıldır. zekadır, olması gerekendir.

kimse kusura bakmasın. burası ne almanya ne de isveç.

not: ulan kimi zaman polisler bile elinde silah olana, satır olana korkup, müdahale etmiyor. ben niye edeyim ki aq.

++

asıl insan müsvetteleri ülkeyi, insanları bu hale getirenler. her iki tarafı da.

mesela orada satırlı dallamaya müdahale etmeyenler, orada rakı içilse kıyameti koparır. veya kızı öpse kıyameti koparır. bu da işin ayrı bi iğrenç yönü.
devamını gör...

gözlerine saygısı olmayan insandır. telefon parlaklığım her zaman orta seviyenin altında durur. duruma göre (+,-) değiştirebilirim. onun üstüne mavi ışık filtresi özelliği var ki neden daha önce kullanmamışım diyorum. alıştıktan sonra filtresiz bir ekrana baktığınızda gözleriniz kamaşır başınız ağrır. bu filtre özelliği varsa kesin kullanın. alışmanız biraz zaman alabilir ama sonrasında uzun kullanımda beliren baş ağrısı ve göz kanlanması gibi durumlardan kurtardığını söyleyebilirim. kullanması soğuk denize girmek gibidir alışınca çok seversiniz.
devamını gör...

kaynak
hdp kocaeli milletvekili ömer faruk gergerlioğlu lise öğrencisin uğradığı baskıyı meclis gündemine taşımış.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
haberin detayları şu şekilde:

kocaeli darıca’da bulunan darıca şehit murat tevlim anadolu imam hatip lisesi’ne geçtiğimiz günlerde akp ilçe teşkilatına bağlı isimler giderek öğrencilere, "2023’te oyunuzu ak parti’ye verin" dedi. öğrencilerden biri, “ben ak parti’ye oy vermeyeceğim” yanıtını verdi. bu sözlerin üzerine kürt olan lise öğrencisinin sırasına ırkçı yazılar yazıldı, darp edildi ve çantasına tehdit içerikli yazılar atıldı. baba d.k. çocuğunu okuldan almak zorunda kaldı.

bu olayın ardından öğrencinin çantasına, sırasına ırkçı yazılar yazılmaya devam edildiği, öğrenci okul çıkışında tehditlere ve hakaretlere maruz kaldığı belirtildi. yaşananların son bulması için okul yönetimiyle görüşen baba d.k. şunları söyledi:

“saldırılar artınca savcılığa giderek suç duyurusunda bulundum. çünkü çocuğumun hayatından endişe duymaya başladım. ‘burası sana mezar olacak’ diye tehdit ettiler. ak parti gençlik kolları okula çaya davet ediliyorlar. çocuklara, ‘oyunuzu ak parti’ye verin’ diyorlar. benim oğlum da oyunu vermeyeceğini söylüyor. saldırılar silsilesi de bundan sonra başladı..."

d.k., şikâyetin ardından okul yönetiminin de oğlu üzerinde baskılar kurduğunu anlattı. oğluna, 'kimden, niye şikayetçi oldun' gibi sorular sorulduğunu anlatan d.k. şöyle devam etti:

"okul müdürüyle görüştüm, bana ‘misilleme’ dedi. misillemeden kastı nedir diye sorduğumda yanıt alamadım. tüm bunlar yetmezmiş gibi okul müdürü oğlumu videoya kaydediyor.”

d.k., oğlunu okuldan aldığını ve artık göndermeyeceğini söyleyerek, “eğer çocuğum okula gitmeye devam etseydi daha kötü şeyler olacaktı. bizi suçlu çıkartacaklardı. karalamaya çalışacaklardı. bu yüzden çocuğumu okula göndermeyeceğim” ifadesini kullandı.

devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kader oynadı bizimle
ne bir başlangıcı vardı bu hikayenin
ne de bir sonu
ne kazanani
ne de kaybedeni
biz kader ile kumar oynayan
iki aciz ruh iken
kader oynadı yine son kozunu
ve biz kaybettik...
devamını gör...

ne kadar kibarca bir diyalog. gören de insanların kafalarını kesen, recmeden şeriatçılar başkaları zannedecek.

tekelci kardeşimiz çok sert vurmuş gelişine. tekel esnafı delikanlıdır, sözünü esirgemez. iyi denk gelmiş.
devamını gör...

o anki ruh durumuna göre değişebileceği gibi sevdiceğin ve kendi isminin baş harflerini çizmek, kalp çizmek, güneş çizmek gibi aktiviteler olabilmektedir.
bir de bir şeyler çiziktirmek dışında da yapılan uygulamalar olabilmektedir:
cama hohlanır, yumruk yapılan elin tabanı buğuya bastırılarak bir adet ayak tabanı izi elde edilir, sonra parmakları da kondurusunuz. alın size bir adet ayak izi...
devamını gör...

03.59 , bu saatte sarımsaklı yoğurtlu makarna yapmaya gidiyorum şimdi..
devamını gör...

kızaran yanaklarım var benim. utanınca hemen kızarıyorlar. annem biraz daha beklese sırf yanak çıkarmışım karnından.
bir de mesela sürekli şebek gibi güldüğüm için azıcık mutsuz olayım hemen anlaşılır.
çok fena be. ben senelerdir ağırbaşlı sakin ve bu kadar güleç biri olmamak için çok uğraştım.
olmadı.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim