- fransız ihtilalinin sorumlusu cehape zihniyeti dir.
- aşıda, sağlık alanında felan çok, off, taaa arşa kadar mükemmeliz.
- bir buçuk metre kareden ufak işletmelere buzdolabı kredisi vercez.
- ben faiz demedim, caiz dedim.
- merkel bana yürüyo.

eeeöööeeh.
devamını gör...

işine geldiği gibi davrandığı'nın fark edildiği saniye.
devamını gör...

çok içimden geldi, bir iki kelam da ben edeyim hakkında.

herkesin kalemi kuvvetli olmak zorunda değil. herkes gönlünden geçenleri dilediği gibi kağıda aktaramaz mesela. herkesin sözü doğru, dili tatlı, ufku geniş olmayabilir. herkes hitap edemez engin kitlelere. ama bal porsuğu, işte bütün bu meşreplere sahip bir doğa harikasıdır, ender rastlanan.

kafa sözlük'te muhteşem bir başlık listeleme aracı var: "takip". aktif şekilde sözlüğü okuyan herkesin takip listesinde bir şekilde var olmuştur ya da olacaktır bal porsuğu. naçizane, benim de listemin ilk göz ağrılarındandır. "dur bakalım ne yazmış ben yokken?" diye muhakkak açılır bakılır önce. ve kesinlikle edinirsiniz bir şeyler kendinize. ya yeni bir bilgi, ya yeni bir görüş ya da yeni bir haber öğrenmiş olursunuz. "vay be", dersiniz, "döktürmüş gene."

insanlara bu denli ilham verebilmek ne büyük meziyet!

var olsun. kağıdı yırtılmasın, kalemi de kırılmasın hiç.
devamını gör...

vi veri veniversum vivus vici
"gerçeğin gücüyle yaşadığım süre boyunca, kainatı bile fethedebilirim"

resimag.com/p1/b5b222b4ba43.png
devamını gör...

hayatimin arka fonunda/planında bu iki şarkı döngüler halinde çalıyor.
emre aydın- güllerim soldu

gripin- böyle kahpedir dünya
devamını gör...

24 saatten az kaldı, hazır mısın sözlük?
(afişimiz nerede?)
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

çalıştığınız yere, ortamdaki konumunuza göre değişir. işletme sahibi misin, şef misin, müdür musun çalışan mısın vs. aynı zamanda çalıştığınız yerdeki insanlara göre de değişir. lakin ilk kural eğer sıcak kanlı biriyseniz dâhi insanları tanımadan analiz etmeden onlardan biri olduğumu göstereyim cart curt diye ilk allah'tan gereksiz bir samimiyete girerseniz ağırlığınızı düşürür ve sonrasında işin içinden çıkamayacaginiz döngüye girersiniz. o yüzden ağırlığınızı koruyun özellikle özel sektör de işin insan olduğu yerde çabuk su i istimal edilirsiniz. ota sapa gülmeyin çok sakalasmayin çok konuşmayın en azından bir süre.
devamını gör...

tamam anladık en mükemmel, en iyi, en süper,en takip edilesi, en.... sizsiniz. tamam. anladik. yeter.
devamını gör...

wiki'ye göre kadının beyanı esastır ilkesi ne demek bakalım;

--- alıntı ---

"kadının beyanı esastır", cinsel suç ve cinsel şiddet vakalarında delil yetersizliği durumunda kadının ve çocuğun beyanının esas olduğunun kabul edilerek soruşturmanın başlatılması ve ifadenin delil olarak kabul edilmesine dair ilkedir.

--- alıntı ---

kaynak: tr.m.wikipedia.org/wiki/Kad...

bu tanıma göre bir kadın veya çocuk size bir suç isnad ettiğinde direk suçlusunuz demektir. peki bu ne kadar doğru? ya o kadın bana iftira atıyorsa? veya o çocuk birileri tarafından yönlendiriliyorsa? bu masumiyet karinesine ters değil midir? suç isnad eden delil göstermek, işlenen suçu ispat etmek zorunda değil midir?

not: tartışma kültürü içerisinde konuyu tartışmaya açıyorum. kadının beyanı esastır veya olmamalıdır demiyorum. amaç sadece güzide yazarlarımızın fikirlerini görmek.
devamını gör...

"seninle konuşabilecek kadar heybetli değildi belki kelimelerim
ama senin ruhunu yerinden sallayacak kadar derindi hislerim."
devamını gör...

gözünüz bu hale geliyor, ve canlı yayında annenize bağırabiliyorsunuz çok okuyunca. ama 2010 doğumlu olmanız gerekiyor.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

alkol tüketenleri eleştirmeyi marifet sanmak!
devamını gör...

mutluluk da mutsuzluk da daha çok içsel bir yolculukla ilintilidir. bunu sevgilin olup yine de mutsuz olduğun zamanlarda anlayacaksın.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

nefret ettiğim şeyleri sürekli yaşamak,

insanların sahte özürleri, özür dileyip, konuşmaya devam ederken, "ben yanlış birşey" yaptığımı düşünmüyorum demesinin üstüne, daha sinir bozucu bir şey tanımıyorum

#1107693
devamını gör...

ben mejanın annesine çok hak verdim. marsa hayatta gitmem bu zihin açıcı tespitten sonra.
devamını gör...

"sana birşey söyleyeyim dostum,
umut tehlikelidir.
umut bir insanı deli edebilir.
bu iyi değildir."



the shawshank redemption.
devamını gör...

"güne kahveyle başladım,ağzım dolu zihnim açık"
mor ve ötesi - daha mutlu olamam
devamını gör...

an itibariyle başlattığım kampanya.
şimdi efendim zamanında almışız birkaç rozet. evet birkaç, çünkü pahalı. kullandık biraz, e sonra sıkıldık. değiştirelim diyorsun, dükkan ateş pahası. ciģerci kedisi gibi bakıp bakıp çıkıyoruz. bu kullanıp, sıkıldığımız rozetler de kalıyor öylece. kullanmak istemiyoruz haliyle. ne olacak o güzelim rozetler? dolapta çürüyecek. ben diyorum ki bunlar çürümesin, geri verelim. puanları geri alalım. yerine yenilerini alalım. ölü yatırım olmaktan çıksın bu iş. alalım verelim ekonomiye can verelim.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim