ulan adamlar saatlerce yol gidip maç oynayıp geri meksikaya dönüyorlar aslan gibi top oynuyorlar yine de bizim milyonluk eşekler de çok eleştirildik diye ağlıyor
bi de memati diye bir asam var takımlarında ahajahahahahahha
geçen sanayide usta dediydi yan sanayi çıkma vs yedek parça arayan mersedes beemve kullanıcısı çok oluyor diye, çünkü "prestij" için gelirlerinin çok üstündeki arabaları borç harç alıp sonra sıkıntı yaşayan tipler çok yaygınlaşmış son yıllarda
ulan ne şampiyonluk be kaç maç kazandık bütün maçı geride götürüp son anda. bugün de ilk öne geçişimiz 1.9 saniye kala oldu maç bitti ahajaha. böyle böğrüne kalbine saplayıp çevire çevire ulan napsak adamları yenemiyoruz dedirterek böyle işte fenerbahçe büyüklüğünün başka bir büyüklük olmasının bir başka örneği
valla aziz-ismail benim için ideal ikiliydi ama hiç beklemiyordum çünkü aziz, ismail'i istemiyor gibi konuşuyordu hep. herkes de aykutu bekliyordu ne oldu da değişti acaba.
diğer yandan 14-15te de 23-24te de ne olduğunu herkes biliyor. bu yüzden de dört sene üst üste şampiyon olan bahçe cücesi, kendi taraftarlarından bu adamın fenerlilerden gördüğü saygıyı görmüyor mesela.
normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz.
Daha detaylı bilgi için çerez ve
gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.
online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.