haklıyım ama mutlu değilim yazar profili

haklıyım ama mutlu değilim kapak fotoğrafı
haklıyım ama mutlu değilim profil fotoğrafı
rozet
karma: 12259 tanım: 1232 başlık: 89 takipçi: 203
haklıyım ama mutlu değilim (moderatör) (huysuz)
kafa izninde
karma: 12259 tanım: 1232 başlık: 89 takipçi: 203

son tanımları


kafa sözlük

açıldığı zamandan bu yana başta yazar olarak, 8 aydırsa moderatör olarak içinde bulunduğum platformdur. aynı zamanda ne yazık ki artık akademik yoğunluğum sebebiyle aktif olarak buralarda olmaya devam edemeyeceğim cağnım sözlüktür. bu yüzden başta benjamin olmak üzere bu sözlüğü bugünlere getiren tüm moderasyon ekibi ve yazarlara teşekkür etmek istiyorum. çünkü burası benim hem yazar olarak hem de moderatör olarak bulunmaktan keyif aldığım bir yer oldu.

sözlüğe kayıt olmamın da moderatör olmayı istememin de tek sebebi bana katacağı bir şeyler olacağını düşünmemdi. ki yanılmadım, burada tecrübe ettiğim şeylerin haddi hesabı yok. çok güzel insanlar da tanıdım, çok tuhaf* insanlarla da karşılaştım. güldüğüm, kızdığım, üzüldüğüm, şaşırdığım çok fazla şey yaşadım. açıkçası “ya işim gücüm mü yok, bunla uğraşılır mı” dediğim zamanlar da oldu. ama her seferinde yeniden motive olmamın sebebi buraya harcanan zamanı ve verilen emeği bizzat görmemdi. ulaşılan sonuçtan ziyade ulaşılmak istenen sonuç için harcanan çaba benim için her zaman çok daha kıymetli oldu. bu yüzden kimilerine göre sözlük çok bozmuş ya da başarısız olsa da, benim için hep çok kıymetli ve çok başarılıydı. ki hiç şüphesiz kafa sözlük ; x yazarı, y moderatöründen bağımsız inişlerle çıkışlarla da olsa başladığı yerden kısa zamanda çok iyi yerlere geldi. eminim ki buradan da çok daha iyi yerlere gidecektir.

son olarak benjamin amcaya çokça güvenin. çünkü sözlük için her zaman en iyisini yapacaktır. kıppssss* şimdilik hoçça ğalın ğidiyom ben
devamını gör...

kaza geçirdikten sonra bir şey olmamış gibi kalkan insan

şoktan donakalmış, ne yaptığını ne yapacağını şaşırmış insandır.aynı zamanda gece gece aklıma gelen bir anımla beraber benimdir ahsahjdsa

olay 6 7 sene öncenin olayı. eve doğru yürüyorum. eve yaklaştım, bina tam karşımda. bizim sitenin otopark girişi var, oraya varmak üzereyim. bir de araba var tabii ki ahgdagsdfh* tam olarak hatırlamıyorum o araba otoparktan mı çıktı yoksa geriye dönüş yapmak için o arayı mı kullandı. her neyse araba öne doğru yavaşça ilerlerken ben de arabanın arkasından geçip yoluma devam etmeyi planlıyordum. arabayla aramda da hatırı sayılır bi mesafe var yani, dibinden dibinden gitmiyorum. tam arabanın arka hizasına gelmiştim ki birden sarsıldığımı ve savrulduğumu hissettim. her şey o kadar hızlı gerçekleşti ki; arabanın arkasında yürüyorum hop göz açıp kapıyorum başka bi yerdeyim. şansıma çok sert vurmadı da yine ayaklarım üzerine düştüm. sonra hiçbir şey olmamış gibi kalktım, etrafıma baktım ve az önce ne olduğunu?????* anlamaya çalıştım.

ya arkadaşım sen nasıl bi körsün, nerenin körüsün???? geri geri gelirken insan bi bakmaz mı arkasında biri var mı diye. böyle bodoslama dalınır mı? hayır o arabalara o aynaları niye koyuyorlar acaba. hayır kısa falanım evet ama sonuçta bi insanım yani. gözünün ucuyla baksa orada bir şey olduğunu görürdü. ama zahmet edip bakmadığı gibi ben hala şokun etkisindeyken beyefendi arabadan bile çıkmaya lütfetmeyip sadece "iyi misin" diye soruyor. yahu ben ne bileyim iyi miyim, değil miyim. saniyeler önce bana araba çarptı??? ne sen sor ne de ben iyiyim **k cevap bile veremedim, kafamı salladım ve ayı oğlu ayı* yoluna devam etti. olayın tek iyi yanı bana hiçbir şey olmaması. *

!!!kamu spotu!!!! arabanın içindeki-dışındaki aynalar kullanılmak içindir. kendinize ayı oğlu ayı dedirtmeyin. kamu spotu bu kadardı
önemli not: bu metaforda kullanılan ayı oğlu ayıların gerçek ayılarla hiçbir alakası yoktur. gerçek ayıları sevelim.
devamını gör...

eylül ayı

artık yazın bitip kışa doğru yol almaya başladığımızın habercisi olan aydır. sıcakların yerini yavaş yavaş soğuklara bırakacağının takvimdeki karşılığı.
eylül ya da sonbahar güzellemesi yapamayacağım hiç. yazdan da sıcaklardan da aşırı nefret eden biri olarak benim için tek anlamı yaz aylarından kurtulmak. onun dışında diğer sonbahar ilkbahar ve kış aylarından hiçbir farkı yoktur gözümde. düşmeye başlayan sıcaklıklar, bulutlu yağmurlu havalar, takvimlerin eylülü göstermesi şimdiden iyi hissettiriyor. thx god...
devamını gör...

normal sözlük’ün artık bitmiş olması

(bkz: olur olur yeriz yeriz)
(bkz: biz bitti demeden bitmez)
devamını gör...

kafa sözlük'ü tek cümleyle anlatmak

açık ve net konuşan insan

kendini doğru ifade etmek isteyen insandır. ne kendini yorar ne de karşısındakini. neyi isteyip neyi istemediğini çok iyi bilir ve buna göre hareket eder. dolambaçlı yollarla kendini, derdini anlatıp karşı tarafın anlamasını bekleyerek yolu uzatmakla, enerjisini boştan yere harcamakla uğraşmak istemez. onun yerine alır karşısına çat çat konuşur. karşı taraf anlar anlamaz, orası da artık onu bağlar.

bence doğru bir iletişimde kesinlikle olması gerekendir. çünkü sen kendini anlatamıyorsan, karşıdaki de seni anlayamıyorsa; ortada zaten bir iletişim yoktur. iletişim yoksa ilişki de yoktur.
a düşüncesiyle b konuşursun, karşındaki c anlar. sonra yok öyle derken böyle mi demek istedi, ben böyle anladım ama doğru mu anladım. açık ve net konuştuğunuzda dahi bazı insanlar tarafından anlaşılamayabiliyorsunuz zaten, ne diye yorasınız kendinizi.

peki bu özellik size ne kazandırır? zaman kazandırır, gereksiz yere harcanmamış enerji kazandırır. bu özelliğinizin zoruna gittiği gereksiz insanların hayatınızdan çıkmasını kazandırır. çevrenizdeki insanların size güvenini kazandırır. konuşulamadığı için bir türlü çözülemeyen problemlerin çözümlerini kolaylaştırır.

fakat çizgiyi aşıp patavatsızlığa kaydığınızda işin rengi değişir. aman dobra olacağım derken, patavatsız olmayın. yoksa yine en başa döner, iletişimi kaybederiz.
devamını gör...

gündüz güneşlik perdesini açmama

depresyonla alakası olmayan durumdur. ben yağmurlu, kapalı hava insanıyım. yaz aylarından nefret ederim. güneşin odama girdiği, odama girmese bile odanın apaydınlık olduğu zamanları sevmiyorum. perdeyi çekince de kapkaranlık olmuyor zaten, sadece hafif aydınlık oluyor. ara sıra açsam da genel de kapalı tercih ediyorum. akşamları bile odanın tam aydınlık olmasını sevmem. ışığı duvara yansıttığım loş ortamı tercih ederim. görece daha karanlık, loş ortamları daha çok seviyorum. ruh halimi de daha olumlu etkiliyor. yaz bit artık bit...
devamını gör...

mesafeli insan

yüreğinden yaralı olması muhtemel olandır. *


şaka maka bence en iyisini yapıyodur. hayatına sürekli girip çıkan gereksiz insanlarla uğraşmaktan kendini alıkoyuyordur. herkesle içli dışlı olmuyor, aksine hayatına gerçekten almak istediği insanı alıyordur. kendisine ve yakın çevresindekilere fazlasıyla değer veriyordur. mesafe iyidir, zarar gelmez. böyle devam etsindir*
devamını gör...

dost kitabevi

ankara karanfil sokak'ta bulunan bir kitabevidir. karanfil metro çıkışından yukarı doğru gidip merdivenlerden çıktığınızda sol tarafınızda kalır. birçok kişinin buluşma yeridir, çünkü yerini herkes bilir. karşı tarafı beklerken ya içinde gezinirsin ya önündeki banklara oturursun. kendisi aynı zamanda sabahattin ali'nin yıllar yıllar önce yaşadığı binadır.
görsel
ne zaman kızılay'a gitsem uğramayı ihmal etmediğim yerlerdendir. bir şey almayacaksam bile girip gezinmeyi, kitaplara göz atmayı severim. bayaaa büyük bi kitabevi. ben genelde okuma kitaplarıyla ilgili olan kısımlarla ilgilensem de akademik anlamda da içeriği zengin. içinde arayıp da bulamayacağınız kitap yoktur sanırım. içinde birkaç oturma yeri de var, kitap alıp orada okuyan çok insan gördüm.

ama dost'a dair en en ennn sevdiğim şeylerden biri içinden geçen kocaman ağaçtır. oraya bir oluşum yapacağız diye ağacı kesmeyip aksine camla çevirip korumaya almışlar. buranın bir kitabevi olması da çok manidar oluyor bu yüzden. şu güzelliğe bakın hele.
görsel
dost aşkım kabardı, gidiyorum..
devamını gör...

güne bir görsel bırak

görsel
devamını gör...

kafa sözlük'te nasıl kitap hediye ediliyor sorusu

yazarak kitap kazan başlığındaki #518147 no'lu entry okunarak bilgi sahibi olunacak sorudur.
devamını gör...

parmak arası terlik

neden var olduğuna anlam veremediğim terliktir. bunun kadar ayağı acıtan, rahatsız başka bir terlik/ayakkabı yok. topuklu ayakkabı bile daha rahattır. giydikten 5 dakika sonra parmak arasını acıtmaya başlayıp paytak paytak yürümenize sebep olduğu yetmiyormuş gibi bir süre sonra su toplamasına da sebep olur. bunu kim neden piyasaya sürdü, biz bu ürünü neden bu kadar tuttuk da hala piyasada olmaya devam ediyor bilmiyorum. giymeyin, giydirmeyin. kamu spotu bitmiştir tşk.
devamını gör...

kafa sözlük instagram hesabına atılan dolandırıcılık mesajı

(bkz: yer mi lan anadolu çocuğu)
devamını gör...

günün ünlüsü yazarlarımız

6 ağustos günün ünlüsü yazarlarımız;

instagram ünlümüz: @afet güçverir
twitter ünlümüz: @ıvanmılınskı
bilgilimiz: @kedi yiyen fare
ressamımız: @yayladağ lokumu

oldu. (bkz: kocaman alkış)
görsel
görsel
görsel
görsel
devamını gör...

günün ünlüsü yazarlarımız

5 ağustos günün ünlüsü yazarlarımız;
instagram ünlüsü: @kuzguncuktaki vişne
twitter ünlüsü: @hi my i run
bilgilisi: @devr-i kebiri tersten çalan
oldu. (bkz: kocaman alkış)
görsel
görsel
görsel
devamını gör...

günün ünlüsü yazarlarımız

4 ağustos günün ünlüsü yazarlarımız;
instagram ünlüsü: @dunyalikisi
twitter ünlüsü: @ne zaman gitti tren
bilgilisi: @mickybo
oldu. (bkz: kocaman alkış)
görsel
görsel
görsel
devamını gör...

günün ünlüsü yazarlarımız

3 ağustos günün ünlüsü yazarlarımız;
instagram ünlüsü: @turşu
twitter ünlüsü: @artıkparlamayanyıldız
bilgilisi: @strikeapose
şipşak fotocusu: @horse trainer
oldu. (bkz: kocaman alkış)
görsel
görsel
görsel
görsel
devamını gör...

günün ünlüsü yazarlarımız

2 ağustos günün ünlüsü yazarlarımız;

instagram ünlüsü: @-kalypso
twitter ünlüsü: @jack the ripper
bilgilisi: @neria
ressamı: @monika
oldu. (bkz: kocaman alkış)

görsel
görsel
görsel
görsel
devamını gör...

günün ünlüsü yazarlarımız

1 ağustos günün ünlüsü yazarlarımız;

instagram ünlümüz: @levha

twitter ünlümüz: @ucemak

günün bilgilisi: @neria

günün şipşak fotocusu: @sirma

oldu. (bkz: kocaman alkış)
görsel
görsel
görsel
görsel
devamını gör...

günün ünlüsü yazarlarımız

31 temmuz 2021 günün ünlüsü yazarlarımız;

günün instagram ünlüsü: @örnek vatandaş

günün twitter ünlüsü: @kuzguncuktaki vişne

günün bilgilisi: @platonunmetalciyardimcisi

günün ressamı: @şehriyari

oldu. (bkz: kocaman alkış)
görsel
görsel
görsel
görsel
devamını gör...
devamı...
online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.