çürüttüğüm fikir. ben kredi kartını kâr yapmak için kullanıyorum. bu ay 10.000 tl küsür kredi harcamışım. nakit para kullansaydım 10.000 tl'yi 30 gün boyunca en yüksek faizde tutamayacaktım. 10 gün de günlük faizde tut eder sana 10.000 tl'den 40 gün kâr. kredi kartını da son ödeme tarihinde ödeyin bir zahmet.
devamını gör...