**diyelim ki o bunu okuyor...**
muhtemelen şu an ekranın karşısında, o meşhur dümdüz, sıfır derinlikli bakışıyla bu yazıyı süzüyordur.
arkadan dünyanın en dramatik fon müziği çalsa, birileri hayatın anlamını keşfettiğini haykırsa ya da bir kuantum fizikçisi evrenin sırrını açıklasa bile, onun vereceği tepki milim değişmez. yazıyı bitirir, kafasını hafifçe yana eğer ve o meşhur repliği patlatır:
> *"eee? ne olmuş yani? tabi tabi tabi..."*
>
insan düşünmeden edemiyor: bu kadar gamsız olmak bir yetenek mi, yoksa evrenin bir savunma mekanizması mı? biz burada onun üzerine felsefe yapıp, karakter analizleri kasarken, onun dünyasında muhtemelen sadece rüzgarda sürüklenen bir çalı taklası dönüyor.
eğer gerçekten okuyorsan ve bu yazılanlara zerre heyecanlanmadıysan... haklısın, ne olmuş yani? tabi tabi tabi...
devamını gör...