1.
biz aslında yaşamıyoruz sadece yaşama tutunuyoruz
bence işin aslı yaşamın içinde bir şeylere tutunuyoruz, iyi yaşam ve kötü yaşam vardır tabii bu da çelişkili (her şey dışarıdan göründüğü gibi değildir.) . bu bazen senin elinde gibidir, ama genellikle değildir ve dünya cennet de değildir. ben tarafından bunları bilerek yaşamak bir nebze olsun ruhumu rahatlatır, teselli eder.
devamını gör...
