1.
normal sözlük
yoldaşın süreçle uğraşmasından da harcanan yerdir.. o mahkeme süreci olaylarını bilirim adamın hayatını çürütür hani bu savaşı kazansan bile eline bişey geçmeyecektir hani kimse burda "vaaay yoldaş büyük adammış biz kıymetini bilememişiz" demeyecek bu saatten sonra.. bu süreçle uğraşacağına olup biteni geride bırakıp sözlüğü toparlamayı deneyebilir ancak 2 haftadır tek bir tık görmedim tek yaptığı şey benim geçtiğim kaos özetini silmek olmuştu. zaten artık kimseye küfretmediğim halde sürekli küfür yemekten bıktım burada anama avradıma soyuma sopuma değinmeler başlayan yerde benim suyum ısınmıştır. belki son entryim olabilir bu artık madalyalı entrylerimi toparlayıp gidiyorum gibi. siz siz olun kimse için hayatınızı mahvetmeyin yarın sizin için olmayacak biri için debelenmeyin çünkiiiii'm ready for throwing another tantrum...
size bir şarkı bırakıyorum ^_^
size bir şarkı bırakıyorum ^_^
devamını gör...
