klasik, tanıdık kokuları var. incandessence olanını beğendim. notalar: elmas orkide, beyaz şakayık ve frezya. şekerli değil, ne çok ağır ne çok hafif çiçeksi bir koku.
mat oje sevmem, oje dediğin parlak olur bence. iki rengin de çıkarması zor kalıntı bırakıyor tırnağın etrafına bulaşıyor. seçmem gerekiyorsa bordoyu seçerdim.
nedenine bağlı olarak ağrı kesici krem/jel ve buz uygulamasıyla azalıyor.
2 ay önce yaşamıştım, daha kötüsü olmasın diye korkumdan daha dikkatli spor yapıyorum.
normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz.
Daha detaylı bilgi için çerez ve
gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.
online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.