zugra yazar profili

zugra kapak fotoğrafı
zugra profil fotoğrafı
rozet
zugra (uçarı)
karma: 31498 tanım: 8700 başlık: 2455 takipçi: 188
varmışım lan

son tanımları


farklı bakış açılarına sahip insan

uzamsal düşünme becerisine sahip insandır.
devamını gör...

normal sözlük yazarlarının ses tonları

voca.ro/1mlCpoT3cSFA
alın bu da şarkısı
devamını gör...

normal sözlük'te anonim olmak

senin anonim. abla bu çok küfürlü konuşuyor.
devamını gör...

from gagarin's point of view

esbjörn svensson trio'nun muhteşem eseri. gecenin bir vakti içkiniz ile iyi gider.
devamını gör...

çıkma roket motoru alacaklara tavsiyeler

ekspertize götürün. var böyle bir oluşum. uluslararası çıkma roket moturu ekspertize ofisi. arkadaşım orada muhasebeci. varsa ihtiyacı olan dm pliz.
devamını gör...

gökdelene kat çıkmak

bu gözler, bu kulaklar neler duydu. yapıldı bu. şaka ama gerçek. bir gecede değişen imar kanunlarına istinaden, elde edilen kat adedinin artmasıyla kat çıkılır.
devamını gör...

geceye bir aşk bırak

aşk ne la? olsa olsa aşk acısı olur. o da budur...
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

toplama uzay mekiği

turkish styla olması olası uzay mekiği, hatta uzay mekiğine kat bile çıkabiliriz.
devamını gör...

sanki uzay mekiği üretiyormuş gibi davranan meslek grupları

mimarlar. awm bina lan. çelik, beton, biraz cam, elyaf falan.
devamını gör...

roket ateşlenir ateşlenmez cebinden bir dal sigara çıkarıp yakan nasa çalışanı

emektardır.
devamını gör...

the strategic arms limitation talks

sovyetler birliği ve amerika birleşik devleti arasında silah kontrolüne yönelik bir takım konferanslarmış. 1969 yılında gerçekleşmiş. 1972 yılında bir anlaşma imzalamışlar.
doksanlara kadar gördüğüm kadarıyla mevzu devam ediyor.
one minute demekle olmuyor değil mi?
devamını gör...

manisa denilince akla gelenler

bir gün iş yerindeyim. manisa belediyesiyle bir iş için görüşüyoruz. dosya, çizim bir şey götürmem lazım. dedim öğle yemeği yiyeyim de öyle götüreyim. şimdi efenim benim hafif şekerim var ve öğle yemeğinden sonra hafif bir uyku bastırıyor. bunu bilmeme rağmen atladım arabaya, attım çizimleri arkaya, 30 dakika sonra belediyenin sokağına geldim ama nasıl geldim?
yarı kapalı gözlerle.
bırak dosyaları çıkarmayı arabadan inecek takatim yok uykudan dolayı.
park ettim, geçtim arka koltuğa, telefonun saatini bir saat sonraya kurdum ve öyle bir uykuya daldım ki sokaktan geçenler görmüş görmemiş umurumda olmadı.
bu da benim manisa anımdır.
devamını gör...

üremeye üşenmek

tam sefa mezevengi işi. ne gerek var sorumluluğa diyerekten çocuk yapmamaktır.
devamını gör...

üşenenin oğlu kızı olmaz

bir atasözü. yani üşengeçliğin de bir sınırı var. üremeye üşenmek diye bir kavram var ama bence de ya.
devamını gör...

sözlük yazarlarının fotoğrafları

ulan şuraya çiçekli pijamalı fotoğrafımı atmamak için zor tutuyorum ama birileri özel hayatınızı paylaşmayın dedi, o yüzden bir duruyorum aslında olmayan mi.imden aşağı kasımpaşa, saygızlık edip prim kasmak da istemem. bu konuda başlık bile var. çok karışık kafam.
devamını gör...

parayla satılması saçma olan şeyler

(bkz: saygı)
devamını gör...

bir anarşik hareket olarak terbiyesiz görsel paylaşmak

şu muhafazakarlaşmada herkesin yapması gereken eylem. şimdi diyeceksiniz ki terbiyesizliğin sınırı nedir? muhafazakarlığınızın sınırı neredeyse terbiyesizliğinizin sınırı da orada başlar.
herkesin terbiyesizliği kendisine.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

sakarya

sak arya stark'ın kısaltılmışı.
devamını gör...

salt

karela dust'ın çok acayip parçası. ud mu lan o derken başka bir enstrüman giriyor devreye. ama galiba ud değil zaten o sanırım. neyse zi.tir edin. dinleyin. çok güzel. bana istanbul'u hatırlatıyor, yani daha doğrusu şu yaşımda istanbul'a gitsem bu şarkının kafasında olurum gibime geliyor. hani yirmili yaşlarda the tea party kıvamında, otuzlu yaşlarda king crimson ayarında ama kırklarda salt gibi.
devamını gör...

212

böyle şarkı olmaz olsun. bağımlılık yaptı. azealia banks'in dudakları nasıl hipnotize edici derecede çirkin.
ayrıca çok terbiyesiz sözleri var.
i guess that cunt get eaten. hobaaaaaaaaaaa
devamını gör...
devamı...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli portakal radyo renk modu online yazarlar kütüphaneden kitap talep et kulüpler normal sözlük rehberi puan tablosu sıkça sorulan sorular yönetim kadrosu istatistikler iletişim