13 eylül 2025 beşiktaş başakşehir maçı
başlık "flavius belisarius" tarafından 13.09.2025 19:59 tarihinde açılmıştır.
1.
2.
hücum hattı fark edilir şekilde düzeldi ama orta saha da yedek oyuncumuz yok maalesef. el bilal maçı alır diyorum.
devamını gör...
3.
büyük takım böyle oynar yener yenilir ayrı baskılı bir oyun izledik aylar sonra.gökhan sazdağı tam bir görev adamı ,uçmaz kaçmaz işini yapar ,cerny klas adam hafiften ghezzal esintileri verdi sahada.abraham felaket bununla sezon bitmez ,jurasek olmuyor abicim seninle ya.rıdvan jurasek,abraham cengiz değişikliği maçı çözer gibi.
devamını gör...
4.
cerny çok iyiydi bana göre, rafa, cerny, el bilal genel olarak iyi. abraham da önemli anlarda gol kaçırma işini yapmasa her şey daha iyi olacak. bugün salih uçan bile iyi bu arada.
devamını gör...
5.
sergen hocanın dokunuşu bariz belli oluyor ama abraham kalasının gol vuruşunu yapabilmesine kâfi gelmiyor malesef. kulübende oyunu değiştirebilecek 2 adam say desen yok, hoca elinden geleni yapar bundan şüphem yok ama her kayıp abrahamdan da beceriksiz yönetime yazar.
edit: bu arada svensondan sonra gökhan gözüme cafu gibi görünüyor. keltoşum da çok iyi maşallah.
edit: bu arada svensondan sonra gökhan gözüme cafu gibi görünüyor. keltoşum da çok iyi maşallah.
devamını gör...
6.
ben takımın büyük çoğunluğunu beğendim. daha 10 gündür bir arada oynuyorlar, biraz daha zaman geçince çok daha iyi bir takım olacağız. aylar sonra kanatlar aktı. kanatsız kartal izlemekten kurumuştuk resmen. gökhan-cerny ikilisi, yanlarına rafa da gelince çok can yakacak gibi. bilo'nun potansiyeli heyecanlandırdı, abuş esintileri hissettim. ritmini bulunca o da fayda sağlayacaktır. solda jurasek iyi sarktı, iyi koştu bindirdi falan ama ümmeti muhammed adına bi tane isabetli bi orta be juracım.
kanat dışında merkezde de iyi geldik ancak bi ara kare tuşuna basıp şut çekmeyi unuttuk resmen. orkun takımı iyi oynatıyor, beğendim. rafa arada kayboluyor ama top ayağındayken her türlü tehdit. olumsuz olarak söyleyebileceğim tek şey, takım halinde ileri çıktığımızda dönüşler problem. udokhai dakika 15'te aldığın sarı kartı silkeyim. hafta içi jurasek'e orta, abraham'a da gol vuruşu çalıştırın. şimdilik benden bu kadar.
kanat dışında merkezde de iyi geldik ancak bi ara kare tuşuna basıp şut çekmeyi unuttuk resmen. orkun takımı iyi oynatıyor, beğendim. rafa arada kayboluyor ama top ayağındayken her türlü tehdit. olumsuz olarak söyleyebileceğim tek şey, takım halinde ileri çıktığımızda dönüşler problem. udokhai dakika 15'te aldığın sarı kartı silkeyim. hafta içi jurasek'e orta, abraham'a da gol vuruşu çalıştırın. şimdilik benden bu kadar.
devamını gör...
7.
net bir kırmızı kart ve net bir penaltımızın verilmediği bir maç.takım sahipsiz ne de olsa. başkan bari çık iki laf konuş maçtan sonra iş işten geçtikten sonra .
devamını gör...
8.
devamını gör...
9.
maç boyu eşşek gibi yatan başakşehire rağmen dalga geçer gibi 5 dakika uzatma veren hakemlere giren golle öne geçiyoruz. beşiktaş adamın a....... koyar. ulan avcı'dan beri üstlerine yapıştı şu silko zaman geçirme oyunları. sokuk herifler.
devamını gör...
10.
hakem ibinesii başakşehirden çok sen üzüldün dimi. penaltıyı vermedin en az 10 dk maç durdu+5 verdin ama oyunu cengo bozdu. sittir git şimdi hadi.
devamını gör...
11.
ya sinirden kafayı yicem. adamın ayağnıı kırmaya teşebbüs eden bir orevladı silkik bir şebek var. kırmız kart orkuna çıkıyor. silktirin gidin artık amk ya delircem resmen sinirden bilgisayarı kırcıam
devamını gör...
12.
beşiktaş'ın kalite sorunu var. ha-hu ile maçı aldılar. beşiktaş'a en az 2 transfer dönemi daha gerekiyor. mevcudiyeti koruyup, üstüne koyarak devam edilmesi gerekir kadro açısından.
devamını gör...
13.
beşiktaş 1-0 geriye düştü, dedim beşiktaş 2-1 alır. tam kupon yapmak için nesineye para atacağım, skor 1-1. sonra dakika 90 oldu. yine dedim beşiktaş alır bu maçı, bu defa yaptım yüklemeyi nihayet zamanında, oynadım kuponu. 1 dakika sonra skor 2-1.
benim için unutulmayacak maç oldu.
benim için unutulmayacak maç oldu.
devamını gör...
14.
demir ege yaptığı asist nedeniyle övülecek ancak yediğimiz gol tamamen demir ege'ye yazar. golü attıkları kornerin oluştuğu, mert'in kurtardığı pozisyona bakın. demir ege o kadar ağır ve defansif olarak o kadar zayıf ki. ndidi çabuk döner umarım. salih daha iyiydi bence demir ege'den.
baskımız vesaire güzel ama müdafaa kısmında başımız ağrıyacak gibi. djalo'yu beğendim ama udokhai saatli bomba. bugün yine iyiydi ancak ilerde başımızı yakabilir. ayrıca ikisi de çok ağır. önlerine josef olsaydı keşkee aaah aahh. jurasek savunmada yok. hücumda bindirmesi, kaçması iyi ancak orta açamıyor. ancak o bindirmeler rakibin eksik kalması yakalanması açısından iyi.
orkun'u beğendim, cerny müthiş. bilal az bi zamana ihtiyacı var ama topçu oğlu topçu. abraham kötü günündeydi. bir gol bulsa toplanacaktır.
hakemler hakkındaki düşüncelerimi hapse girmeyecek, ceza yemeyecek şekilde ifade edemiyorum.
baskımız vesaire güzel ama müdafaa kısmında başımız ağrıyacak gibi. djalo'yu beğendim ama udokhai saatli bomba. bugün yine iyiydi ancak ilerde başımızı yakabilir. ayrıca ikisi de çok ağır. önlerine josef olsaydı keşkee aaah aahh. jurasek savunmada yok. hücumda bindirmesi, kaçması iyi ancak orta açamıyor. ancak o bindirmeler rakibin eksik kalması yakalanması açısından iyi.
orkun'u beğendim, cerny müthiş. bilal az bi zamana ihtiyacı var ama topçu oğlu topçu. abraham kötü günündeydi. bir gol bulsa toplanacaktır.
hakemler hakkındaki düşüncelerimi hapse girmeyecek, ceza yemeyecek şekilde ifade edemiyorum.
devamını gör...
