bim açıklama yapmasaydı salı günü mağazalarda ülkenin yarısının yığılmasıyla oluşacak izdihamı engelleyemezlerdi. ben gitmezdim çünkü 2 hafta sonra a101 e daha uygun fiyatlısı gelir. beyin bedava.

t: o kadar emek vermesine rağmen anonim kalacak olmasına üzüldüğüm kişinin yaptığı trol reklamdır.
devamını gör...

göze batan gerçek.

hepsine katılmakla beraber eklemek istediğim bir şey daha var; akla gelen başlığı hemen açmak için saçma sapan yazım yanlışlarının yapılıyor oluşu. kaçmıyor ki sözlük bir yere... az sakin olun arkadaşlar, açarsınız başlığınızı korkmayın!

örneği bu başlık üzerinden vereyim ben de. arkadaş bunu mesela "sözlükteki başlığın açma özürlülüğü" şeklinde açıyor. dokunmatiği suçlamak kolay. ne yaptığınıza şöyle bir bakmamanızı ve onu son kez kontrol etmemenizi de dokunmatik öğütlemiyordur sanırım size?

azıcık, birazcık dikkat edelim lütfen.
devamını gör...

/rakılı akşamlar, gün batımları
çocuk gibi ağlar yaz sarhoşları
olmamış yaşamlar, eksik yarınlar
hatırlatır her şey eski aşkları
neresi sıla bize, neresi gurbet
yollar bize memleket
/

yollar bize memleket biz memlekete hasret...

devamını gör...

eskiden bir yandan davul çalıp bir yandan maniler söyleyen, günümüzde ise energizer tavşanı gibi hızlıca geçen, gümbe de güm güm dışında bir numarası olmayan paragöz kişi.

ramazan sonunda kapıya dayanırlar. öyle gönlünüzden kopanı falan da kabul etmezler. utanmadan tarife belirlemişler. sen davul çalarak geçerken ben zaten cin gibi uyanık oturuyordum. ayrıca uyanmak için telefonumun alarmı da yetiyor. nedir yani?

böyle olunca gönülden de bir şey kopmuyor tabii. kapıyı açmayınca kurtuluyorsunuz.

devamını gör...

benim tüm kahvaltim kahve olduğu için benim. mutluyum, günüm ayıyor.
devamını gör...

sere serpe... *

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

iç huzuru...içiniz de huzur yoksa kafanız doluysa ne çarşaf ne banyo ne göz bandı ne de maddi olan herhangi bir şey o yatakda huzurlu uyumanızı sağlamayacaktır.
devamını gör...

derya yanik, cumhurbaskani recep tayyip erdogan'in gece yarisi resmi ve yerel bir gazete vasitasiyla duyurdugu, yeni atanan aile ve sosyal hizmetler bakani. yeni goreviyle beraber, feto ile ilgili gecmisteki tweettleri de gundeme gelmis durumda. hatta su an itibariyla twitter gundeminde en cok konusulan isim bile denilebilir...
ilgili tweetler
bu da haberin linki. buradan
devamını gör...

(bkz: olasılıksız) hayatımı değiştiren kitapların başında gelir.

(bkz: siyah kan) (bkz: kızıl nehirler)tam psikopatlara göre.

(bkz: the outsider) hem kitabı hem de dizisi muhteşemdir.
devamını gör...

çok sevdiğim şiiri "yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek" şiirinin sahibidir. şiirinden bir kıta ise şöyledir.

şiirler doğacak kıvamda yine
duygular yeniden yağacak kıvamda.
ve yürek,
imgelerin en ulaşılmaz doruğunda.
ey herşey bitti diyenler
korkunun sofrasında yılgınlık yiyenler.
ne kırlarda direnen çiçekler
ne kentlerde devleşen öfkeler
henüz elveda demediler.
bitmedi daha sürüyor o kavga
ve sürecek
yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek!

haydar ertem, yaşar kemal'in cenazesinde de bu şiiri okumuştur. dinlemeye değer.
devamını gör...

zamanında annenizi dinleyip o yumurtaları peynirleri yeseydiniz böyle yalandan hobbit boy güzellemeleri yapmak zorunda kalmazdınız. ne mutlu o 1.71 ve üstü kadına ki sizlerin asla erişemeyeceği kadındır*
devamını gör...

yanlış binildiğinde motosiklet sürücüye biniyormuş gibi hissettiren araç.

her zaman bir dört tekerden daha dikkatli kullanılması gerekir. motosiklet sürücüsü kendine ne kadar güvenirse güvensin hem diğer sürücülere hem de yola güven olmaz. raşit abi vardı zamanında, şimdi toprağa karıştı. kalkmış gitmiş bir yerlerden karate öğrenmiş. dönmüş sonra köyüne. köyde saldırgan, herkesi ürküten bir köpek var. demiş ki ben bu köpeği yenerim, köylüler demiş yenemezsin. yok demiş raşit abi, ben yenerim, karate biliyorum. ısrar kıyamet. köylüler de razı gelmiş. iyi demişler, salmışlar köpeği adamın üstüne. raşit abi karate hareketlerini yaparken bizim köpek gelmiş ısırmış adamı. köpek karate bilmiyor ki, ısıracak tabi. o hesap.

motosikletten daha önemlisi her zaman ekipmandır benim için. öğrenirken ufacık bir düşmede, devrilmede dahi morlukların, kemik ağrılarının ne kadar kolay oluşabileceğini anlıyor insan. rüzgarı yüzümde hissediyorum, çiçek kokusu alıyorum derken insan kendini diz kapağından, kolundan çakıl taşı ayıklarken bulabilir.
devamını gör...

günaydın sözlük! zor ama neşeniz bol olsun sebepsiz yere. sizlere saadettin teksoy ve adana yöresi kekolarının denizde turist avına çıktığında yaşanan bir diyalog ile günaydın demek istiyorum!
-napıyorsunız? çimiyor musunuz? hee? çimiyor musunuuuz?
-eeeveeeeet!
devamını gör...

bir kaç gün önce kanal d ve bir çok kanalda anahaberlerde avrupa'nın nasıl süreci kötü yönettiği anlatılıyordu. kendi halkının gazını almak için bu propagandaya bile başvuruyorlar. türkiye başarısızlıkta başı çeken ülkelerden biridir bunu her gün iliklerimize kadar hissediyoruz.
devamını gör...

cenaze için geldikleri evde sanki tatile gelmişler gibi onları denize götürmemizi gezdirmemizi istemişlerdi.
devamını gör...

bir yıldızın tayfı incelendiğinde görülen, ortamdaki manyetik alanın varlığını gösteren etki.

ortamda manyetik alan yoksa tayf çizgileri tek tek görülür. eğer manyetik alan varsa, alan kuvvetine bağlı olarak, tek tek görülmesi gereken çizgiler birkaç çizgiye ayrılır. cisimde manyetik alanın varlığına ve bunun kuvvetine ilişkin bilgi verdiği için önemli bir etkidir.
devamını gör...

ters köşe biterdi ; okuyucu bir süre kendine gelemez , noldu şimdi diye sorardı kendine...
devamını gör...

hardal, palmiyeler, objektif, pentagram ve whisky
devamını gör...

ellerinde olsa paralara kendi reislerinin resimlerini koyarlar.
devamını gör...

dark tranquillity'nin moment adlı albümünde yer alan mükemmel ötesi parça.

death metal deyince koşarak kaçanları bile kendine aşık edebilir; o derece.




where are we now?
where are we going?
to the ends of our worlds, if not further
where are we now?
where are we going?
to the other side of right

from wherever ı am
ı call to you
from wherever ı am tonight

we are strangers where we stand
do ı have to be the one to let this go forever
to see what lies unknown?
ı don't want to be the one to let this go forever

we are what we can, we can only hope to forget
this distance-created curse
of silence and waking nights
ı thought ı could see an end

to do whatever we can
to raise the stakes
to make everything count tonight

we are strangers where we stand
do ı have to be the one to let this go forever
to see what lies unknown?
ı don't want to be the one to let this go forever

so this is where we are tonight
we're at a standstill till the end

from wherever ı am
ı call to you

ı call to you
from wherever ı am
from whoever ı am tonight

we are strangers where we stand
do ı have to be the one to let this go forever
to see what lies unknown?
ı don't want to be the one to let this go forever

so this is where we are tonight
there is nowhere to go from here
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim