her şeye saygı bekleyen insanların söz konusu müslümanların inancı olduğunda saygıyı umursamayıp ayrıştırıcı olduklarını görmek çok üzücü. salın insanları neye inanırlarsa inansınlar, ne giyerlerse giysinler. sen bugün bir kadının kapalılığına kafayı takıp sallamaya devam edersen yarın da diğerinin mini eteğine sallayacak bir başkası. sizi ilgilendirmeyen mevzulara kafa yormak yerine gidin bir köşede kendi halinizde takılın. rahat bırakın insanlar istediğine inansın, istediğini giysin. herhangi bir insanı açık ya da kapalı diye ayrıştırmak, o mini giymiş yolludur, bu kafasını kapatmış yobazdır demek sizin haddinize değil.
devamını gör...

çok etkili bir ağrı kesici.
devamını gör...

çok uzun süredir benimdir. bunun sebebi hem çevremdeki insanlarla artık görüşmememdir hem de biraz bunu tercih etmemdir. kulaklığımı takıp oturup bir şeyler yazmak ya da ne bileyim denizi izlemek daha çok hoşuma gidiyor. yaş aldıkça yalnızlığın o kadar da kötü olmadığını anlıyor insan. kendi kendime geçirdiğim o uzun vakitlerde eğer kendimi eğlendiremiyorsam demek ki kendimle yeteri kadar barış sağlayamamışımdır... ben bunu öyle anlıyorum yani...
bazen yanıma bir çocuk gelir, bazen karşımdaki insana gülümserim, bazen bir yaşlıyla muhabbet ederim.. yanımda biri olsa bunları yapamam, içimden geldiği gibi o vakti geçiremem.. umarım bir gün yanında bunları yapabileceğim bir insan hayatıma girer..
devamını gör...

hanımların dikkatine,
overlok makinesi ayağınıza geldi.
halı, kilim, yolluk, paspas kenarına, halıfleks kenarına;
overlok çekilir.
beş dakikada yapılır,
hemen teslim edilir.
devamını gör...

günlerin hızlı geçmesinden dolayı ne zaman uyuduğunu anlamamak
devamını gör...

sorumluluklar..
devamını gör...

yoksulluğu anladık da sevmek neden kıt kanaat..?
yoksa yürekler mi yoksul, kimler biçmiş aşk'a fiyat...?
devamını gör...

harp kaldırımında aşk

“sen şimdi yanımda yepyeni bir türkü gibisin,
hiç görmediğim yıldızlar gözlerine doğmuş,
bir büyüklük duygusu dağlar gibi yüreğinde.
ah biz mutluluğu böyle aranıp duracak mıyız?
yağmur hep böyle yağacak mı hatıralara?
eksik olan bir şey var sana bana dair,
belki bir rüzgar belki rüzgardan da hafif
ama kalbimiz yine uzak bir deniz gibi boş.
heybetli gurupların belirdiği saatlerde. ”
attila ilhan
devamını gör...

fazlası oldukça zararlı olabilecek olan eylemdir.
devamını gör...

sen daha ölmedin mi deyin, ve yüzüne dikkatle bakın!
devamını gör...

arka koltuğun rahat olmamasının sebebi öndeki ayıların koltuğu sonuna kadar arkaya çekmesidir.
devamını gör...

içi cos eden bünyelere özgü durum. aman tikkat!
devamını gör...

başka bir yazara gün de 15 nickaltı girilirken sana ise ayda yılda bir yanlışlıkla bile 1 tane nickaltı girilmez ya... diyeceklerim bu kadar.

(bkz: biz kimsenin en sevdiği olamadık)
devamını gör...

“nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.”
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
laftan, azardan anlamıyor bunlar. o yüzden yormayın kendinizi, yabıştırın gitsin.
devamını gör...

saç kesimi olsun, makyaj olsun, sakal biçimi olsun yok allah yok, kendi bildiğini okur. nasılsa elinin altındasınızdır hadi ters bir şey söyleyin de bakın kaşınıza nasıl giriyor!
devamını gör...

sözlüğü sözlük gibi değilde forum gibi kullanan yazar.

henüz yeni açılmış olmasına karşın bu şekilde tanımlara izin verilirse yakında burası iş yapamaz hale gelir zira son derece seviyesiz ve bir şeyler yazmak için tanım yapılmakta. kendisi bu konuda uyarıldı mı bilmiyorum ama eğer burası bu şekilde olacak ise sanırım ekşi her türlü bu maçı alacaktır.
devamını gör...

ne adammış be..
niye geriye dönsün isterler..
iki elti belki de ilk defa aynı yere gitmişlerdir..
enteresan..
devamını gör...

rastgele sekmesi ile sorun olmaktan çıkan sorun. hiç olmadı nickaltı doldurun. hiç hiç olmadı ukde doldurun. (bkz: ukde sayısının 6 bine ulaşması)
devamını gör...

ulu önder mustafa kemal atatürk'ün de söylediği gibi:
"çocuklar geleceğimizin güvencesi, yaşama sevincimizdir. bugünün çocuğunu, yarının büyüğü olarak yetiştirmek hepimizin insanlık görevidir. "
tüm yazarlarımızı bu güzel projeye katılmaya davet ediyorum, çocuklar için kafa kafaya!
devamını gör...

nazım hikmet'in bir kısmını kendi, kalanını sevdiği kadın vera'nın ağzından yazdığı şiiri. nazım'ın orhan kemal'e bir önerisinin örneği de bu şiirde mevcuttur. nazım, kemal'e bir mektubunda hem şiir hem de düzyazıda anlamı noktalama işaretlerinin insafına bırakmamasını, metinde noktalama işaretleri olmasa da aynı anlamın çıkabileceği şekilde kurmasını önermiştir. bu şiirinde de tavsiye ettiği gibi, anlamı noktalama işaretlerine teslim etmemiştir. dizelerdeki ses uyumunun ustalığı genç şairlere örnek olabilecek nitelikte öğreticidir.

nazım, önce ben öleceğim, sen de ölünce yanıma gelirsin derken vera ise ben daha ölümü düşünmüyorum diyerek başlar söze. nazım ocağın başındaki kavanozdan savrulacak, içinde bir tohum filizlenecek küllerini anlatırken vera daha bir çocuk doğuracaktır, hayat taşar içinden!

nazım, vera ile çöplükte açmış bir bitkinin iki çiçeğiyken, vera nazım'ın hapisten çıkma ihtimaline belki verir.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim