1.
şimdi durum şöyle. normalde misafir kabul etmeyi severim eğer bu benim misafirimse. ileride kendi evime çıktığımda da düzenli olarak arkadaşlarımı ağırlamak isterim. lakin aile evine gelen misafir ailemin misafiri benimle bir yakınlıkları yok kendilerini de pek sevmem. fakat nedese ailem onlarla iletişim kurmak yerine odama kapandığım için gereksiz boş yapıyor. yani gelen misafir senin misafirin otur sohbet et beni karıştırma ya. ki misafire hizmet etmekten zaten oturup sohbet bile edemiyorlar. özellikle kürt bir aileye sahipseniz misafirlik kavramı berbat bir şey emin olabilirsiniz. akraba sevmeme durumu zaten evrensel bir kural herhalde.
devamını gör...