1.
2.
şu sıralar yanlış hatırlamıyorsam markasını, nestle marka capuccino içmeyi çok seviyorum, köpüğü falan hoş, tadı da çok güzel. keyifli geliyor. ama çok sevsem de sıkılmamak adına mümkün oldukça azar azar içiyorum.
devamını gör...
3.
4.
üstüne ekilen çikolata tozu sayesinde lezzetli hale gelmektedir.
devamını gör...
5.
zengin kahvesi. hic icmedim. fakirim.
devamını gör...
6.
kök olarak italyanca capuchinden gelir bu şapka demek ama içeceğe ismini veren şey kapusin(capuchin) tarikatının giydikleri kıyafetlerin rengidir.
devamını gör...
7.
kökeni avusturyadır. son hale gelişi italyadır. bunun avusturya versiyonunun adı (bkz: wiener melange) dır.
devamını gör...
8.
adi bile zengin. evet.
devamını gör...
9.
kayra icerdi hep.
devamını gör...
10.
espresso bazlı, köpüklü kahve türü. latte'ye göre daha az miktarda süt içerir.
devamını gör...
11.
türkiye'de daha çok turistlerin tercih ettiği kahve. tuhaf biçimde rusların çoğu sıcak cappuccino içiyor...
devamını gör...
