1.
aktif varlığı ile hislerin somut hareketlere olan bağlayıcı akışkanlığını askıda tutan insan kondisyonu; yapmak ve yapabilmek ile, yapmamak ve yapamamak arasındaki ince çizgi olduğu kadar söz konusu çiftelerin arasındaki zayıf sınırdır.
insan tabiiliğini barındıran her şeyden öte, çekincelerin soyut varlığı somut yaşamdan ötürü değildir. çekincelerin ana toprağı bilince işli genelgeçer öğretiler ve derinine inilmemiş sosyal gözlem öğeleri iken, çekince sahibi insanlar algı kabiliyetlerinde özensizlikten muzdarip insanlardır. birikmiş özensizliklerin zirvesi kalıcı bir zihinsel afallama hali iken, sebebi ise afallayan zihnin taşıdığı birey bilincinin pasaklı varlığında yatar.
üç saniye içerisinde yalayıp yutamadığı herhangi bir cümleyle karşılaşan insanın temsil ettiği gülünç duraksama hali gibi, tüm afallamaların özü alışılmışlık ve bunun dışına itilme durumudur.
(bkz: kibarca küfür etmek)
insan tabiiliğini barındıran her şeyden öte, çekincelerin soyut varlığı somut yaşamdan ötürü değildir. çekincelerin ana toprağı bilince işli genelgeçer öğretiler ve derinine inilmemiş sosyal gözlem öğeleri iken, çekince sahibi insanlar algı kabiliyetlerinde özensizlikten muzdarip insanlardır. birikmiş özensizliklerin zirvesi kalıcı bir zihinsel afallama hali iken, sebebi ise afallayan zihnin taşıdığı birey bilincinin pasaklı varlığında yatar.
üç saniye içerisinde yalayıp yutamadığı herhangi bir cümleyle karşılaşan insanın temsil ettiği gülünç duraksama hali gibi, tüm afallamaların özü alışılmışlık ve bunun dışına itilme durumudur.
(bkz: kibarca küfür etmek)
devamını gör...