çok kitap okuyan insan
başlık "dinsiz kitapsiz kafir" tarafından 28.05.2025 11:05 tarihinde açılmıştır.
1.
her ne kadar okumaya, egitime, tahsile , ogrenmeye son derece saygim olsada,
vakti bol insandir.
bende calismasam, etmesem,yada bir ton bos vaktim olsa, bende sabahtan aksama kadar okurum.
ama ise sabahin altisinda kalkiyorsan, aksam is cikisi hemen spora gidip, orada 2-3 saat harciyorsan ( en azindan 2-3 gunde bir), onun disinda ileriye yonelik kendini egitmen gereken farkli farkli konular varsa ve hepsinden sonra azda olsa bir sosyal hayat yasamak istiyorsan, kitap okumaya neredeyse hic firsat kalmiyor. sabah altida kalkip, yedide ciktigim eve gece 11-12 den once donemiyorum.
kucuk kucuk vakitler bulabilsen bile, en azindan benim icin kitap okumak konsantre olmayi gerektiren birsey oldugundan, konsatre olacak ortam ve imkan olmuyor.
o yuzden kitap okumakla ovunurken, bir yandanda dusunmek lazim bence, kitap okumak disinda ne uretiyorum, ne yapiyorum acaba diye.
vakti bol insandir.
bende calismasam, etmesem,yada bir ton bos vaktim olsa, bende sabahtan aksama kadar okurum.
ama ise sabahin altisinda kalkiyorsan, aksam is cikisi hemen spora gidip, orada 2-3 saat harciyorsan ( en azindan 2-3 gunde bir), onun disinda ileriye yonelik kendini egitmen gereken farkli farkli konular varsa ve hepsinden sonra azda olsa bir sosyal hayat yasamak istiyorsan, kitap okumaya neredeyse hic firsat kalmiyor. sabah altida kalkip, yedide ciktigim eve gece 11-12 den once donemiyorum.
kucuk kucuk vakitler bulabilsen bile, en azindan benim icin kitap okumak konsantre olmayi gerektiren birsey oldugundan, konsatre olacak ortam ve imkan olmuyor.
o yuzden kitap okumakla ovunurken, bir yandanda dusunmek lazim bence, kitap okumak disinda ne uretiyorum, ne yapiyorum acaba diye.
devamını gör...
2.
eyleme geçirmiyorsa bir anlamı yoktur.
devamını gör...