1.
soru açık sanırım.
devamını gör...
2.
eğer erkek adam yurtdışına her gidip geldiğinde bana freeshop’tan viski çözebiliyorsa, boyayabilir. çözemiyorsa boyayamaz.
evet bu şartın yasalaştırılması gerektiğine inanıyorum.
*
evet bu şartın yasalaştırılması gerektiğine inanıyorum.
*
devamını gör...
3.
boyar .
devamını gör...
4.
çok fena saç açıp ardından boya yaparım. en kral saç kuaförü platini benim gibi tutturamaz.
devamını gör...
5.
boyayabilir.
ama şahsen şu civciv sarısına boyama trendini beğenemediğimi itiraf etmeliyim.
bir de bence erkek adam küpe takar ya. ne o öyle küpesiz geziyorsunuz ortalıkta asla anlayamıyorum, şu kulaklarınızı deldirin artık herhangi bir adam olmayı bırakın*.
ben erkek olsaydım kesinlikle tek kulağımda küpe ve halka hızma ile gezerdim. o kadar eminim ki buna.
ama şahsen şu civciv sarısına boyama trendini beğenemediğimi itiraf etmeliyim.
bir de bence erkek adam küpe takar ya. ne o öyle küpesiz geziyorsunuz ortalıkta asla anlayamıyorum, şu kulaklarınızı deldirin artık herhangi bir adam olmayı bırakın*.
ben erkek olsaydım kesinlikle tek kulağımda küpe ve halka hızma ile gezerdim. o kadar eminim ki buna.
devamını gör...
6.
boyar ama gençler boyasın; ne renk istiyorsa gitsin yapsın. yaşlılara gelince... o bembeyaz saçlarını ya izzet altınmeşe siyahına boyasınlar ya da hiç dokunmasınlar. arada kalıp kumral, kahve boyatıyorlar; sonra ortalıkta kınalı yapıncak gibi geziyorlar. *
devamını gör...
7.
benimkilerin çoğu döküldü ama 52 yaşında olmama rağmen toplasan 10 tel beyaz bulamazsın. diyorum keşke rahmetli babam gibi gür saçlarım gümüşten bir taç gibi kafamda duraydı. babam da büyükelçi gibi bir adamdı. neyse genetiğin dipçik kısmı bize denk gelmiş. sorunun cevabına gelince ben sevmiyorum. alttan kalaylanma zamanı gelmiş bakır tencere gibi kızıllaşıyor.
devamını gör...
8.
hem erkek hem adamsa boyar. erkek adam ne la o ne saçma laf.
devamını gör...
9.
boyar çünkü kadın kuaförlerinin çoğu erkek.
adamın işi o*
"saçını boyatır mı?" ya da "kendi saçını boyar mı?" diye sorarsanız, ona da "istediğini yapar, bize giren çıkan bir şey olmaz" diye cevap veririm.
adamın işi o*
"saçını boyatır mı?" ya da "kendi saçını boyar mı?" diye sorarsanız, ona da "istediğini yapar, bize giren çıkan bir şey olmaz" diye cevap veririm.
devamını gör...
10.
keyfin raconu olmaz...
devamını gör...
11.
boyar.
hatta dozu fazla kaçırıp sonra aralara bilinçli olarak kır bile attırır.
ki biz o kırların hastasıyız...
hatta dozu fazla kaçırıp sonra aralara bilinçli olarak kır bile attırır.
ki biz o kırların hastasıyız...
devamını gör...
12.
aiyınştayn mod on
erkek adam saçını boyatır mı olmalıydı başlık
ayınştayn mod off.
erkek adam saçını boyatır mı olmalıydı başlık
ayınştayn mod off.
devamını gör...
13.
türkiye'de görünüşe göre bekar erkek boyar, evli erkek boyamaz gakko. saçıyığ irengi yaşığa uygun olacak.
devamını gör...