fenerbahçe'nin 2024-2025 özel forması
başlık "armullah" tarafından 15.02.2025 20:29 tarihinde açılmıştır.
1.
2.
bence bok gibi falan olmayan forma.
ama o ortadaki kartal gibi şey ne alaka, onu çözemedim. beşiktaş formasından hâllice olmuş.
bir de o 5 yıldız olayı var da ona girmeyelim hiç.
ama o ortadaki kartal gibi şey ne alaka, onu çözemedim. beşiktaş formasından hâllice olmuş.
bir de o 5 yıldız olayı var da ona girmeyelim hiç.
devamını gör...
3.
4.
ali koç döneminde giyilen 436587. lacivert formamız. daha da lacivertlerini yakın zamanda görmek dileğiyle. lacivertleşelim, lacivertleşmeyenleri lacivertleştirelim efendim. başka renklere ne hacet?
devamını gör...
5.
ali koç eli değmiş gibi.
devamını gör...
6.
bence güzel olmuş, neden mi?
hani bazı taraftarlar vardır, takımdan 3 kişiyi sayamaz ama ben taraftarım der. heh işte onlar için üretilmiş bir forma bence. formaya sadece tasarım olarak bakanlara yönelik olmuş bence de.
hani bazı taraftarlar vardır, takımdan 3 kişiyi sayamaz ama ben taraftarım der. heh işte onlar için üretilmiş bir forma bence. formaya sadece tasarım olarak bakanlara yönelik olmuş bence de.
devamını gör...
7.
2 çakma yıldız yetmemiş bir de çakma hayvan eklemişler.
o ne kuşu öyle olm? siz kanaryasınız kendinize gelin*
o ne kuşu öyle olm? siz kanaryasınız kendinize gelin*
devamını gör...
