1.
işten çıkınca mutlaka sevdiğiniz bir şey yapmalısınız. varsa bi hobiniz.
bi müzik açar yürürüm demeyin daha da geriliyosunuz.
hele masaja asla gitmeyin, önce gerilip sonra rahatlıyosunuz.
en iyisi sade güzel bir yemek, arkadaşlarla kısa boş muhabbet ve hobi. bir de o haftaya bi aktivite atamak
şahsen perşembe cuma halısaha olmasa hafta geçmez bana..
bi müzik açar yürürüm demeyin daha da geriliyosunuz.
hele masaja asla gitmeyin, önce gerilip sonra rahatlıyosunuz.
en iyisi sade güzel bir yemek, arkadaşlarla kısa boş muhabbet ve hobi. bir de o haftaya bi aktivite atamak
şahsen perşembe cuma halısaha olmasa hafta geçmez bana..
devamını gör...