ülkemizde bolca bulunan erkek türü. ne yaşadın, kaç kişiyle yaşadın, ne kadar ileri gittin diye sorar. aldığı cevap onu mutlu etmezse -ilk erkek olduğunu düşünmezse -soğuk yapar.flört şiddetinin bir türü olduğunu düşünüyorum.
böyle durumlarla karşılaşırsanız eğilip bükülmeyin , dik durun kız kardeşlerim.
sen kimsin diyin ve yolunuza devam edin .
devamını gör...
çok saçma sorular... sizene bizim geçmişteki yaşantılarımızdan
devamını gör...
geçmişten kastınız ilişkileri ise soran kişinin bazı dini hassasiyetleri olabilir. sorulan kişinin cevap vermeme hakkı olduğu gibi soran kişininde sormaya hakkı vardır. eğer iki taraf daha bu konuda anlaşamıyor ise yol yakınken ayrılmak en makulü olur. geçmişten kastınız geçmişinde yaşadığı her şey ise yine sorulmasında bir sakınca görmüyorum keza insanın birlikte olduğu kişiyi tanıma hakkı vardır. nedir ne değildir bilmeli bu sayede kişiler birbirlerini kabul ederken yaptıkları iyi kötü her şeyi bilerek kabul edeceği için daha makul bir ilişki olur. öbür türlü bir kişi diğerinden onun öğrenince rahatsız olacağı bir şeyini saklıyor ve diğer şahıs illaki bir gün onu öğreniyor bunun üzerine ayrılık olunca çok daha zor ve sıkıntılı oluyor. yani hem dişi hem eril şahıslar partnerlerinin geçmişini bilme hakkına sahiptir kabul ediyorsa iyi kötü her şeyiyle etmeli reddediyorsa iş ilerlemeden kolay bir şekilde son bulmalı böylece var olan ilişkiler daha sağlam ve mutlu olur.
devamını gör...
para avcısı varoş gold digger tiplere dert olur.
devamını gör...
kişi kendinden bilir işi.
devamını gör...
kız arkadaş da seninkini sorgularsa normal olabilecek durum. fakat bir kadına hoppadanak geçmiş muhabbetine girmeyin o zaten bir şekilde sizinle ciddi ise her halükarda araştırma gayreti içerisinde olur -bazıları müstesna-. fakat siz size verilen bilgi ile çok da talepkar olmadan alacağınızı alın, öğrendikleriniz sorgudan netice çıkarmak değil ileriye dönük ilişkinizin serencamına dair analiz niteliğinde olsun. mesela bir kadın geçmişte bir başkasından ne şekilde hangi şartlar altında ayrılmış olduğu, eski sevgilisini tanımlarkenki ifade ediş tarzı ya da mimikleri size harika ipuçları verir. özetle sorgulamayın, bırakın onlar söylesin, siz sadece analiz edin.
devamını gör...
öz güvensiz insan itemi.* geçmişinizi kurcalayıp durur bu kişiler. ağağağağ delireceğim. yapmayın bunu kendinize ve karşınızdakine.
devamını gör...
escorttan hallice kızlara dert olan erkektir. aynen.
devamını gör...
sorgulanmalıdır. madem bir yola giriliyor, her şey gün yüzüne çıkmalıdır.
devamını gör...
oğlum tamam pavyondan hatun aldıysan araştır.. o mevkinin insanları için anlaşılır durum.. esnaf ile denk gelme yani.. normal ilişkiler için böyle kadınlar var bak yok değil.. sanırsın uğruna kabe bombalayacaklar.. gereksiz bi eylem.. heee aynı durumu erkek kendisi için hoş karşılayacak ise tartşılır.. boş erkek modeli.. anı yaşayın oğlum size ne geçmişten
devamını gör...
sevgili olmadan önce kendi kriterlerini açıkça belirtmeyip sonradan bana uy demektir.
devamını gör...
sizinkinin sorgulanmasını istemiyorsanız karşı taraf için sorgulamayınız. çünkü siz sorduğunuzda karşı tarafında bunu sormak için hakkı olur. kişisel fikrime gelecek olursak, saçma.
devamını gör...
geçmiş sorgulama muhabbeti niyete göre değişkenlik gösterir bana göre, karşınızdakini tanımak için karakter özelliklerini öğrenip çıkarımlar yapmak için de geçmişine dair ufak bilgiler edinmek isteyebilirsiniz. içinizde şüphe olduğu için veya güvenmediğiniz için bunu yapma ihtiyacı hissediyorsanız, direkt ayrılın kimsenin zamanını çalmayın.
devamını gör...
retroaktif kıskançlık yapan erkektir.
devamını gör...
bu tarz soruları genellikle kendi geçmişiyle sorunu olan erkekler sorar. kendinizi asla ezdirmeyin kızçelerim ipleri elinize alınız...
devamını gör...
hakkıdır,sorar. herkes istediği gibi bir eş seçme hakkına sahiptir. neticede 3 günlük dünya, neden istemediğin tarzda,içine sinmeyen biri ile beraber olasın ki. bu hayata bir kere geliyoruz ve tekrarı yok.
devamını gör...
ulan belki ortam kızı, 1-2 birşey yaşamıştır, ben kendime yediremem sıkarım topuğuna.
devamını gör...
olasidir. her insan gecmise bakar. birini, onunla karsilasmadan once geldigi yolundan soyutlayip goremezsin ki. tabi buna ozellikle toplumumuzun erkekleri daha cok meyillidir orasi ayri. "yok canim, gecmisinin ne onemi var" diyenin de samimiyetine inanmayin, orada yalan kirintisi mutlaka bulunur. gecmis takintisi kadinlarda bu kadar yuksek oranda degildir ama. onlar da karsisindaki adamla gelecek odaklidir. tipki oscar wilde'in dedigi gibi...


kadinlar erkekte iyi bir gelecek, erkekler kadinda iyi bir gecmis arar.
devamını gör...
sorgulamalıdır. zamanında birini öldürdü mü? dolandırdı mı? gasp geçmişi var mı? bunları sorgulamalıdır.
amma velakin daha önce kimle birlikte olmuş*, kim girmiş çıkmış hayatına, kimle ne yapmış bunlar sizi ilgilendirmiyor. zira geçmiş geçmiştir. geleceğinizi etkilemesin. *
devamını gör...
bir insanın geçmişini bilmezseniz onu eksik tanırsınız.her insanın karşısındaki insandan beklentileri vardır.her insan, karşısındaki insanın gelecekteki olası davranışlarını kestirebilmek ve kendini güvenceye almak ister.
devamını gör...

bu başlığa tanım girmek için olabilirsiniz.

zaten üye iseniz giriş yapabilirsiniz.

"kız arkadaşının geçmişini sorgulayan erkek" ile benzer başlıklar

Normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
portakal radyo & dergi renk modu sözlük kütüphanesi online yazarlar kulüpler yazarak kitap kazan puan tablosu sıkça sorulan sorular yönetim kadrosu istatistikler iletişim