1.
bunca yıllık sapığım, hiç ayak olayına bakmamıştım, 3 yıl kadar önce bakar oldum, sadece küçük değil, biçimli olmasına da bakıyorum artık, iyice abarttım... zeynep'in kiler hoş sanki. berberoğlan; 2:13 de yaptığını soracam sana...
devamını gör...
2.
kafa sözlük ayak fetişisti lobisi de yavaştan örgütlenmeye başladığına göre tam anlamıyla bir sözlük oluyoruz demektir. hayırlı işler efenim.
devamını gör...
3.
hicbir zaman sahip olamadigim ayaklardir. eşim en son 2 litrelik kola şisesini ayagimin yanina koyup foto cekiyordu yani oyle anlatayim.
devamını gör...
4.
88'den sonra doğmuş kadınlarda bulunmayandır. (bkz: 36 numara kadın ayakkabısının tarih olması)
devamını gör...
5.
ayak fetişi falan değilim ama büyük ayak büyük burun kadar çirkin. 1.90 boya 43 numara giyiyorum, ayaklarımın kücük olmasını boyumun uzun olmasından daha çok seviyorum.
devamını gör...