1.
küçüklük aşkım bendeniz imzalı hoş bir parça. bendeniz'e aşıktım, yani kendime. tam bir narsistmişim gerçekten. alksjdlksajdlaksjdlkaj. bendeniz sonra ananı niyolay diye bir şarkı da yazmıştı. böyle şarkılar yazmayı seviyor sanırım.
devamını gör...