tanımlarda ve özel mesajlarda yazılanlara bakınca durumun böyle olduğu anlaşılıyor. müdahale de yok.
haydi bol sövmeler.
devamını gör...
bilmediğim.
aptal, salak bile -çok afedersiniz-kullanmadım. yani inşallah biri çıkıp göstermez aksi bir şeyi.

(bkz: normal sözlükte küfür etmenin normal olması) olsaydı daha hoş olurdu.
*
devamını gör...
mahşerde sözlük sahabısından sorulacak hesap.

sayın yoldaş! fikri olmayan alçakları neden söz sahabı ediyorsun?
devamını gör...
fenerlilere serbest zaten
yani 1 kere olur silersin 2 kere olur silersin 3 kere olur silersin anladık da
her maç günü küfür ediliyorsa orada yönetimin basiretsizliği vardır artık(ya da çifte standart mı demeliyim)
(bkz: simit sat onurlu yaşa)
devamını gör...
ister edilsin ister edilmesin.
şu bir gerçek ki küfür, lisanın karanlık noktasıdır.
devamını gör...
şizofrenine ayrı zamazonyalısına ayrı koyarım ben burda da onlara dokunmayan bize aslan kesilir.

ha bu laleler düz yolda yönünü değiştirir de neyse.
devamını gör...

bu başlığa tanım girmek için olabilirsiniz.

zaten üye iseniz giriş yapabilirsiniz.

"normal sözlükte küfür etmenin serbest olması" ile benzer başlıklar

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim