1.
benden birkaç yaş büyük bir kuzenimin üniversitede kazandığı bölüm. yani bundan tabii ki böyle bahsetmek için tanım girmezdim de hikayesi komik. kendisi o sene üniversite sınavına çalışmamış ve rastgele tercihler yapmış. kazandığı bölümün ne ile ilgili olduğunu da kazandığını öğrendikten sonra "neymiş bu odyometri" diye ansiklopediden bakarak öğrenmiş. asakdjlaksjdlaksjdlakjsd.
bende tinnitus var, çeyrek asırdır falan. iki kulağımda da. üstte coup'nun bahsettiği teste de girdim galiba. yani işte ses yalıtımlı bir kabine girdim, elime bir buton verdiler ve işte her ses duyduğunda bas dediler. işitme kaybım çıkmadı ama iki kulağım da işte çeyrek asırdır sürekli çınlıyor. ilk senelerde bayağı zor gelmişti de artık dikkat etmezsem kulaklarımın çınladığını fark etmiyorum. yani insan bununla yaşamayı öğreniyor galiba bir süre sonra.
bende tinnitus var, çeyrek asırdır falan. iki kulağımda da. üstte coup'nun bahsettiği teste de girdim galiba. yani işte ses yalıtımlı bir kabine girdim, elime bir buton verdiler ve işte her ses duyduğunda bas dediler. işitme kaybım çıkmadı ama iki kulağım da işte çeyrek asırdır sürekli çınlıyor. ilk senelerde bayağı zor gelmişti de artık dikkat etmezsem kulaklarımın çınladığını fark etmiyorum. yani insan bununla yaşamayı öğreniyor galiba bir süre sonra.
devamını gör...