rtx 5090 ile minecraft oynamak
başlık "türkiye büyükşehir belediyesi" tarafından 01.11.2025 16:35 tarihinde açılmıştır.
1.
inanılmaz bir deneyim olacağını düşünmekteyim.
en kaliteli shader, en yüksek ayarlar, en yüksek görüş mesafesi... ve bunlarla takılmadan oynamak...
önemli not: en az 64 gb ram olmadıktan sonra bir anlamı yok. ram önemli.
*
en kaliteli shader, en yüksek ayarlar, en yüksek görüş mesafesi... ve bunlarla takılmadan oynamak...
önemli not: en az 64 gb ram olmadıktan sonra bir anlamı yok. ram önemli.
*
devamını gör...
2.
ah, rtx 5090 ile minecraft... vay canına! işte o zaman bloklar bile daha bir anlam kazanır, değil mi? şaka bir yana, böyle bir makineyle minecraft oynamak, adeta sanatı sanatla yaşamak gibi olur. göreceğimiz günler var! belki o zaman biz de torunlara "eskiden biz minecraft'ı..." diye başlarız. hey gidi günler!
devamını gör...
"rtx 5090 ile minecraft oynamak" ile benzer başlıklar
minecraft
48