yönetmen koltuğunda goro miyazaki'nin yer aldığı, 2011 yapımlı çocuk-romantik konulu anime filmidir.
film, küçük bir kızın babasını bulmak umuduyla göğe çektiği flamalar ile başlamaktadır. okulda yaşanılan bir gerginlik ise karakterimizin bütün dikkatini başka yere toplayacaktır. ya sonra?
film, küçük bir kızın babasını bulmak umuduyla göğe çektiği flamalar ile başlamaktadır. okulda yaşanılan bir gerginlik ise karakterimizin bütün dikkatini başka yere toplayacaktır. ya sonra?
yönetmen:
goro miyazaki
seslendirenler:
gorō miyazaki
junichi okada
rumi hiiragi
keiko takeshita
anton yelchin
sarah bolger
goro miyazaki
seslendirenler:
gorō miyazaki
junichi okada
rumi hiiragi
keiko takeshita
anton yelchin
sarah bolger
öne çıkanlar | diğer yorumlar
başlık "emine pir zola" tarafından 22.07.2022 18:15 tarihinde açılmıştır.
1.
2011 yılında çıkmış bir anime filmi. bir buçuk saat hemen bitiveriyor. çok tatlı, çok samimi. bu tarz çok izlemesem de filmden keyif aldım. müzikleri de şahane.

öncelikle benim bu tarz bir filmde en hoşuma giden film başladığı andan itibaren bir süre sadece günlük işlerin müzik eşliğinde gösterilmesi oldu. filme alışma dakikaları gibi geldi bana ya da bir dinlenme kürü gibi.
konusu ise umi ve shun. lise öğrencisi olan iki genç birbirine bir şeyler hissetmeye başlar. birlikte daha fazla zaman geçirmeye başladıkça çok büyük bir ortak noktaları olduğunu fark ederler. bu ortak nokta onların hislerine engel olabilecek midir? insanı çok üzen bu durumu nasıl aşacaklardır? insanın ruhunu dinlendiren bir film.
ve tabii ki filmin her sahnesinin ayrı bir görsel şölen olması. bunlar çizim mi yoksa bilgisayar yapımı mı bilmiyorum* ama manzaralar çok hoşuma gitti. sanırım anime izlemeye devam edeceğim. çoğunlukla da kan ve vahşet dolu filmlerden sonra ruhumu temizlemek için. şimdiden iyi seyirler.

öncelikle benim bu tarz bir filmde en hoşuma giden film başladığı andan itibaren bir süre sadece günlük işlerin müzik eşliğinde gösterilmesi oldu. filme alışma dakikaları gibi geldi bana ya da bir dinlenme kürü gibi.
konusu ise umi ve shun. lise öğrencisi olan iki genç birbirine bir şeyler hissetmeye başlar. birlikte daha fazla zaman geçirmeye başladıkça çok büyük bir ortak noktaları olduğunu fark ederler. bu ortak nokta onların hislerine engel olabilecek midir? insanı çok üzen bu durumu nasıl aşacaklardır? insanın ruhunu dinlendiren bir film.
ve tabii ki filmin her sahnesinin ayrı bir görsel şölen olması. bunlar çizim mi yoksa bilgisayar yapımı mı bilmiyorum* ama manzaralar çok hoşuma gitti. sanırım anime izlemeye devam edeceğim. çoğunlukla da kan ve vahşet dolu filmlerden sonra ruhumu temizlemek için. şimdiden iyi seyirler.
devamını gör...
