1.
bu saçmalığa hâlâ inanan varsa muhtemelen 1930'larda kalmış "aryan" bir almandır. üstün ırk diye bir şey olabilir mi? olabilirse kim oğlum o zaman? beyazı diyor işte biziz, siyahı diyor, sarısı diyor, kırmızısı diyor. üstün ırk kimdir biliyor musunuz: insanlığa faydası dokunan kişilerdir.
devamını gör...
2.
saçmalıktır, şeytan işi bir iştir. ilk olarak da zaten şeytan ırkçılık yapmıştır "beni ateşten onu ise topraktan yarattın, ben ondan üstünüm" diyerek.
üstünlük takvadadır:
allah indinde en şerefliniz takvâca en ileri olanınızdır. arabın arap olmayan (acem) üzerine bir üstünlüğü yoktur.
arap olmayanın da arap üzerine bir üstünlüğü yoktur.
siyah derili olanın beyaz derili üzerine bir üstünlüğü yoktur,
beyazın da siyah derili üzerine bir üstünlüğü yoktur.
üstünlük sadece takvâ iledir.”
(cem’u'l-fevâid, 1/510, hadis no: 3632)
üstünlük takvadadır:
allah indinde en şerefliniz takvâca en ileri olanınızdır. arabın arap olmayan (acem) üzerine bir üstünlüğü yoktur.
arap olmayanın da arap üzerine bir üstünlüğü yoktur.
siyah derili olanın beyaz derili üzerine bir üstünlüğü yoktur,
beyazın da siyah derili üzerine bir üstünlüğü yoktur.
üstünlük sadece takvâ iledir.”
(cem’u'l-fevâid, 1/510, hadis no: 3632)
devamını gör...
3.
sadece pratiğe bakarsak durum şu ki ,
abi üstün ırk var.ne yazik ki var. abdde kurulan en iyi üniversitelere (princeton,chicago,ivy league okullari vd) , avrupadaki hemen hemen her ülkeye ve birçok romanda da belirtildiği gibi (turgenyev vd.nin romanlari örnek ve hatta oblomov) rusyadaki akademilerin hemen hemen hepsinde bilimi aktaranlar hep almandir.bilimde üstün olduklari yetmezmis gibi sanatta ve askerlikte (romayi yenen pagan germenlerden prusya geleneği ve sonrasına ) de tarihe imzalarini atmis bir millettir almanlar.üzgünüm ama gercek bu.en azindan pratikte.
gelgelelim ben de müslümanim ve bence de tüm insanlar eşittir.üstün ırk yoktur.
abi üstün ırk var.ne yazik ki var. abdde kurulan en iyi üniversitelere (princeton,chicago,ivy league okullari vd) , avrupadaki hemen hemen her ülkeye ve birçok romanda da belirtildiği gibi (turgenyev vd.nin romanlari örnek ve hatta oblomov) rusyadaki akademilerin hemen hemen hepsinde bilimi aktaranlar hep almandir.bilimde üstün olduklari yetmezmis gibi sanatta ve askerlikte (romayi yenen pagan germenlerden prusya geleneği ve sonrasına ) de tarihe imzalarini atmis bir millettir almanlar.üzgünüm ama gercek bu.en azindan pratikte.
gelgelelim ben de müslümanim ve bence de tüm insanlar eşittir.üstün ırk yoktur.
devamını gör...