vasıfsız olup kadınların aldığı nefese kadar eleştiren erkek
başlık "seker hastası arı" tarafından 09.01.2021 00:31 tarihinde açılmıştır.
1.
genelde internet ortamında görülen tiplerdir. çoğu klavye delikanlısıdır. kadınların en ufak hareketini eleştirmeye ant içmiştir sanki. kadın dediğin şöyle olur, kadın dediğin böyle olur vb söylemlerde bulunur genelde. çoğunlukla internet aleminde olmaları çevremizde de olmadıkları anlamına gelmiyor. sürekli kadınların fiziklerini, saçlarını ve makyajını eleştiren, her kadını kınayan erkeklerin biraz da kendilerine bakmaları gerekir.*
not: bu bir ukdedir. kimin ukdesi olduğunu ben de bilmiyorum.*
edit: burada bahsedilen vasıfsız erkek modeli anonim kimlik arkasına sığınıp kendine bakmadan ''eleştiri'' adı altında saçma sapan cinsiyetçi söylemlerde bulunan erkeklerdir.*
not: bu bir ukdedir. kimin ukdesi olduğunu ben de bilmiyorum.*
edit: burada bahsedilen vasıfsız erkek modeli anonim kimlik arkasına sığınıp kendine bakmadan ''eleştiri'' adı altında saçma sapan cinsiyetçi söylemlerde bulunan erkeklerdir.*
devamını gör...
2.
vasıfsız olup erkekleri aldığı nefese kadar eleştiren kadının tam tersidir
devamını gör...
3.
hazımsız erkek modeli.hemcinsim olurlar ama söylerim affetmem.uzanamadığı ciğere pis demek karaktersiz insanlara göre bir olay.sus çeneni kapat işte yaşa kendi b**tan asosyal hayatını, sana karışan yok. ama olur mu hiç? eleştirecek illa ki.
devamını gör...
4.
eleştirmeyi bilirler ama aç kalsalar kendi başına yumurta dahi kıramazlar.
devamını gör...
5.
çok tipsiz oldukları için hiçbir kadından yüz bulamayan bu sebepten de kudurmuş köpek gibi saldıran erkekler olduklarını düşünüyorum. diğer bir teori anneleri tarafından fazla paşa gibi hissettirildikleri için etraflarındaki kadınların da anneleri gibi olmalarını isteyen tabi olmayınca da eleştirerek egolarını tatmin etmeye uğraşan tipler olabilirler. başka olasılıklar da olabilir aklımda şuan bunlar var.
devamını gör...
6.
bir adet düşük cümle. ayrıca nefret söylemi var. silinmeli.
devamını gör...
7.
kendileri bi halta yaramadığı için herkes işe yaramaz olsun isterler. en çokta kadınların başarısını çekemezler. bunlar kötü adamlardır gördüğünüz yerde kaçarak uzaklaşın.
devamını gör...
8.
hanımlar adet misiniz ? bu ne nefret, bu ne kin kusmadır ? birisinin vasıfsız bir erkek olması ile sizi eleştirmesi arasında nasıl bir ilişki var ? kimisi tipsizliğinden dem vurmuş, kimsi olayı şort muhabbetine çekmiş. lan nerden neyi bağlamışsınız. bence sizin bu akşam sataşacağınız tutmuş. ( bir de kadınlardan yüz bulamayan yazmış.) kadın dediğimiz cins sizin gibi iki üç kezban değil çok şükür. eleştiri kaldırmamıştılarmış prensesler. beyler iki gram beyniniz varsa ingilizce öğrenin de başka milletlerden kadınlarla tanışın. başlayacam artık genellemenize be kardeşim ...
devamını gör...
9.
(bkz: beni tanıdılar siz kaçın)
devamını gör...
10.
çekememezlikten kaynaklıdır %90 ihtimalle
devamını gör...
11.
vajina hasedi. penis hasedinin bir baska turu. baska mantikli bir aciklama gelmiyor aklima.
devamını gör...
12.
osbir çekmekten elleri nasırlaşmış incelin tekidir. sosyal medyayı ele geçirmiştir bu parazitler. haters gonna hate.
devamını gör...
13.
artık adıma başlık açmaktan vaz geçin.
adam geleceğe bakıp adıma başlık açmış yahu!
adam geleceğe bakıp adıma başlık açmış yahu!
devamını gör...
14.
devamını gör...
15.
şu sıralar aşırı türemiş durumda bu vasıfsızlar. hayatın hiçbir alanında üretken olamayıp, yine de her konuda hüküm verme hakkını kendinde bulan, kendi becerisizliklerine kılıf uyduran klasik homo klavyeus örneği.
kendi başarısızlığının sorumluluğunu almak yerine, toplumsal dengeleri suçlayarak rahatlayan bir tip olurlar genelde. bir de kadınların özgürlüğü onu tehdit ediyor, çünkü o özgürlük karşısında kendi sıradanlığı daha görünür hale geliyor.
çalışmıyor, gelişmiyor ama sürekli "kadınlar çok değişti" diyor. belki de değişen kadınlar değil, yerinde sayan sensindir abicim.
kendi başarısızlığının sorumluluğunu almak yerine, toplumsal dengeleri suçlayarak rahatlayan bir tip olurlar genelde. bir de kadınların özgürlüğü onu tehdit ediyor, çünkü o özgürlük karşısında kendi sıradanlığı daha görünür hale geliyor.
çalışmıyor, gelişmiyor ama sürekli "kadınlar çok değişti" diyor. belki de değişen kadınlar değil, yerinde sayan sensindir abicim.
devamını gör...
16.
ben onların ta görümcesini silkeyim gerçekten ben de illallah ettim.
geçenlerde letgo’dan ilan vermiş arkadaş. linkini de her yere atmış. ben de kadın profili oluşturup bi makara yapayım dedim. yarattığım kimliğe bürünüp feminizmin dibini sıyırmam 3 dakika sürdü. konsol kolu koymuş ilana. fiyatı sordum sana yarı fiyatına veririm diye bi girdi muhabbete hayır ben de kendimi alamadım. sen kim köpeksin lan davar. sana bana yok ederi buysa okey ben kusurlu ürün istemiyorum dedim. detaya gerek yok şimdi sonlara doğru öfke nöbeti geçirdim. ulan konuşmayı bilmiyor pezevenk. ben senin ciğerini biliyorum sıradan çinko karbon teneke. cesarete bak beni evine davet ediyor, bi kahveye çözülemeyecek sorun yok diyor. beypazarı’nda uygur türklerini desteklemek için çinli yerine koreli dövenler bizzat kuzenim. bu evde eskimo yaşıyor desem adresini versem, gözünü açsa arayacağı ilk kişi de benim. dayanamadım aradım, açmadı. hatunla yazışıyorum dönecem bobo yazmış. sonra öfkem dindi çünkü bu yaşananların sebebi bendim. amacım da buydu, onu işletmekti. senaryoda yanlış bişey yok ama empatime bişey oldu. aslında empatime olması gereken oldu aynısını anama bacıma da yapar bunlar. uygulamaya geri dönüp dört damarı tıkanana kadar bildiğim her şeyi anlattım. lavuk korkudan hesabı komple kapattı. sonra da bişey olmamış gibi aradı. yürümedi bobo diyor. yürürsen ayağına sıçayım dedim maç izlemeye gittik. bu namussuzun arkadaşı olsa ne olur anca ben olurum. omurga yok bizde.
edit: gaza gelip yazmayı unuttum. sen ne anlarsın konsoldan oyundan diyor. vasıfsız o, eleştiri de bu.
geçenlerde letgo’dan ilan vermiş arkadaş. linkini de her yere atmış. ben de kadın profili oluşturup bi makara yapayım dedim. yarattığım kimliğe bürünüp feminizmin dibini sıyırmam 3 dakika sürdü. konsol kolu koymuş ilana. fiyatı sordum sana yarı fiyatına veririm diye bi girdi muhabbete hayır ben de kendimi alamadım. sen kim köpeksin lan davar. sana bana yok ederi buysa okey ben kusurlu ürün istemiyorum dedim. detaya gerek yok şimdi sonlara doğru öfke nöbeti geçirdim. ulan konuşmayı bilmiyor pezevenk. ben senin ciğerini biliyorum sıradan çinko karbon teneke. cesarete bak beni evine davet ediyor, bi kahveye çözülemeyecek sorun yok diyor. beypazarı’nda uygur türklerini desteklemek için çinli yerine koreli dövenler bizzat kuzenim. bu evde eskimo yaşıyor desem adresini versem, gözünü açsa arayacağı ilk kişi de benim. dayanamadım aradım, açmadı. hatunla yazışıyorum dönecem bobo yazmış. sonra öfkem dindi çünkü bu yaşananların sebebi bendim. amacım da buydu, onu işletmekti. senaryoda yanlış bişey yok ama empatime bişey oldu. aslında empatime olması gereken oldu aynısını anama bacıma da yapar bunlar. uygulamaya geri dönüp dört damarı tıkanana kadar bildiğim her şeyi anlattım. lavuk korkudan hesabı komple kapattı. sonra da bişey olmamış gibi aradı. yürümedi bobo diyor. yürürsen ayağına sıçayım dedim maç izlemeye gittik. bu namussuzun arkadaşı olsa ne olur anca ben olurum. omurga yok bizde.
edit: gaza gelip yazmayı unuttum. sen ne anlarsın konsoldan oyundan diyor. vasıfsız o, eleştiri de bu.
devamını gör...
17.
vasıfsızdan sonrasını zaten okumaya gerek yok ki söylemişsiniz en başında.
devamını gör...
18.
vasıfsız olup erkeklerin aldığı nefese kadar eleştiren kadın versiyonu da bulunan erkek.
cinsiyetlerinden bağımsız olarak, var böyle insanlar. özellikle toplumumuz inanılmaz bir yozlaşma, kutuplaşma ve çürüme sürecindeyken maalesef doğal bir durum. kimisi narsist oluyor, kimisi seksist oluyor, kimisi bir ideolojinin militanı oluyor, kimisi düpedüz aptal olup sosyal medyadan, televizyondan falan öğrendiği kelimeleri papağan gibi tekrarlıyor. çeşitli sebeplerle toplumdaki erkek-kadın arası gerginliğini artırıyorlar, toplum huzurunu kaçırıyorlar, insanların birbirlerine güvenlerini kırıyorlar. belki bu tür insanlar azınlıktalar. ama sesleri çok çıktığı için, utanmaz ve vurdumduymaz oldukları için herkes böyleymiş gibi hissedebiliyoruz. sonra maalesef bu algıyla normal insanlar da bu aptalların propagandalarına kapılıp yavaş yavaş karşı cinsten nefret eder hale gelebiliyor. (bkz: kanser) gibi yayılıp toplumu hasta ediyorlar yani.
cinsiyetlerinden bağımsız olarak, var böyle insanlar. özellikle toplumumuz inanılmaz bir yozlaşma, kutuplaşma ve çürüme sürecindeyken maalesef doğal bir durum. kimisi narsist oluyor, kimisi seksist oluyor, kimisi bir ideolojinin militanı oluyor, kimisi düpedüz aptal olup sosyal medyadan, televizyondan falan öğrendiği kelimeleri papağan gibi tekrarlıyor. çeşitli sebeplerle toplumdaki erkek-kadın arası gerginliğini artırıyorlar, toplum huzurunu kaçırıyorlar, insanların birbirlerine güvenlerini kırıyorlar. belki bu tür insanlar azınlıktalar. ama sesleri çok çıktığı için, utanmaz ve vurdumduymaz oldukları için herkes böyleymiş gibi hissedebiliyoruz. sonra maalesef bu algıyla normal insanlar da bu aptalların propagandalarına kapılıp yavaş yavaş karşı cinsten nefret eder hale gelebiliyor. (bkz: kanser) gibi yayılıp toplumu hasta ediyorlar yani.
devamını gör...
19.
vasıf eleştirme hakkı tanımaz. hayırdır kimsiniz- hayat okulu başmüfettişöğretmen komiseri mi?
devamını gör...