yapay zekaya yaptırılan profil ve kapak resmi kullanmak
başlık "sojourant" tarafından 12.11.2025 23:27 tarihinde açılmıştır.
1.
yapay zeka kullanmamak başlığındaki 15. tanım(ım)dan basitçe hesapladığıma göre daha yarım sene bile olmamış ki yapay zeka kullanmaya başlamış olayım.
ben ki işte aylar önce bir profil ve/ya kapak resmi kullanırken, google'dan bulduğum görselleri "ai or not" programlarından geçirip, yapay zeka üretimi olduğu ihtimali yüksek çıkarsa, beğensem bile kullanmazdım bunları.
artık 180 derece döndüm. lakjsdlaksjdlkajsdlkjad.
şu anda kullanmakta olduğum profil ve kapak resimlerimin "sanatçısı", default web browser'ım olan norton neo'nun yapay zekası neo'dur.
peki alternatiflerim neler? bir makineyle çekilen fotoğrafım: kendi emeğim yok (sayılır); google'da bulduğum, bir insanın yarattığı bir görsel: kendi emeğim yok; veya bir sanatçıya kendime özel görseller yaptırmam: buna da bütçe ayıramam.
ha, gene belki kendi fotomu veya başka görseller falan da kullanabilirim de artık yapay zeka antipatim tamamen sona erdiğinden böyle de devam edebilirim.
yine de yazılarım her zaman bana ait olacak ve yz'den sözlüğe içerik taşısam bile bunları alıntı butonu kullanarak yapacağım (... dedi ve ertesi gün sözlükteki tüm tanımlarını yapay zekaya yazdırmaya başladı, swh.)
ben ki işte aylar önce bir profil ve/ya kapak resmi kullanırken, google'dan bulduğum görselleri "ai or not" programlarından geçirip, yapay zeka üretimi olduğu ihtimali yüksek çıkarsa, beğensem bile kullanmazdım bunları.
artık 180 derece döndüm. lakjsdlaksjdlkajsdlkjad.
şu anda kullanmakta olduğum profil ve kapak resimlerimin "sanatçısı", default web browser'ım olan norton neo'nun yapay zekası neo'dur.
peki alternatiflerim neler? bir makineyle çekilen fotoğrafım: kendi emeğim yok (sayılır); google'da bulduğum, bir insanın yarattığı bir görsel: kendi emeğim yok; veya bir sanatçıya kendime özel görseller yaptırmam: buna da bütçe ayıramam.
ha, gene belki kendi fotomu veya başka görseller falan da kullanabilirim de artık yapay zeka antipatim tamamen sona erdiğinden böyle de devam edebilirim.
yine de yazılarım her zaman bana ait olacak ve yz'den sözlüğe içerik taşısam bile bunları alıntı butonu kullanarak yapacağım (... dedi ve ertesi gün sözlükteki tüm tanımlarını yapay zekaya yazdırmaya başladı, swh.)
devamını gör...
2.
bu başlıkla beraber bende bir şey açıklayayım
#3766021 buda tamamen yapay zeka ile yapıldı tarihi hikayesi dahil.
#3766021 buda tamamen yapay zeka ile yapıldı tarihi hikayesi dahil.
devamını gör...
3.
paragraflarca entry yazdıranları biliyoruz, görüyoruz. pp ve header çok da dert değil bu noktada.
devamını gör...