1.
devamını gör...
2.
devamını gör...
3.
dün oturdum bu şarkıyı dinledim. klibi çok kötü. valla yanlış montaj kurbanı olmuş. çok göz yoruyor klip. biliyoruz da konuşuyoruz. üstelik klibin bakın 1.27-28 arasında ses gidip geliyor kare atlıyor. gözleri kısılıyor gözleri diyor , özledim ben seni özledim derken. büyük hata.
ama demet akalın güzel söylemiş şarkıyı.
ama demet akalın güzel söylemiş şarkıyı.
devamını gör...