9-10 yaşımdan beri formula 1'i takip ediyorum. bunu daha etkili hale getirmek için şöyle söyleyeyim; alonso'nun schumi'yi tokatladığı yılı hatırlıyorum. vettel'in çaylak sezonunu ve redbull ile gelen 4'lemesini. çocukluk kahramanım schumi'nin dönüşü. hamilton, max, bal porsuğum ve niceleri...
kimi'den daha çok heyecanlandıran pilotlar oldu ve olacak ama ben bu çocuğu izlerken heyecanlanmıyorum. gayet sakinim "evet, yapacak" diyerek izliyorum ve keyfini çıkıyorum. bu haliyle adaşı buz adamı hatırlatıyor.
(bkz:
kimi raikkonen)
devamını gör...