insan bazen başına gelecekleri bilir çünkü salak olur bazen hatalar yapar bazen de hata yapmasına gerek kalmaz bir şeyler olur düşünür düşünür içinden çıkamaz sonunda kabullenir olacakları bekler rahatlar hafiften
insan bazen çok sarhoş olur ya da üzülür bu soruyu sorar kendine aslında öyle olmaması için elinden gelen her şeyi yapmıştı en sonunda böyle olması gerekiyormuş der kendine ve olanlara inanır.
normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz.
Daha detaylı bilgi için çerez ve
gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.
online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.