4 ekim 2025 galatasaray beşiktaş maçı
başlık "importante" tarafından 01.10.2025 12:24 tarihinde açılmıştır.
1.
cumartesi 20:00 da başlayacak maçtır.
ingliizlere oynadığımız gibi oynarsak fark atarız.
alanyadaki gibi oynarsak fark yeriz.
böyle bir maç işte.
ingliizlere oynadığımız gibi oynarsak fark atarız.
alanyadaki gibi oynarsak fark yeriz.
böyle bir maç işte.
devamını gör...
2.
pazar günü oynasaydık keşke diye içimden geçirdiğim maçtır.. olsun.. yine de takım dört gün dinlenmiş olacak ve liverpool maçındaki kadroda değişiklikler yapılacaktır biraz.
liverpool maçında çok yorulan oyuncuların bir bölümü yedeğe çekilmeli.. sane, sara, eren, sallai gibi oyuncular ilk 11'de maça başlamalı...
bu maçı kazanırız bence. beşiktaş her ne kadar toparlanmaya başlasa da galatasaray seviyesinde değil henüz.
liverpool maçında çok yorulan oyuncuların bir bölümü yedeğe çekilmeli.. sane, sara, eren, sallai gibi oyuncular ilk 11'de maça başlamalı...
bu maçı kazanırız bence. beşiktaş her ne kadar toparlanmaya başlasa da galatasaray seviyesinde değil henüz.
devamını gör...
3.
ligin herkes için en zor deplasmanı ama yıpranmış bir rakibe karşı oynayacağız.
dün gs maçından önce 5 yerler 6 yerler diyenlerin aksine maçın liverpool için çok zor geçeceğini söylemiştim, bu maç için de kehanetim var o da gs için çok zor bir maç olacağını düşünüyorum. rehavet işimize yarayabilir ayrıca avrupa dönüşleri her zaman sıkıntılı olmuştur.
sergen herhangi bir hoca değil, maça takımı en iyi şekilde hazırlayacaktır. bir kez olsun şu derbilerden sonra hakem değil futbol konuşalım. sahada saray imtiyazlısı değil hakeden kazansın.
gs son 50 lig maçında 2 mağlubiyet almış, ikisi de bize karşı. yani garip bir şekilde sürünen bir takım dahi olsak derbilerde ne yapacağımızı kestirmek zor.
deplasman olduğu için yine de gs yi bir adım önde görüyorum, ama dünkü mücadeleyi gösteremezlerse sürpriz bir kroşe ile yere serme ihtimalimiz de yok değil.
neyse hayırlısı bakalım.
dün gs maçından önce 5 yerler 6 yerler diyenlerin aksine maçın liverpool için çok zor geçeceğini söylemiştim, bu maç için de kehanetim var o da gs için çok zor bir maç olacağını düşünüyorum. rehavet işimize yarayabilir ayrıca avrupa dönüşleri her zaman sıkıntılı olmuştur.
sergen herhangi bir hoca değil, maça takımı en iyi şekilde hazırlayacaktır. bir kez olsun şu derbilerden sonra hakem değil futbol konuşalım. sahada saray imtiyazlısı değil hakeden kazansın.
gs son 50 lig maçında 2 mağlubiyet almış, ikisi de bize karşı. yani garip bir şekilde sürünen bir takım dahi olsak derbilerde ne yapacağımızı kestirmek zor.
deplasman olduğu için yine de gs yi bir adım önde görüyorum, ama dünkü mücadeleyi gösteremezlerse sürpriz bir kroşe ile yere serme ihtimalimiz de yok değil.
neyse hayırlısı bakalım.
devamını gör...
4.
çok önemli maç.
bjk bizi yenip eksik maçını da alırsa, bizle (gs) arasındaki puan farkını 3'e indirir. fb de maçını kazanırsa, onlar da 18 puan olur aynı şekilde. gs ise 21 puanda kalır.
yani ilk üç sıra birbirine çok yaklaşır.
bjk çıkışta. fb'de de ufak da olsa toparlanma emareleri var gibi ve başkan değişikliğiyle onlar da çıkış evresine girebilirler.
gs, son lig maçında çok zorlandı. hatta kazanabilmemiz ufak çapta bir mucize gibiydi o maçı.
şampiyonlar ligi'nde çok yıpranabiliriz gs olarak. ligde son 3 sezonun şampiyonu olduğumuzu da işin içine katarsak rakiplerimiz kadar şampiyon olabilmek için deli gibi asıl(a)mayabiliriz lige. elbette önümüzdeki sezon da şl'ye direkt gidebilmek için yine şampiyon olmayı çok isteyeceğiz ama rakiplerimiz daha aç bu konuda.
bakalım... bu seneki şampiyonluk rekabeti geçen seneden çok daha heyecan dolu geçebilir.
bjk bizi yenip eksik maçını da alırsa, bizle (gs) arasındaki puan farkını 3'e indirir. fb de maçını kazanırsa, onlar da 18 puan olur aynı şekilde. gs ise 21 puanda kalır.
yani ilk üç sıra birbirine çok yaklaşır.
bjk çıkışta. fb'de de ufak da olsa toparlanma emareleri var gibi ve başkan değişikliğiyle onlar da çıkış evresine girebilirler.
gs, son lig maçında çok zorlandı. hatta kazanabilmemiz ufak çapta bir mucize gibiydi o maçı.
şampiyonlar ligi'nde çok yıpranabiliriz gs olarak. ligde son 3 sezonun şampiyonu olduğumuzu da işin içine katarsak rakiplerimiz kadar şampiyon olabilmek için deli gibi asıl(a)mayabiliriz lige. elbette önümüzdeki sezon da şl'ye direkt gidebilmek için yine şampiyon olmayı çok isteyeceğiz ama rakiplerimiz daha aç bu konuda.
bakalım... bu seneki şampiyonluk rekabeti geçen seneden çok daha heyecan dolu geçebilir.
devamını gör...
5.
galatasaray 'ın iç sahada dünyada yenemeyeceği takım yok dün gecede şahit olduk.koca liverpool a konyaspor muamelesi çekti adamlar ,kaldı ki osimhen şu liverpool da bile yok ekitike filan kramponlarını taşır anca.özellikle meşhur galatasaray ilk 20 dakika ölümcül presini kırarsan dakikalar ilerledikçe maça ortak oluruz. rafa ve orkun maçın gidişatını belirler. temiz bir maç diliyorum.
devamını gör...
6.
beşiktaş kötü olsa bile, arada bir kaldırıp, onu da galatasaray'a denk getirme alışkanlığına sahip bir süredir. sergen var. bana ortada gibi geliyor maç. iyi başlayan alıp, götürebilir.
devamını gör...
7.
kaliteli tiner çekersek kazanacağımız maç onun dışında bizim kadroyua bakıyorum gs nin kadrosuna bakıyorum 3-5 sallayıp gönderir gibime geliyor gs.
ha dediğim gibi bizim sağımız solumuz belli olmaz.
ha dediğim gibi bizim sağımız solumuz belli olmaz.
devamını gör...
8.
en son bu gese bu beşiktaş'ı çiğ çiğ yer diyordum. beşiktaş 5 tane atıp yenmişti. şimdi de aynısını diyorum ve kara kartallar neden 6 atmasındı *
ama cidden bu sene bu maçta beşiktaş'tan ümidi olan varsa elimde sağlam tinerler var. birazda onun kafasını yaşayın. (azıcıkta bize bırakın tabi).
gesenin kazanacağını düşündüğüm maç. *
ama cidden bu sene bu maçta beşiktaş'tan ümidi olan varsa elimde sağlam tinerler var. birazda onun kafasını yaşayın. (azıcıkta bize bırakın tabi).
gesenin kazanacağını düşündüğüm maç. *
devamını gör...
9.
ali koç olmayınca maçlar gerilmiyor lan ne güzel valla bakın iyi ki gitmiş atarlı ergen.
devamını gör...
10.
bizim taraftar liverpool galibiyetinde kalırsa vay halimize. sosyal medyada moda girmişler. elbette sahaya taraftar çıkmayacak ama derbilerde atmosfer oyuncu kalitesi kadar önemlidir. birnevi seni maça 1-0 önde başlatır.
herkes bizi bariz favori adlediyor ama böyle derbilerde tam tersinin olduğu pek çok kez görüldü. beşiktaş sezonun başında havlu atmıştı. 2-3 galibiyet ile tekrar hava yakaladılar. burdan galibiyet çıkartırlarsa lig tekrar başlar diye düşünüyorlardır. daha çok maç var.
sezonun ilk derbisi önemlidir. psikolojik olarak diğer maçları da etkiler. galatasaray maçı kazanırsa sadece 3 puan almaz, biz bu herifleri yakalayamayız hissi verir fenere. ama kaybedersek onlar da iştahlanır. puan farkı kapanır, aramızdaki maçta bizde yenicez fikri aşılanıp motive eder.
ben galatasaray'ın rotasyonlu başlamayacağını, liverpool maçında kazanan kadro ile çıkacağını düşünüyorum.
son 15 lig derbisinde 8-6 gs üstünlüğü var. zaten birkaç sezondur herkes kendi sahasındaki maçı alıyor. deplasman galibiyeti hasreti var her iki tarafında. gelenek sürecekse ben bugün galibiyete okeyim, rövanşta yeniliriz. önce bı 8/8 ile yolumuza devam edip ivme yakalayalım. he önümüzdeki şampiyonlar ligi maçını düşününce birini kazanacaksın birini kaybedeceksin tercih senin deseler şampiyonlar ligi'nde galibiyeti seçerim. ligin telafisi var. nasılsa zaten şuana kadar puan kaybetmedik ve rakipler kaybettiği için kayıp kredimiz var.
ölü beşiktaş yine bize gelince toparlandı. sorgulanan rafa moda girdi. umarım başımıza bela olmaz. şom ağızlı olmiyim ama beşiktaş'ta fark yaratan çok oyuncu olduğunu düşünmüyorum. rafa'yı kitlersek beşiktaş kitlenebilir. umarım hak eden kazanır. birbirimize sövdüğümüz değil de tebrik ettiğimiz bir derbi olur. tüm dünyanın eğlenmek için takip ettiği sporda yeterince kanser olduk zaten.
herkes bizi bariz favori adlediyor ama böyle derbilerde tam tersinin olduğu pek çok kez görüldü. beşiktaş sezonun başında havlu atmıştı. 2-3 galibiyet ile tekrar hava yakaladılar. burdan galibiyet çıkartırlarsa lig tekrar başlar diye düşünüyorlardır. daha çok maç var.
sezonun ilk derbisi önemlidir. psikolojik olarak diğer maçları da etkiler. galatasaray maçı kazanırsa sadece 3 puan almaz, biz bu herifleri yakalayamayız hissi verir fenere. ama kaybedersek onlar da iştahlanır. puan farkı kapanır, aramızdaki maçta bizde yenicez fikri aşılanıp motive eder.
ben galatasaray'ın rotasyonlu başlamayacağını, liverpool maçında kazanan kadro ile çıkacağını düşünüyorum.
son 15 lig derbisinde 8-6 gs üstünlüğü var. zaten birkaç sezondur herkes kendi sahasındaki maçı alıyor. deplasman galibiyeti hasreti var her iki tarafında. gelenek sürecekse ben bugün galibiyete okeyim, rövanşta yeniliriz. önce bı 8/8 ile yolumuza devam edip ivme yakalayalım. he önümüzdeki şampiyonlar ligi maçını düşününce birini kazanacaksın birini kaybedeceksin tercih senin deseler şampiyonlar ligi'nde galibiyeti seçerim. ligin telafisi var. nasılsa zaten şuana kadar puan kaybetmedik ve rakipler kaybettiği için kayıp kredimiz var.
ölü beşiktaş yine bize gelince toparlandı. sorgulanan rafa moda girdi. umarım başımıza bela olmaz. şom ağızlı olmiyim ama beşiktaş'ta fark yaratan çok oyuncu olduğunu düşünmüyorum. rafa'yı kitlersek beşiktaş kitlenebilir. umarım hak eden kazanır. birbirimize sövdüğümüz değil de tebrik ettiğimiz bir derbi olur. tüm dünyanın eğlenmek için takip ettiği sporda yeterince kanser olduk zaten.
devamını gör...
11.
kırılma maçlarından biridir. galatasaray rotasyonlu kadroyla çıkmazsa beşiktaş'ın işine gelir...
liverpool maçı kadrosunda oynayan bazı oyuncular mutlaka dinlendirilmeli. ya da ikinci yarıya saklanmalı..
sallai, sara, eren mutlaka 11'de başlamalı..
çünkü hafta içi bu oyuncular yorulmadılar...
aynı zamanda da rekabete girmeye mecburlar.. sabit yedek oyuncu olarak düşünülmeleri imkansız.
liverpool maçı kadrosunda oynayan bazı oyuncular mutlaka dinlendirilmeli. ya da ikinci yarıya saklanmalı..
sallai, sara, eren mutlaka 11'de başlamalı..
çünkü hafta içi bu oyuncular yorulmadılar...
aynı zamanda da rekabete girmeye mecburlar.. sabit yedek oyuncu olarak düşünülmeleri imkansız.
devamını gör...
12.
haftaiçi bir çok beşiktaş taraftarı gs'nin liverpool'dan 8 gol yemesini bekledi. maçın sonuna 8 uzatma dakikası verilmişti. bugün ligin 8. hafta maçında gs beşiktaş karşısına 8'de 8 yapmak için çıkacak. bu anelizler sonucunda maçta en az 8 korner olur bahsi öneriyorum.
devamını gör...
13.
galatasaray'ımızın 8'de 8 yaparak şov yapmaya ve tarih yazmaya devam edeceğini öngördüğüm maçtır. 3-1 biteceğini düşünüyorum.
devamını gör...
14.
şunu herkes bilir ki sami yen’de biz alırız, inönü’de bjk alır. okanball’a güveniyorum ve 2-1’le galip geleceğimizi düşünüyorum.
devamını gör...
15.
bjknin kazanması icin taktik mucize lazım, 5 0 gibi bi fark bekliyorum gsden
gonlum bjkden yana
gonlum bjkden yana
devamını gör...
16.
temponun düşmediği,ekrandan gözümüzü ayıramadığımız bol gollü maç olur inş.
devamını gör...
17.
geseliler hiç elin şeyi bilmemnenin gerdeği demesin. mevzu gese iken kim denk kısmet olursa artık :)
devamını gör...
18.
skor tahmin ediyorum.
elf hislerim diyor kiiiiiii
çok saçma ama 3-1 galatasaray ya da olmasını istediğim hadi bakalım.
bu olmazsa 1-1 kardeşlik kazansın.
elf hislerim diyor kiiiiiii
çok saçma ama 3-1 galatasaray ya da olmasını istediğim hadi bakalım.
bu olmazsa 1-1 kardeşlik kazansın.
devamını gör...
19.
valla bizimkilerin çektiği tiner kaliteli olursa kazanırız ama yok standart tinerse sıçtık.
devamını gör...
20.
hakem vasıfsız torpilli amele yasin kol, var dünyanın en yeteneksiz hakemlerinden ali şansalan.
ikisinden biri kesin yakar bu maçı, ortalık karıştıktan sonra da akp çaktırmadan yine hangi yasaları geçirecek bakalım.
ikisinden biri kesin yakar bu maçı, ortalık karıştıktan sonra da akp çaktırmadan yine hangi yasaları geçirecek bakalım.
devamını gör...