9 mayıs 2026 galatasaray antalyaspor maçı
başlık "kafasızyazar" tarafından 08.05.2026 14:09 tarihinde açılmıştır.
1.
25-26 sezonu 33. hafta maçı. başlama saati 20:00, hakem çağdaş altay
koyun can, kasap et derdinde maçı. biri şampiyonluk maçına çıkarken, diğeri kümede kalmaya çalışıyor.
lemina ve sara sakatlanmış.
galatasaray daima konsantrasyon diyen bir takım. bir kez rehavete düşüldü samsun maçında, sonuç ortada. eğer bu maçta bir kaza yaşanırsa son hafta şampiyonluk kesin verilir. hep fenerin başına gelecek diye bişey yok, herşeyin bir ilki vardır.
ne şuursuzca saldırmalı ne de nasılsa kazanırız rehavetine girmeliyiz. öne de geçsek geri de düşsek disiplinden kopulmamalı. samsun maçında da öne geçmiştik, herşey bitti sanıldı.
bu maçı kazanıp son haftaya bişey bırakmadan artık şu sezonu bitirmeliyiz.
koyun can, kasap et derdinde maçı. biri şampiyonluk maçına çıkarken, diğeri kümede kalmaya çalışıyor.
lemina ve sara sakatlanmış.
galatasaray daima konsantrasyon diyen bir takım. bir kez rehavete düşüldü samsun maçında, sonuç ortada. eğer bu maçta bir kaza yaşanırsa son hafta şampiyonluk kesin verilir. hep fenerin başına gelecek diye bişey yok, herşeyin bir ilki vardır.
ne şuursuzca saldırmalı ne de nasılsa kazanırız rehavetine girmeliyiz. öne de geçsek geri de düşsek disiplinden kopulmamalı. samsun maçında da öne geçmiştik, herşey bitti sanıldı.
bu maçı kazanıp son haftaya bişey bırakmadan artık şu sezonu bitirmeliyiz.
devamını gör...
2.
stresli ve zorlu maç olacak
devamını gör...
3.
4.
bu sefer gerçekten galatasaray tarihinin en önemli lig maçı.
devamını gör...
5.
singoy'la gizli bi ilişkin mi var okan senin. 40 milyon para verirdin bu adama, neden oynat mıyorsun lan.
devamını gör...
6.
maça isteksiz başlayan bir takım. okan buruk neden gitmeli sorusunun cevabı bile sadece bu maç üzerinden verilir
devamını gör...
7.
şaka gibi oynuyoruz, daha doğrusu oynayamıyoruz. buradan şampiyonluğu kaybedersek büyük olay olur.
devamını gör...
8.
aferin, verin şampiyonluğu böyle travmatik şekilde. geri zekalı sürüsü.
devamını gör...
9.
allahım sen aklımı koru ya hahahahaha. şu takımın 1 ayda yaptığı mallıklar cinnet getirtecek bana.
fenerliler yıllardır bu tarz şeylere nasıl katlanıyor aklım almıyor hüseyin, çekilir mi lan bu.
fenerliler yıllardır bu tarz şeylere nasıl katlanıyor aklım almıyor hüseyin, çekilir mi lan bu.
devamını gör...
10.
suratlar beş karış, ruhsuz ölü bir oyun var. korku filmi izler gibi izliyom. o stadı dolduran taraftara yazık.
devamını gör...
11.
maç umurumda değil de devre arasında selami şahin çalıyorlardı onu kestiler, canım sıkıldı.
devamını gör...
12.
40 senedir futbol izliyorum sağlık görevlisine müdahale edip itekleyen bir futbolcu daha önce görmemiş olabilirim.
devamını gör...
13.
gol ulan gol. gooooooooooooooooooooolllllll!!! osimheeeeeeeeennnn!!!
galatasaray 3–2 antalyaspor
90+'lar oynanmakta an itibarıyla.
galatasaray 3–2 antalyaspor
90+'lar oynanmakta an itibarıyla.
devamını gör...
14.
antalyaspor'a fenerbahçeliler ne vadetti de böyle kuduz gibi oynuyorlar...
lig boyunca oynamadıkları oyunu oynamalarının bir sebebi var...
bu fenerbahçe türk futbolunu mahvediyor.
lig boyunca oynamadıkları oyunu oynamalarının bir sebebi var...
bu fenerbahçe türk futbolunu mahvediyor.
devamını gör...
15.
bu goller başta kaleci olmak üzere tüm maç yatmaya gelmiş olan antalyalı topçuların anneciklerine hediyemiz olsun. hadi şimdi silktirin gidin kümeye.
sanki puan alması gerektiğini bu hafta öğrenmiş lavuklar. 33 hafta aklınız neredeydi kancıklar. aldınız mı küme hediyelerimizi, 4 köşe oldun mu kaleci müsveddesi. bu stattan ağa babalarınız çıkamadı siz kimsiniz.
galatasaray adamın anasını silker!
sanki puan alması gerektiğini bu hafta öğrenmiş lavuklar. 33 hafta aklınız neredeydi kancıklar. aldınız mı küme hediyelerimizi, 4 köşe oldun mu kaleci müsveddesi. bu stattan ağa babalarınız çıkamadı siz kimsiniz.
galatasaray adamın anasını silker!
devamını gör...
16.
çok uzun sürdü, çok zordu. ama sonunda lan, sonunda!
şampiyon!
şampiyon!
devamını gör...
17.
goollll ulann 4-2
yeni şampiyonluk hayırlı ve de uğurlu olsun
aslanlarımmmmm benimmm
bu iş bu kadar
yeni şampiyonluk hayırlı ve de uğurlu olsun
aslanlarımmmmm benimmm
bu iş bu kadar
devamını gör...
18.
yine son dakikaya kadar umutlandırıp son dakika öldürdük.
ashdhsadhhsadashdash.
şampiyona selam dur.
ashdhsadhhsadashdash.
şampiyona selam dur.
devamını gör...
19.
şampiyonluk buruk geldi, takımın yenilenmesi şart. sinirim geçsin detaylı yazacağım.
devamını gör...
20.
gene mi sampiyon oldu ya bunlar. direkt bi pp degsitirip dort dortluk sampiyon yazmalar falan. okan buruk'un da fotografini paylasmislar boynunda atkiyla, fatih terim gibi. artik sasirtmiyor zaten, anladik sampiyonsunuz. akasya duragi'na dondu super lig, her bolum ayni. sıktı yani, galatasaray taraftarini da sıkmıstır bence. hic heyecan yok, dinamizm yok. her sene ayni terane. yeter artik. yemin ediyorum fenerbahce ozelinde demiyorum, ulan silifke spor diye bi kulup olsun (varmis la, silifke belediyespor), o sampiyon olsun, yemin ederim gikim cikmaz. her sene ayni terane. anladik dayi, sampiyonsunuz, artik bi uzaklasin lutfen. biriniz bi sike falan yapsin, bi haram lokma yesin de koysun sunlara artik. okan buruk'un yuzunde sevinc gormek istemiyorum, o kazak bana kizimin hediyesi lan. evet.
devamını gör...
