askerliğimi foça amfibi'de yaptım diyen kişi
başlık "ben gurion" tarafından 12.05.2026 10:39 tarihinde açılmıştır.
1.
anfide blok yapıyorduk
devamını gör...
2.
deveboynu tesislerinde çok bira taşıttım bunlara.
devamını gör...