1.
çok sempatik, güler yüzlü ve başarılı bir komedyen. yetimlik üzerine çok kaliteli esprileri var ve bu konuyu böylesine kendiyle barışık biçimde irdelemesi, hayata küsmeyip bunu mizaha dönüştürmesi takdire şayan. iki gösterisini izledim youtube'dan ve ikisinde de çok güldüm. sonraki gösterilerinde de başarılar. ayrıca malatyalıymış, komşu ilden :)
devamını gör...