buca'da bim'e asfalt gelmesi
başlık "sevimlihortlakkespır" tarafından 08.05.2026 11:14 tarihinde açılmıştır.
1.
görmesem şaka diyeceğim olay, ne denilir bilmiyorum. halkına bu kadar değer veren bir partiye(!) oy vermek kazandırmak içler acısı olsa gerek, zeka düşündürür.
izmir'e(bkz: bim) yakın dönemde yalnızca asfalt değil, logar-kaldırım geleceğine, büyük marketlerin indirimler, kampanyalar yapacağına, kapışanların olacağına inancım tam.
gelecekte durumun yalnızca izmir'e özgü olmayıp, malum parti olan belediyelere özgü olacağını düşünüyorum.
ürün, kutusunda kullanım şartlarını da basit dille aktarmış.
izmir'e(bkz: bim) yakın dönemde yalnızca asfalt değil, logar-kaldırım geleceğine, büyük marketlerin indirimler, kampanyalar yapacağına, kapışanların olacağına inancım tam.
gelecekte durumun yalnızca izmir'e özgü olmayıp, malum parti olan belediyelere özgü olacağını düşünüyorum.
ürün, kutusunda kullanım şartlarını da basit dille aktarmış.
devamını gör...