cem adrian'ın sesinin kulak tırmalaması
başlık "okan buruk’un askeri" tarafından 10.06.2025 19:00 tarihinde açılmıştır.
1.
cem adrian'ın sesinin aşırı rahatsız edici olmasıdır.
abi bu ne kötü bir ses.. çin işkencesinden daha kötü inanın. ikincisi de mabel matiz.
dayanamıyorum. o kadar rahatsız ediciler...
abi bu ne kötü bir ses.. çin işkencesinden daha kötü inanın. ikincisi de mabel matiz.
dayanamıyorum. o kadar rahatsız ediciler...
devamını gör...
2.
katılıyorum. sesini aşırı rahatsız edici buluyorum.
devamını gör...
3.
musa eroğlu ile söylediği yolun sonu görünüyor türküsünü dinlemiştim sadece. dinletiyordu. başka da bilmiyorum :d.
devamını gör...
4.
bunu linç edilecek bir şey söyleli başlıklara yazmak daha uygun olsa da neden bilmem ama sevemedim yansıttığı duyguyu. *
böyle ağır ağır iş yapanların elinden işi alıp da yapasın gelir ya öfff diye, heh o sekilde ağzından şarkıyı alıp söyleyesim geliyor. sabaha kadar sürecekmiş, hiç bitmeyecekmiş gibi o aylar oylar of aman neyse yolu da açık olsun sevenlerine de bol dinlemeler dileyelim ne diyelim kızmasınlar bize.
böyle ağır ağır iş yapanların elinden işi alıp da yapasın gelir ya öfff diye, heh o sekilde ağzından şarkıyı alıp söyleyesim geliyor. sabaha kadar sürecekmiş, hiç bitmeyecekmiş gibi o aylar oylar of aman neyse yolu da açık olsun sevenlerine de bol dinlemeler dileyelim ne diyelim kızmasınlar bize.
devamını gör...
5.
cem…
hüzün sesine de ruhuna da çok yakışıyor. fevkalade güzel bir sesi ve tarzı bulunan sevgili adrian hakkında böyle söylemlerde bulunmak en hafif tabiriyle parayla bile satın alınamayacak bir zevksizliktir.
hüzün sesine de ruhuna da çok yakışıyor. fevkalade güzel bir sesi ve tarzı bulunan sevgili adrian hakkında böyle söylemlerde bulunmak en hafif tabiriyle parayla bile satın alınamayacak bir zevksizliktir.
devamını gör...
6.
7.
çok basit çözümü var, dinleme!
bunu gıcıklık olsun diye demiyorum, rahat edin diye tavsiye ediyorum. zira bana da serdar ortaç’ın sesi öyle geliyor ve dinlemek çok rahatsız ediyordu. ben de nerdeyse 15 senedir dinlemiyorum, denk gelince de kapatıyorum. şimdi beni rahatsız etmiyor.
bunu gıcıklık olsun diye demiyorum, rahat edin diye tavsiye ediyorum. zira bana da serdar ortaç’ın sesi öyle geliyor ve dinlemek çok rahatsız ediyordu. ben de nerdeyse 15 senedir dinlemiyorum, denk gelince de kapatıyorum. şimdi beni rahatsız etmiyor.
devamını gör...
8.
tırmalamaktan daha öte kötü ki birde sevdiğim bir türkü yahut şarkıyı seslendirdiyse o şarkıdan ve türküden soğuyorum uzunca bir süre dinlemiyorum.
devamını gör...
9.
tahammül edemediğim seslerden biri.. bir ajdar iki cem adrian.. yemin ederim gerçek söylüyorum..
bi lavug daha var böyle garip bi adı var şimdi aklıma gelir bi dakika,
üç dakika düşündüm, tabii siz bunu göremediniz, ama sonunda buldum..
mabel matiz.. bu herifin sesi de aynı şekilde insanın tüylerini diken diken ediyor..
allahım katlanılmaz sesler yemin ediyorum, bırak şarkı söylemeyi, yanımda konuşsalar "sus" sesin rahatsız ediyor! demek zorunda kalacağım tipler.
iğrenç sesler.
bi lavug daha var böyle garip bi adı var şimdi aklıma gelir bi dakika,
üç dakika düşündüm, tabii siz bunu göremediniz, ama sonunda buldum..
mabel matiz.. bu herifin sesi de aynı şekilde insanın tüylerini diken diken ediyor..
allahım katlanılmaz sesler yemin ediyorum, bırak şarkı söylemeyi, yanımda konuşsalar "sus" sesin rahatsız ediyor! demek zorunda kalacağım tipler.
iğrenç sesler.
devamını gör...
10.
beni de sinir edendir.
hani balonu şişirip ağzını hafif çekersiniz de hava sıkışarak viuuuuvv diye ses çıkarır ya, bu adamın da öyle bir sesi var. kilolu insan osuruğu gibi, mesela ismail türüt osuruğu. hiç duymadım ama sanırım öyledir.
hani balonu şişirip ağzını hafif çekersiniz de hava sıkışarak viuuuuvv diye ses çıkarır ya, bu adamın da öyle bir sesi var. kilolu insan osuruğu gibi, mesela ismail türüt osuruğu. hiç duymadım ama sanırım öyledir.
devamını gör...
"cem adrian'ın sesinin kulak tırmalaması" ile benzer başlıklar
cem adrian
129
