#ödüllü filmler
1995 yılında gösterime girmiş, amerikan yapımı bir suç ve aksiyon filmidir. yönetmenliğinden robert rodriguez'in sorumlu olduğu yapımın başrollerinde antonio banderas ile salma hayek bulunmaktadır. el mariachi, eski sevgilisini öldüren bucho ve çetesinden intikam almak için meksika topraklarındadır. düşmanına iyice yakınlaştığı sırada carolina'yla karşılaşıp ona aşık olur.
yönetmen:
robert rodriguez
oyuncular:
antonio banderas
salma hayek
joaquim de almeida
steve buscemi
quentin tarantino
danny trejo
robert rodriguez
oyuncular:
antonio banderas
salma hayek
joaquim de almeida
steve buscemi
quentin tarantino
danny trejo
*yoga ödülleri (1996) - en kötü yabancı yönetmen [robert rodriguez]
öne çıkanlar | diğer yorumlar
başlık "sunjay kapurun ağzına giren wu tang arısı" tarafından 24.02.2021 23:40 tarihinde açılmıştır.
1.
a.k.a. el mariachi efsanesi. sene 1995’te çıkmış antonio banderas ve salma hayekli bir romantik-aksiyon filmi. müzikal tadında sahneleri ile aklımda kalmış efendim. bir nevi devam filmi sayılacak yapımlar sonradan peydah olsa da aklımda yer edecek kadar başarılı olamamışlardır.
devamını gör...
2.
şu sekans "o neydi öyle gız" anlarımızdandır. öyle ağız açık baktık buna bir nesil. "ay ay ay aaaaay ay mi amoooor" dedik, gerisini anlamadığımız için salladık. bir gitarın yaşayacağı en mutlu şarkılardandır bu.
devamını gör...
3.
ünlü şarkısı dışında tamamen film olan çöp. salma hayek'i tenzih ediyorum tabi.
antonio banderas'ın çıtır hatunları düşürmek için filmde oynadığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
izlememiştim ve meraktan açıp izledim. bir şeyi yarım bırakmaktan nefret ettiğim için de tamamına maruz kaldım.
antonio banderas'ın havalı gözükmek için sergilediği enteresan tavırlar, mimikler sivilceli ergen halleri gibi yani inanılmaz cringe. oyunculuğu gerçekten çok kötüymüş.
hele sondaki o gelen iki tane eleman... ya roket fırlatırken niye dudağını büzüyorsun be adam ?
o kadar mermiden nasıl kurtuluyorsun mesela ? yani bunu sinematografiyle falan açıklayamazsınız bu kadarı abartı üstüne abartı. hatta o kadar abartı ki polat alemdar bile çok da reel bir karakter olarak kalıyor bunun yanında.
ciddi söylüyorum salma hayek'in memeleri olmasa bu filmin ımdb puanı 4.5'i geçemezdi.
senaryo, oyunculuklar vs derken aklıma gelen iki şey yüksek bütçeli gerçek kesit ve sarı bıyık'ın ne kadar iyi bir oyuncu olduğu.
antonio banderas'ın çıtır hatunları düşürmek için filmde oynadığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
izlememiştim ve meraktan açıp izledim. bir şeyi yarım bırakmaktan nefret ettiğim için de tamamına maruz kaldım.
antonio banderas'ın havalı gözükmek için sergilediği enteresan tavırlar, mimikler sivilceli ergen halleri gibi yani inanılmaz cringe. oyunculuğu gerçekten çok kötüymüş.
hele sondaki o gelen iki tane eleman... ya roket fırlatırken niye dudağını büzüyorsun be adam ?
o kadar mermiden nasıl kurtuluyorsun mesela ? yani bunu sinematografiyle falan açıklayamazsınız bu kadarı abartı üstüne abartı. hatta o kadar abartı ki polat alemdar bile çok da reel bir karakter olarak kalıyor bunun yanında.
ciddi söylüyorum salma hayek'in memeleri olmasa bu filmin ımdb puanı 4.5'i geçemezdi.
senaryo, oyunculuklar vs derken aklıma gelen iki şey yüksek bütçeli gerçek kesit ve sarı bıyık'ın ne kadar iyi bir oyuncu olduğu.
devamını gör...
