1.
tam bir psikolojik travma. beynimden silmek istiyorum o anları.
dikkat; bundan sonrası ağır psikolojik cümleler içerir, yemek yiyorsanız ve hassas iseniz okumayın.
tel ve metal braketler çıktı temizlendi, sadece diş eti fazlalıkları kaldı. cuma bir kontrol var. o aletlerin sesi, sıktıları kimyasal karışımlı su, testere gibi şeyin etrafa saçtığı diş parçaları, koku, dilde kalan tat, boğaza akan su ,düşündükçe kötü oluyorum. bir kaç hassasiyet dışında acı yoktu ama bu psikolojik sahneleri yaşayana kadar biraz acı çeksem daha iyiydi. kanal tedavisi ve gömülü 20 lik diş çektiren, bacağımı kırıldığından platin +15 vida takılan adamım. yemin ederim şu dişçide yaşadığım durum kadar rahatsız edici değildi. 20 lik çekimlerim olacak 3 tane, birde şeffaf plak tedavisi olacak. bence psikolojik olarak en zorlu süreç buydu, bundan sonrası sadece acı. ayrıca kadın diş hekimleri zorlanıyor maalesef güç gerektiren işlemlerde. erkek olsa daha iyi olurdu ama kadınında avantajı hatası olmamasına rağmen özürdileyip* psikolojik rahatlama veriyor. erkekler duygusal empati açısından yoksun oluyor genelde. ağzımda hala diş etleri sanki ağzımda küçük bez parçaları varmış gibi hissettiriyor, cuma onlarda alınacak sanırım.
dişler ise 20 lik kaynaklı bozulan arkası hariç gayet iyi gibi. aklımdaki tek soru bazı hassas noktalar var, onlar ne olacak. kanal tedaviside çok zor çünkü ve pahalı.
şimdiki tedavide pahalı ama ben mi dedim beni dünyaya getirin diye, genetik alt yapıda sıkıntı varsa ben ne yapayım. yıllar önce 4 kesici dişim çekildi ağzım küçük diye hala ağzım küçük olacak ki 20 likler azı dişleri bozdu. zaten 3 parmaktan fazla ağzımı açamıyorum harbi küçük ağzım nedense. azı dişleride bundan habersiz eşek kadar.
dikkat; bundan sonrası ağır psikolojik cümleler içerir, yemek yiyorsanız ve hassas iseniz okumayın.
tel ve metal braketler çıktı temizlendi, sadece diş eti fazlalıkları kaldı. cuma bir kontrol var. o aletlerin sesi, sıktıları kimyasal karışımlı su, testere gibi şeyin etrafa saçtığı diş parçaları, koku, dilde kalan tat, boğaza akan su ,düşündükçe kötü oluyorum. bir kaç hassasiyet dışında acı yoktu ama bu psikolojik sahneleri yaşayana kadar biraz acı çeksem daha iyiydi. kanal tedavisi ve gömülü 20 lik diş çektiren, bacağımı kırıldığından platin +15 vida takılan adamım. yemin ederim şu dişçide yaşadığım durum kadar rahatsız edici değildi. 20 lik çekimlerim olacak 3 tane, birde şeffaf plak tedavisi olacak. bence psikolojik olarak en zorlu süreç buydu, bundan sonrası sadece acı. ayrıca kadın diş hekimleri zorlanıyor maalesef güç gerektiren işlemlerde. erkek olsa daha iyi olurdu ama kadınında avantajı hatası olmamasına rağmen özürdileyip* psikolojik rahatlama veriyor. erkekler duygusal empati açısından yoksun oluyor genelde. ağzımda hala diş etleri sanki ağzımda küçük bez parçaları varmış gibi hissettiriyor, cuma onlarda alınacak sanırım.
dişler ise 20 lik kaynaklı bozulan arkası hariç gayet iyi gibi. aklımdaki tek soru bazı hassas noktalar var, onlar ne olacak. kanal tedaviside çok zor çünkü ve pahalı.
şimdiki tedavide pahalı ama ben mi dedim beni dünyaya getirin diye, genetik alt yapıda sıkıntı varsa ben ne yapayım. yıllar önce 4 kesici dişim çekildi ağzım küçük diye hala ağzım küçük olacak ki 20 likler azı dişleri bozdu. zaten 3 parmaktan fazla ağzımı açamıyorum harbi küçük ağzım nedense. azı dişleride bundan habersiz eşek kadar.
devamını gör...