doğal olan kasık kıllarını uzatmaktır
başlık "okan buruk’un askeri" tarafından 15.04.2025 20:07 tarihinde açılmıştır.
1.
evet abi, uzatın sonsuzca.
yazdık bunları hep. niçin uzatmadığımızı da yazdık.
karışmadığınız bi kılı kalmıştı milletin, ara ara da onu yokluyorsunuz.
çok enteresan gerçekten her şey.
eğer anadan üryan dolaşıyor olsaydık ve kürkümüz olsaydı zaten genital organlarımızın etrafındaki kıl tüy bir sorun yaratmazdı zira hava ile temas halinde olurdu. ama ne yaptık? kürkümüzü kaybedip giyinmeyi icat ettik.
edit: sünnet de ettirmeyin abi çocukları, onu doğalcılara değil allaha dicen, sizin dininiz istiyor bunu. ben mi istiyorum? hangi doğalcı ille de çocuğunun pipisini kestir diye yakana yapıştı?
yazdık bunları hep. niçin uzatmadığımızı da yazdık.
karışmadığınız bi kılı kalmıştı milletin, ara ara da onu yokluyorsunuz.
çok enteresan gerçekten her şey.
eğer anadan üryan dolaşıyor olsaydık ve kürkümüz olsaydı zaten genital organlarımızın etrafındaki kıl tüy bir sorun yaratmazdı zira hava ile temas halinde olurdu. ama ne yaptık? kürkümüzü kaybedip giyinmeyi icat ettik.
edit: sünnet de ettirmeyin abi çocukları, onu doğalcılara değil allaha dicen, sizin dininiz istiyor bunu. ben mi istiyorum? hangi doğalcı ille de çocuğunun pipisini kestir diye yakana yapıştı?
devamını gör...
2.
haklısın ağa. zaten bu mabad yıkama falan da hep doğallığımızı bozmak isteyen, demografik yapımızın düşmanı dış güçlerin oyunu. yıkaman gerekse yaratıcı ona göre bir donanım eklerdi mesela. saç kestirme, kaş aldırma falan hep lgbtlerin dayatması zaten. netflix'le de bilinçaltına işliyorlar. tırnak kesen zaten hepten cehennemlik.
ulan ben bu herifi az çok tanıyordum bu böyle değildi, kim yaktı contasını.
ulan ben bu herifi az çok tanıyordum bu böyle değildi, kim yaktı contasını.
devamını gör...
3.
doğal olmasına doğal da, olayın hijyenik kısmını ne yapacağız? eskisi gibi ormanlarda yaşamıyoruz. bu sebeple temizliğe dikkat etmek birinci önceliğimiz olmalı hem kendimize duyduğumuz saygı açısından, hem de çevredeki insanların sizlere duyduğu saygılar açısından.
üzerine don giyiyorsun bir de. düşünsenize, koskoca bir ormanı bez bir çadırla kapatıyorsunuz sanki... sonra tüm bedeni kanalizasyon kokusu sarıyor. iğrençlikten başka bir şey değil.
koltuk altı kılları bir nebze kabul edilebilir olsa da, kasık kılları mutlaka alınmalı.
üzerine don giyiyorsun bir de. düşünsenize, koskoca bir ormanı bez bir çadırla kapatıyorsunuz sanki... sonra tüm bedeni kanalizasyon kokusu sarıyor. iğrençlikten başka bir şey değil.
koltuk altı kılları bir nebze kabul edilebilir olsa da, kasık kılları mutlaka alınmalı.
devamını gör...